Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät suostu treffeille Ikeaan tai Biltemaan?

Vierailija
21.12.2025 |

Siellä maksaa kahvi + kanelipulla vain 1€. Vain hullu jättää näin hyvin tarjouksen käyttämättä.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevästi voisi testata sängyt samalla!

Mä olen myös miettinyt, että onnistuisiko temput vaikka kaupassa on asiakkaita, tulisi aika hyvät kiksit tuollaisesta tuhmasta salaisesta toiminnasta, kun siellähän on lapsiakin.

Vierailija
42/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian halpoja paikkoja. Treffien tarkoitus on kartoittaa miehen varallisuus ja se kuinka paljon on mies valmis käyttämään rahojaan naiseen. Miehen ainoa arvo on rahallinen arvo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vaikka Oodiin juttelemaan. Ei maksa mitään ja pääsee pois helposti, jos heti näkee ettei olla samalla aaltopituudella.

Vierailija
44/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita naisia jotka lähtisivät heti Ikeaan jos olisi vain joku maksaja mukana.

Vierailija
45/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtökohta on nämä, niin antaa olla. Tuolla konseptilla ei mitään mahdollisuutta. Treffeille mennään nauttimaan kuoharia ja tapaksia tms. johonkin kivaan ravintolaan, missä voi jutella rauhassa. Musiikkia voi olla taustalla mutta ei mitään rokkibaaria, jossa ei kuule edes omia ajatuksiaan.

Vierailija
46/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin lähtisin jos mies miellyttää. Ei miellyttävän kanssa en viitsisi lähteä mihinkään. Arvostan että siitä mitä voi saada eurolla ei makseta 20€. En tykkää tuhlailusta joten hyviä vaihtoehtoja molemmat. Suosin itsekin  lähistöllä olisi kyllä kalliimpiakin paikkoja.

Vierailija
47/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos ei oo treffeillä tullut käytyä kun käyn vaan motonetissä

Vierailija
48/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kukaan lähtisi biltemaan tai ikeaan treffeille? Miksi kukaan edes ehdottaisi tuollaista? Paikka todennäköisesti kaukana ja sinne on hankala mennä, ympäristö ei millään tavalla romanttinen, rauhallinen tai mukava. Pulla on pieni sulatettu pakastepulla ja kahvikin aika onneton. Nuo olisi kaikin puolin epäkiinnostavimmat treffit mitä voi kuvitella.  

Hauska kuvitelma ilmeisesti joltain maalaiselta. Esim pohjois-helsingissä on kävelymatkan päässä sekä ikea että biltema vaikka pääsee niihin julkisilla ja autollakin varsin näppärästi. Nuo jos mitkä on hyvien kulkuyhteyksien päässä. Bilteman kahvilasta en tiedä, mutta tuo ikean kahvila / ravintolahan näyttää ihan viihtyisältä ja rauhalliselta (ainakin arki-iltaisin) ja ei kai se treffien romanttisuus paikasta ole kiinni? Vai pitäisikö ensitreffeillä olla jotain ruusun ter

Ihan pk-seudulla asun. Lähin ikea on 20 km päässä ja pitäis hankalasti mennä 3 bussilla. Biltemaa en ole täällä edes nähnyt, joten en osaa sanoa missä olisi lähin. 

Vierailija
49/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähtökohta on nämä, niin antaa olla. Tuolla konseptilla ei mitään mahdollisuutta. Treffeille mennään nauttimaan kuoharia ja tapaksia tms. johonkin kivaan ravintolaan, missä voi jutella rauhassa. Musiikkia voi olla taustalla mutta ei mitään rokkibaaria, jossa ei kuule edes omia ajatuksiaan.

No eipä kiinosta. Velkaisella bemarilla ja luottokorttia vinguttaen tuhlaa naiseen. Hyh, eipä innosta tuollaiset tuhlarit. Tärkeisiin asioihin sitten tarvitsee maksajaa kun on ensin tuhlannut naiseen

Vierailija
50/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä vielä oman Anetten löydät. Se lähtee Kyllä.

Vierailija
51/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan pk-seudulla asun. Lähin ikea on 20 km päässä ja pitäis hankalasti mennä 3 bussilla. Biltemaa en ole täällä edes nähnyt, joten en osaa sanoa missä olisi lähin. "

Helsingistä pääsee Malmilta ja Espoosta 553:lla Helsingin ja Vantaan rajalle. Siitä on kävelyä Ikeaan noin 500m. Voi myös mennä yhden pysäkin pummilla Vantaan puolelle, jos on vain Helsingin sisäinen bussikortti, jolloin pääsee aivan Ikean eteen. Myös 711K:lla pääsee Helsingin ja Vantaan rajalle. 75:lla pääsee noin kilometrin päähän Ikeasta. 73:lla taas pääsee aivan Bilteman viereen.

Vierailija
52/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisille treffeille mennään vasta sitten kun suhde on varmistunut. Ei koskaan ensitreffeillä.

Vierailija
53/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suostuisin Ikeaan! Jos treffikumppani kiertää miun kanssa ensin koooookooooo kaupan  :)

Tuskin tuo olisi ongelma. Itse olen kiertänyt koko kaupan monesti yksinkin.

Vierailija
54/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä vielä oman Anetten löydät. Se lähtee Kyllä.

Mikä Anette?

Vierailija
55/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska inhoan kitupiikkimiehiä. Maksan omani kyllä, mutta en ala seurustelemaan minkään tarkan markan Markon kanssa.

Ikeassa voi samalla katsella mööbeleitä.

Vierailija
56/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin mä biltemaan menisin kuin iänikuiseen ja k*siseen abc:lle.

Mä en lähde kumpaankaan. Tossa keskustassa on hyviä ruokaravintoloita ja usea kahvila. Karsii tyhjätaskut, varatut ja sosiaalisesti kyvyttömät.

Vierailija
57/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä.

Itse olen perheellinen nainen ja harmissani kun mieheni ei ikinä suostu lähtemään Ikeaan. Siis oikeasti ei ole kertaakaan käynyt.

Vierailija
58/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan liian halpoja paikkoja. Treffien tarkoitus on kartoittaa miehen varallisuus ja se kuinka paljon on mies valmis käyttämään rahojaan naiseen. Miehen ainoa arvo on rahallinen arvo

Ja sulla raukalla ei sitäkään sitten ole. Noloa

Vierailija
59/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollapanostuksella nollatulos. 

Vierailija
60/93 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: kyse ei ole paikasta vaan miehestä. Olet oksettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi