Nyt se MASKI kuonolle, mummot!
Maski estää KAIKKIEN virusten ja bakteerien leviämisen tehokkaasti!!!
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Tämä..maskeja näkee vain miehillä.
ja nekin koko naaman peittäviä, äärioikeistolla
Niin teen kun käyn vilkkaassa kaupassa. Viimeksi olin kipeänä/flunssassa 15 vuotta sitten. Eli siitä on niin paljon aikaa, että en voi kuvitellakaan, miltä se nyt 15 vuotta vanhempana tuntuisi. Silloin kauan sitten se oli ihan kamalaa.
Pidin eilen maskia. Hioin puista pöytää hiomakoneella. T: mummo
kiitos huolenpidostasi, muistutan pappaakin kun ei haluaisi kuulema mitään riepuja naamalleen...
Tunge oma maskisi vaikka perseeseen Ap. Ei kiinnosta käyttää yhtään maskia enää ikinä. Niistä sai tarpeekseen jo korona vuosina.🖕
Vierailija kirjoitti:
Niin teen kun käyn vilkkaassa kaupassa. Viimeksi olin kipeänä/flunssassa 15 vuotta sitten. Eli siitä on niin paljon aikaa, että en voi kuvitellakaan, miltä se nyt 15 vuotta vanhempana tuntuisi. Silloin kauan sitten se oli ihan kamalaa.
Parodia on mahdotonta, sillä ne tekevät sen itse.
- Paavo Haavikko
Eikai niitä enää nykyään missään myydä 😅
Huoriksella taas tädit ja mummot mielessä, niin kuin aina.
Vierailija kirjoitti:
Vain jos muija on pakottanut.
Vierailija kirjoitti:
Tunge oma maskisi vaikka perseeseen Ap. Ei kiinnosta käyttää yhtään maskia enää ikinä. Niistä sai tarpeekseen jo korona vuosina.🖕
Minä en käyttänyt edes silloin. Osasin lukea paketista että ei suojaa viruksilta.
Vierailija kirjoitti:
Siinä yksi työtön jolla ei ole muuta tekemistä kuin päivystää ja nähdä harhoja.
Vierailija kirjoitti:
Käyn Musiikkitalossa konserteissa ja siellä vain niillä muutamilla vanhoilla naisilla joilla on myös rasvainen tukka, on maskit.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eikai niitä enää nykyään missään myydä 😅
Mummot on hamstranneet niitä alennuksesta satoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä yksi työtön jolla ei ole muuta tekemistä kuin päivystää ja nähdä harhoja.
Mulla on tänään vapaapäivä. Ei se ole muiden palstailijoiden vika, että sä oot vuosikaudet vauhkonnut noista tädeistäs ja mummoistas ja siksi kaikki sut tunnistaa. Mene töihin, niin ehkä keksit jotain muutakin ajateltavaa kuin tädit ja mummot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn Musiikkitalossa konserteissa ja siellä vain niillä muutamilla vanhoilla naisilla joilla on myös rasvainen tukka, on maskit.
Astma, hajuvesiyliherkkyys, etc.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja nekin koko naaman peittäviä, äärioikeistolla