Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo niin köyhä, että jouduin vaihtamaan kahvinkin Juhla Mokkaan 😭

Vierailija
21.12.2025 |

Ois aika tehdä jotain tuolle työttömyydelle! 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulig Watsa Kahwi

Vierailija
22/32 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kahvin italiasta. Pronto mocciatto arendoro.

Maksaa tosin noin 30e puolen kilon paketti mutta eipähän ainakaan köyhät juntit sitä juo.

Niin olen muutan DI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä saakin edullisesti. Osta varastoon. 

Vierailija
24/32 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä Möhlä Jukkaa

Vierailija
25/32 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioroskiksista löytää usein kahvia täynnä olevia suodatinpusseja.

Usein kuivatan purut ja keitän niistä mokat. 

Vierailija
26/32 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan kahvin papuina ja jauhan aina sen verran, kun tarvin. Aina tavallaan tuoretta kahvia.

Vierailija
27/32 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua vuokrata sähkölämmitys asuntoa enää näillä tuki leikkauksilla. Omistat kasan paskaa.

Vierailija
28/32 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidenttiä se olla pitää. Olisi kauheaa olla noin köyhä ettei saa edes parasta kahvia. 

Pressaa saa tarjouksista viidellä eurolla.

Vierailija
29/32 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään juhla mokasta ja löfbergsistä. Kulta katriina maistuu kuralle, presidentti on ihan ok, mutta ei yhtä hyvää kuin juhla mokka. 

Löfberg maistuu liian ruottalaiselle. Meillä on töissä sitä. Vaihtoehtona myös Juhla Mokan tummapaahtoista tai automaattikahvia, Mokkaan on "pakko" taipua jos ja kun haluaa kahvia töissä juoda

Vierailija
30/32 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhla mokka Cittarissa 3,99.

En osta noin halpaa kahvia. Ostin vielä kun oli kympin paketti.

Juokoon köyhät.

Itse ostan 11€ paketilta maksavaa Pauligin pariisilaista kahvia. Kun hinta nousi kovasti, harkitsin siirtymistä halvempaan ja ostinkin pari pakettia tarjouskahvia. Lähes käyttämättä on jäänyt. Kaljaan menee silti paljon enemmän rahaa kuin tuohon kalliiseenkaan kahviin.

Jostain syystä Suomessa halutaan juoda mautonta litkua - on kyse sitten kahvista tai oluesta.

Tää on outoa. Halvinta pirkka/coop-oluita näkee ihan hyvin toimeentulevilla ihmisillä. Ilmeisesti määrä korvaa laadun?

Tää on tosiaan outoa. Suomalaisella pitää olla "Suomen kaunein koti" -tasoa oleva asunto keittiösaarekkeineen, ja sinne sitten kannetaan Pirkan, Coopin, Lidlin ja muiden halpamerkkien tuotteita.

Vierailija
31/32 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään juhla mokasta ja löfbergsistä. Kulta katriina maistuu kuralle, presidentti on ihan ok, mutta ei yhtä hyvää kuin juhla mokka. 

Löfberg maistuu liian ruottalaiselle. Meillä on töissä sitä. Vaihtoehtona myös Juhla Mokan tummapaahtoista tai automaattikahvia, Mokkaan on "pakko" taipua jos ja kun haluaa kahvia töissä juoda

Ruotsalainen kahvi on monen suomalaisen mielestä liian vahvaa. Mutta jauheen määrää voi vähentää, niin saa laimeampaa suomalaistyyppistä kahvia.

Vierailija
32/32 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan kahvin papuina ja jauhan aina sen verran, kun tarvin. Aina tavallaan tuoretta kahvia.

Ne kuivat pavut ole tuoretta nähnytkään. Kaikki aromit haihtuneet ilmaan.

Itse tilaan raakoja tuoreita papuja ja paahdan ne itse sitten jauhatus ja saman tien kahvipannuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän