Miksi naiset eivät suostu treffeille Ikeaan tai Biltemaan?
Siellä maksaa kahvi + kanelipulla vain 1€. Vain hullu jättää näin hyvin tarjouksen käyttämättä.
Kommentit (93)
Koska inhoan kitupiikkimiehiä. Maksan omani kyllä, mutta en ala seurustelemaan minkään tarkan markan Markon kanssa.
Ennemmin mä biltemaan menisin kuin iänikuiseen ja k*siseen abc:lle.
No en menis, mä pyrin myös itse pitämään treffeillä hauskaa eikä nuo ole hauskoja paikkoja kuin paskajankkaajalle
Ikeaan en lähtis kun en tykkää koko kaupasta.
Biltemassa on muuten hyvät pullat, voisin lähteä. Ikea voi olla liian levoton.
Saako Biltemasta teetä?
Mulle ihan sama missä tavataan, mutta en ymmärrä kahvittelua.
Biltema on tylsä. Luulisin naisen suostuvan ikeaan
Meillä päin ei ole biltemaa eikä ikeaa. Lähimpiin on montakymmentä kilometriä.
Kätevästi voisi testata sängyt samalla!
Mä suostuisin Ikeaan! Jos treffikumppani kiertää miun kanssa ensin koooookooooo kaupan :)
Vierailija kirjoitti:
Biltemassa on muuten hyvät pullat, voisin lähteä. Ikea voi olla liian levoton.
Vantaan Ikeassa on todella iso kahvila. Vieläpä kahdessa kerroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Biltema on tylsä. Luulisin naisen suostuvan ikeaan
En lähtis ikeaan biltemaan kyllä.
Apua! Jos ei kunnon baariin voi viedä prosecolle niin sitten olen mieluummin yksin.
Biltema-ukko osaa tehdä jotain käsillänsä, Ikea-ukko haluaa keskiluokkaisen ikeakotimamman, jolle saa koota huonekaluja, vaikka nainen osaisi sen itsekin tehdä.
Suurin osa naisista lähtisi kyllä Ikeaan! Jos sinä vain jaksat kierrellä ja hypistellä kaikkea ja koeistua sohvat. Ja lausua mielipiteesi jokaisesta ihanasta sisustusjutusta. Toikin pehmeä tyyny, voi vitsit, miten ihana!
Vierailija kirjoitti:
Koska inhoan kitupiikkimiehiä. Maksan omani kyllä, mutta en ala seurustelemaan minkään tarkan markan Markon kanssa.
Luuletko että kenenkään pitää käyttää sinuun rahaa?
Biltema on yksi niitä miesten päivähoitopaikkoja, jonne voisi miehen jättää ilman, että tämä edes huomaisi olevansa yksin, Kärkkäisen lisäksi. Mies uppoutuu haaveilemaan ja ihastelemaan kaikkea näkemäänsä, eikä edes huomaa muuta. Ei sellaisessa paikassa voi treffata, jos haluaa muutakin kuin odotella, että mies saa käänneltyä ja katseltua kaikki ihanat vempaimet ja välineet, joita on aina itselleen tahtonut. Vähän samaa, jos veisi naisen johonkin leninkikauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Biltema on yksi niitä miesten päivähoitopaikkoja, jonne voisi miehen jättää ilman, että tämä edes huomaisi olevansa yksin, Kärkkäisen lisäksi. Mies uppoutuu haaveilemaan ja ihastelemaan kaikkea näkemäänsä, eikä edes huomaa muuta. Ei sellaisessa paikassa voi treffata, jos haluaa muutakin kuin odotella, että mies saa käänneltyä ja katseltua kaikki ihanat vempaimet ja välineet, joita on aina itselleen tahtonut. Vähän samaa, jos veisi naisen johonkin leninkikauppaan.
Siksi juuri Biltema olisi näistä parempi vaihtoehto; mies haluaa viedä paikkaan, mikä on hänelle tärkeä! Kuinka monelle miehelle Ikea on merkityksellinen?
Riippuu ihan siitä, kuka kysyy 😃