Miksi naiset eivät suostu treffeille Ikeaan tai Biltemaan?
Siellä maksaa kahvi + kanelipulla vain 1€. Vain hullu jättää näin hyvin tarjouksen käyttämättä.
Kommentit (93)
Jännämies vie renttuihin rakastuvan naisen treffeille nyrkkeily- tai jääkiekkomatsiin. Nainen saa samalla pientä esimakua, mitä on pian luvassa neljän seinän sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Koska inhoan kitupiikkimiehiä. Maksan omani kyllä, mutta en ala seurustelemaan minkään tarkan markan Markon kanssa.
Mitä kalliimpaa paikkaa ehdotat, sitä suurempi vaara on siinä, että mies tekee sinulle siekkiset. Tällöin joudut yksin juomaan ne kahvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska inhoan kitupiikkimiehiä. Maksan omani kyllä, mutta en ala seurustelemaan minkään tarkan markan Markon kanssa.
Mitä kalliimpaa paikkaa ehdotat, sitä suurempi vaara on siinä, että mies tekee sinulle siekkiset. Tällöin joudut yksin juomaan ne kahvit.
Ei haittaa. Nautin sitten kahvini itekseni ja katselen maailmanmenoa.
Vihaan kumpaakin paikkaa ja haluan panna kotona/autossa/miehen luona/hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Paras treffipaikka on Teboil.
Tatjana tykkäsi kovasti Teboil treffeistä👍
Biltema sopii hyvin. Voisimme kierrellä katsomassa tarjontaa, ja samalla minulle selviäisi, pysyykö miehellä vasara kädessä. DIn (tekniikan tohtorin) jälkeen haluaisin sellaisen, joka osaa ja tykkää tehdäkin jotain, eikä vain teoriassa. Olisin myyty.
Kahville en halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevästi voisi testata sängyt samalla!
Mä olen myös miettinyt, että onnistuisiko temput vaikka kaupassa on asiakkaita, tulisi aika hyvät kiksit tuollaisesta tuhmasta salaisesta toiminnasta, kun siellähän on lapsiakin.
Ikeassa varastopuolen syrjäisimmässä paikassa pahvilaatikkojen keskellä voi kiksauttaa pikaset. Pitää vain varoa valvontakameroita.
Vierailija kirjoitti:
Biltemassa on muuten hyvät pullat, voisin lähteä. Ikea voi olla liian levoton.
Ikeassa on hyvä pahvin tuoksu siellä varaston puolella. Muistuu mieleen ne ajat kun olin varastossa töissä.
Miksi pitäisi lähteä? Ei kiinnosta kyseiset paikat yhtään. Jos on niin pihi, ettei euroa enempää voi maksaa treffeistä, niin ei kiinnosta tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Jännämies vie renttuihin rakastuvan naisen treffeille nyrkkeily- tai jääkiekkomatsiin. Nainen saa samalla pientä esimakua, mitä on pian luvassa neljän seinän sisällä.
Tuon päinkävelyketjun perusteella kannattaa enemmän varoa kilttimiespersuinkkeliä.
"Et osaa edes suomea, ryssänrupukka. 'Syrjässä asuvat" ei uskalla ajaa keskustaan ja toisaalta niillä ei ole varaakaan.
Ja hei, sormuksesra jää jälki. Sen huomaa kyllä. Myös pälyilyn huomaa. "
Jos mies asuu omakotitalossa jossain hienostoalueella, on vain pieni mahdollisuus jäädä kiinni. Kahvilasta miehen on helppo ehdottaa naiselle panoja omenahotellissa.