Olen jo niin köyhä, että jouduin vaihtamaan kahvinkin Juhla Mokkaan 😭
Kommentit (16)
Vielä on varaa DownGrade. Emilia, Xtra tai K-menu. Näiden jälkeen keität kahvit samoista poroista 2-3 kertaa.. "Nauti" vielä kun voit.
Juhla mokka on kuraa nykyään. Tosi laimeeta ei maistu edes kahville.
Presidenttiä se olla pitää. Olisi kauheaa olla noin köyhä ettei saa edes parasta kahvia.
Lövsbergiä olen tottunut juomaan, viimeksi oli Arvidia. Juhla Mokka maistuu sukalta sen jälkeen.
Menkää nyt ostamaan ruotsalaista Löfbergin erityisen hyvää juhlakahvia 3.9 euroa.
Olikohan Cittari vai S market.Todella aromaattista . Ja halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Juhla mokka Cittarissa 3,99.
En osta noin halpaa kahvia. Ostin vielä kun oli kympin paketti.
Juokoon köyhät.
Osta parempaa/kalliimpaa ja juo vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokoon köyhät.
Juhlamokka maistuu todella hyvältä.Halvempaa kuin täällä Ruotsissa.
Muistatte että juhla Mokka tulee valmistaa aina Kahvipannussa.
Ei missään Keittimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokoon köyhät.
Itse ostan 11€ paketilta maksavaa Pauligin pariisilaista kahvia. Kun hinta nousi kovasti, harkitsin siirtymistä halvempaan ja ostinkin pari pakettia tarjouskahvia. Lähes käyttämättä on jäänyt. Kaljaan menee silti paljon enemmän rahaa kuin tuohon kalliiseenkaan kahviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokoon köyhät.
Itse ostan 11€ paketilta maksavaa Pauligin pariisilaista kahvia. Kun hinta nousi kovasti, harkitsin siirtymistä halvempaan ja ostinkin pari pakettia tarjouskahvia. Lähes käyttämättä on jäänyt. Kaljaan menee silti paljon enemmän rahaa kuin tuohon kalliiseenkaan kahviin.
Jostain syystä Suomessa halutaan juoda mautonta litkua - on kyse sitten kahvista tai oluesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokoon köyhät.
Jostain syystä Suomessa halutaan juoda mautonta litkua - on kyse sitten kahvista tai oluesta.
Tää on outoa. Halvinta pirkka/coop-oluita näkee ihan hyvin toimeentulevilla ihmisillä. Ilmeisesti määrä korvaa laadun?
AP onko kiva elämästä grillata tälläistä?
Voi että nyt sun pitää juoda sitä kuraa