Carl Philip raivoissaan Sofian kontaktista Epsteiniin
Kuningashuone järkyttyy draamasta.
Paljastus siitä, että prinsessa Sofia tapasi salaa Jeffrey Epsteinin useita kertoja, on tehnyt prinssi Carl Philipistä raivostuneen.
Skandaali kasvaa, ja kysymykset siitä, mitä oikeasti tapahtui New Yorkissa, lisääntyvät vain.
Prinsessa Sofia, 41, yhdistetään nyt suoraan pedofilimiljardööri Jeffrey Epsteiniin jota hän tapasi toistuvasti asuessaan New Yorkissa.
Dagens Nyheter paljastaa ne hillityt tapaamiset, joista prinsessa ei ole koskaan kertonut julkisesti.
Paljastus perustuu uuteen suureen sähköpostivuotoon, joka osoittaa, että yhteydet ovat olleet huomattavasti laajempia kuin kukaan aiemmin on arvannut.
DN:n tutkimus osoittaa, että sen oven avasi liikenainen Barbro Ehnbom, 80, henkilö, jota usein kuvataan Sofian mentorina.
Uusi kirjeenvaihto paljastaa, että Epstein osoitti erityistä kiinnostusta sekä Sofiaa että hänen ystäväänsä Camillaa kohtaan, ja jopa tarjosi heille paikkaa "elokuvakoulussa".
Hovihallinto vahvistaa, että Sofia tapasi Jeffrey Epsteinin useita kertoja mutta kieltäytyy edelleen vastaamasta kysymyksiin siitä, miksi tapaamiset tapahtuivat ja mitä Sofia ja miljardööri todellisuudessa tekivät heidän kohdatessaan.
Avslöjat: Carl Philips vrede efter Sofias träffar med Epstein
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia tietenkin sanoo, että minulla on menneisyyteni niin kuin aina ennenkin. Eihän Carl Philip nyt mitään enää voi, kun kerran on kiikissä ja on lapsiakin 4. Tuskin on Sofia kertonut kaikkea menneisyydestään, eikä menneisyyttään pääse kokonaan kukaan pakoon.
En ymmärrä tätä asennetta Sofiaa kohtaan. Eihän Sofia tässä ole pedo eikä hyväksikäyttäjä, vaan hyväksikäytön uhri.
Onko se aina ja kaikissa tapauksissa hirveä häpeä ja paha menneisyys, jos on joutunut rikoksen uhriksi?
No ei yli 20-vuotias (18) ole enää mikään uhri. On aika naivi tyyppi, jos luulee, että ilmaisia lounaita on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia tietenkin sanoo, että minulla on menneisyyteni niin kuin aina ennenkin. Eihän Carl Philip nyt mitään enää voi, kun kerran on kiikissä ja on lapsiakin 4. Tuskin on Sofia kertonut kaikkea menneisyydestään, eikä menneisyyttään pääse kokonaan kukaan pakoon.
En ymmärrä tätä asennetta Sofiaa kohtaan. Eihän Sofia tässä ole pedo eikä hyväksikäyttäjä, vaan hyväksikäytön uhri.
Onko se aina ja kaikissa tapauksissa hirveä häpeä ja paha menneisyys, jos on joutunut rikoksen uhriksi?
No opettele ruotsia ja lue toi artikkeli: "Carl Philip blev både arg och frustrerad. Men inte på Sofia, utan på Epstein, som försökt närma sig henne. Det var inte en rolig nyhet för prinsen. Jag vet att han kände sig bedrövad efteråt, berättar källan."
Täydelliset neitsyet täällä taas vauhdissa!
Kuinkas teillä arvon haukkujilla ei ole prinssejä puolisoina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistahan aina syytetään, kiivaimmin toiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No opettele ruotsia ja lue toi artikkeli: "Carl Philip blev både arg och frustrerad. Men inte på Sofia, utan på Epstein, som försökt närma sig henne. Det var inte en rolig nyhet för prinsen. Jag vet att han kände sig bedrövad efteråt, berättar källan."
Joku "lähipiiriläinen" kertoilee juorusivustolle palkkion toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistahan aina syytetään, kiivaimmin toiset naiset.
Sama koskee ihan tavallisia naisia. Joudut parisuhde väkivallan kohteeksi-> olisit valinnut paremmin. Joudut raiskauksen-> olisit kävellyt eri kautta ja pukeutunut eri tavalla. Jne.
Tämä on oikea ilmiö, ja ilmiö ei liity täydellisyyteen vaan pelkoon ja suojautumiseen. Ihmiset, naiset tässä tapauksessa, suojaavat omaa sisintään sillä ajatuksella, että pystyvät itse vaikuttamaan siihen, mitä heille tapahtuu. Tämähän on illuusio. Joten suojatakseen tätä illuusiota, he etsivät virhettä uhrista, sen sijaan että syyttävät tekijää. Koska uhrin syyttäminen pitää heidät itsensä valheellisesti "turvassa" ja pelin kurissa.
Tietenkin jossakin määrin pystyy vaikuttamaan siihen mitä itselle tapahtuu, mutta kun joutuu rikoksen uhriksi, on syy aina tekijän.
Tämä ilmiö on johtanut itsellä siihen, etten puhu esim. parisuhdeväkivallasta, koska moni aloittaa päässään tämän kelan, että "miksi tuolle tapahtui noin, minulle ei olisi voinut". Osa esittää näitä kysymyksiä ääneen, muka neutraalisti, ikään kuin tuollaiset kysymykset edistäisivät uhrin oloa. Tekijän hyvin tuntevat taas eivät suostu uskomaan asiaa.
Olen törmännyt tähän niin monta kertaa, jopa terapian ammattilaiset syyllistyvät samaan, joten olen joutunut pohtimaan logiikkaa läpikotaisin.
Opin tästä syvällisesti sen, että aina keskusteltaessa toisen ihmisen kanssa, mistä vain, hän tuo keskustelupöytään myös omat pelkonsa, epävarmuutensa, kokemusmaailmansa. Tietenkin, mutta nyt näen tämän selvemmin ja minua on enää vaikea saada suuttumaan, koska ymmärrän ihmisten motivaatioita paremmin.
248
Eikös se Marilynkin ihan reittä pitkin edennyt?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Marilynkin ihan reittä pitkin edennyt?
Jännästi ilmaistu taas kerran se, että hyväksikäytön uhri on itse syyllinen tilanteeseensa. Oletettavasti MM oli kommentoijaa fiksumpi.
Ihan samalla tavalla on syyllisiä naiset ja miehet. Mutta aika lapsellista kenenkään nuoren naisen ajatella, että joku antaisi ylellisen elämän ja rahaa ilmaiseksi. Yleensähän on kyseessä vanhempi herra, joka ostaa rahalla mitä nuorempia naisia. Jokainen tietenkin itse valitsee sen, mitä tekee työkseen. Voihan sitä tosiaan valita ammatikseen ilotytön ammatin tai sitten jonkin arkisen huonompipalkkaisen duunin.
Huomaa kyllä, että mielenterveydenhoidosta on leikattu jo liikaa, kun katsoo tätä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääksni hän ei edes ole uhri, vaan hänet aiottiin uhriksi, mutta Sofian aikataulujen epäsopivuus pelasti hänet.
Eihän tavallaan ole kysymys mistään hyväksikäytöstä, jos saa palkan työstään ja voi milloin vaan lähteä pois. Eikö sitä sitten voi lähteä pois, jos näkee, mitä täytyy tehdä. Nythän ei ollut kyse mistään oikeasta parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan helmet vaan kerääntyneet tähän ketjuun;
- naisvihaajat joiden mielestä seksuaalirikoksen uhrit on itse syyllisiä
- inkkelit jotka vihaa kaikkia naisia
- mielenterveysongelmaiset joilla on pakkomielteistä ajattelua julkkiksista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei yli 20-vuotias (18) ole enää mikään uhri. On aika naivi tyyppi, jos luulee, että ilmaisia lounaita on tarjolla.
Jaaha, vissiin vähenee oikeusjutut melko paljon, kun kerrot tuon lainsäätäjille, että 20 ikävuoden jälkeen ei voi olla enää uhri. Mitenhän ne ei ole itse hoksanneet?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin jossakin määrin pystyy vaikuttamaan siihen mitä itselle tapahtuu, mutta kun joutuu rikoksen uhriksi, on syy aina tekijän.
Tämä ilmiö on johtanut itsellä siihen, etten puhu esim. parisuhdeväkivallasta, koska moni aloittaa päässään tämän kelan, että "miksi tuolle tapahtui noin, minulle ei olisi voinut". Osa esittää näitä kysymyksiä ääneen, muka neutraalisti, ikään kuin tuollaiset kysymykset edistäisivät uhrin oloa. Tekijän hyvin tuntevat taas eivät suostu uskomaan asiaa.
Olen törmännyt tähän niin monta kertaa, jopa terapian ammattilaiset syyllistyvät samaan, joten olen joutunut pohtimaan logiikkaa läpikotaisin.
Opin tästä syvällisesti sen, että aina keskusteltaessa toisen ihmisen kanssa, mistä vain, hän tuo keskustelupöytään myös omat pelkonsa, epävarmuutensa, kokemusmaailmansa. Tietenkin, mutta nyt näen tämän selvemmin ja minua on enää vaikea saada s
Tsemppiä traumojen käsittelyyn. Lähtökohtaisesti pitää aina muistaa, että puolen väestöstä ÄO on alle sata ja kyky käsitellä juuri esim. omia pelkoja ja syvempiä tunteita on melko olematonta. Ei kannata tuhlata ruutia väittelyyn pölkkypäiden kanssa, eivät he ymmärrä muuten kuin ehkä oman kokemuksen kautta, jos sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla on syyllisiä naiset ja miehet. Mutta aika lapsellista kenenkään nuoren naisen ajatella, että joku antaisi ylellisen elämän ja rahaa ilmaiseksi. Yleensähän on kyseessä vanhempi herra, joka ostaa rahalla mitä nuorempia naisia. Jokainen tietenkin itse valitsee sen, mitä tekee työkseen. Voihan sitä tosiaan valita ammatikseen ilotytön ammatin tai sitten jonkin arkisen huonompipalkkaisen duunin.
Voi olla vaikea ymmärtää jossain neukkukuutiossa Raumalla, mutta rikkaat ihmiset kyllä tosiaan tarjoilee myös ilman mitään sen kummempia odotuksia. Esim. juhliin kutsutaan kyllä aika pienellä kynnyksellä, koska se tekee juhlista hauskempia.
No ei ole rikoksen uhri, jos itse suostuu ja saa vielä rahaa. Yli 18-vuotias on jo täysi-ikäinen ja päättää itse, miten elättää itsensä.
No ei ole uhri, jos itse näkee, mistä on kysymys, eikä lähde pois. Silloin on uhri, jos väkisin pidetään jossain.