Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Carl Philip raivoissaan Sofian kontaktista Epsteiniin

Vierailija
21.12.2025 |

Kuningashuone järkyttyy draamasta.
Paljastus siitä, että prinsessa Sofia tapasi salaa Jeffrey Epsteinin useita kertoja, on tehnyt prinssi Carl Philipistä raivostuneen.
Skandaali kasvaa, ja kysymykset siitä, mitä oikeasti tapahtui New Yorkissa, lisääntyvät vain.

Prinsessa Sofia, 41, yhdistetään nyt suoraan pedofilimiljardööri Jeffrey Epsteiniin jota hän tapasi toistuvasti asuessaan New Yorkissa.
Dagens Nyheter paljastaa ne hillityt tapaamiset, joista prinsessa ei ole koskaan kertonut julkisesti.

Paljastus perustuu uuteen suureen sähköpostivuotoon, joka osoittaa, että yhteydet ovat olleet huomattavasti laajempia kuin kukaan aiemmin on arvannut.

DN:n tutkimus osoittaa, että sen oven avasi liikenainen Barbro Ehnbom, 80, henkilö, jota usein kuvataan Sofian mentorina.

Uusi kirjeenvaihto paljastaa, että Epstein osoitti erityistä kiinnostusta sekä Sofiaa että hänen ystäväänsä Camillaa kohtaan, ja jopa tarjosi heille paikkaa "elokuvakoulussa".

Hovihallinto vahvistaa, että Sofia tapasi Jeffrey Epsteinin useita kertoja mutta kieltäytyy edelleen vastaamasta kysymyksiin siitä, miksi tapaamiset tapahtuivat ja mitä Sofia ja miljardööri todellisuudessa tekivät heidän kohdatessaan.

Avslöjat: Carl Philips vrede efter Sofias träffar med Epstein

Kommentit (804)

Vierailija
261/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan oleta, että pitäisi olla neitsyt, mutta jos itseään myy rahasta niin sehän on silloin ammattimaista rahan ansaitsemista. 

Vierailija
262/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole rikoksen uhri, jos itse suostuu ja saa vielä rahaa. Yli 18-vuotias on jo täysi-ikäinen ja päättää itse, miten elättää itsensä. 

Ja mistä tiedät, että tässä on tapahtunut tuollaista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla on syyllisiä naiset ja miehet. Mutta aika lapsellista kenenkään nuoren naisen ajatella, että joku antaisi ylellisen elämän ja rahaa ilmaiseksi. Yleensähän on kyseessä vanhempi herra, joka ostaa rahalla mitä nuorempia naisia. Jokainen tietenkin itse valitsee sen, mitä tekee työkseen. Voihan sitä tosiaan valita ammatikseen ilotytön ammatin tai sitten jonkin arkisen huonompipalkkaisen duunin. 

Voi olla vaikea ymmärtää jossain neukkukuutiossa Raumalla, mutta rikkaat ihmiset kyllä tosiaan tarjoilee myös ilman mitään sen kummempia odotuksia. Esim. juhliin kutsutaan kyllä aika pienellä kynnyksellä, koska se tekee juhlista hauskempia.

No varmaan useille on tuttu sanonta, että ilmaisia lounaita ole. Tarkoittaa sitä, että juuri mitään ei saa ilmaiseksi ja joskus tulee maksun aika. Lisäksi on sanonta, että kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. 

Vierailija
264/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kukaan oleta, että pitäisi olla neitsyt, mutta jos itseään myy rahasta niin sehän on silloin ammattimaista rahan ansaitsemista. 

Kertoo lähinnä sinusta itsestäsi, että keksit päästäsi tuollaisia juttuja julkisuuden henkilöistä. Sofian menneisyys on jotain tyyliin; tähtityttökuvia jossain roskalehdessä. Pikkuisen matkaa vielä siihen, että on myynyt itseään pitkin maailmaa. Vai meinaatko, että kaikki Seiskan tähtitytötkin menneisyydessä oli jotain prostituutteja?

Vierailija
265/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla on syyllisiä naiset ja miehet. Mutta aika lapsellista kenenkään nuoren naisen ajatella, että joku antaisi ylellisen elämän ja rahaa ilmaiseksi. Yleensähän on kyseessä vanhempi herra, joka ostaa rahalla mitä nuorempia naisia. Jokainen tietenkin itse valitsee sen, mitä tekee työkseen. Voihan sitä tosiaan valita ammatikseen ilotytön ammatin tai sitten jonkin arkisen huonompipalkkaisen duunin. 

Voi olla vaikea ymmärtää jossain neukkukuutiossa Raumalla, mutta rikkaat ihmiset kyllä tosiaan tarjoilee myös ilman mitään sen kummempia odotuksia. Esim. juhliin kutsutaan kyllä aika pienellä kynnyksellä, koska se tekee juhlista hauskempia.

No varmaan useille on tuttu sanonta, että ilmaisia lounaita ole. Tarkoittaa sitä, että juuri mitään ei saa ilmaiseksi ja joskus t

Ilmaisia lounaita on kuule vaikka millä mitalla. Jos ei sinulle ole, niin voi voi, mutta ei ole mikään yleispätevä sääntö.

Vierailija
266/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole rikoksen uhri, jos itse suostuu ja saa vielä rahaa. Yli 18-vuotias on jo täysi-ikäinen ja päättää itse, miten elättää itsensä. 

No ei kait häntä sentään ole pakolla pidetty jossain? Kait itse on mennyt vapaaehtoisesti? Entä paljon on saanut palkkiota? 

Vierailija
267/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Marilynkin ihan reittä pitkin edennyt?

Jännästi ilmaistu taas kerran se, että hyväksikäytön uhri on itse syyllinen tilanteeseensa. Oletettavasti MM oli kommentoijaa fiksumpi. 

Eikö MM ollut Mensan jäsen?

Vierailija
268/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kait häntä sentään ole pakolla pidetty jossain? Kait itse on mennyt vapaaehtoisesti? Entä paljon on saanut palkkiota? 

Varsinaisten tietojen mukaanhan hän ei ole edes mennyt minnekkään.

Aikuisiakin ihmisiä kuitenkin käytetään seksuaalisesti hyväksi.

Vierailija
269/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä prinssi tiesi mitä sai kun meni naimisiin. Viimeistään faijansa kertoi...

Toisaalta eikös tää Sofia ole pärjännyt ihan hyvin.

Sofia on paljon ahkerampi kuin Madde. Ei ole aiheuttanut minkäänlaisia draamoja hoville. 

Oletko nähnyt Madden puolialastomana poseeraavan pythonkäärmeeseen kietoutuneena?

Vierailija
270/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo lähinnä sinusta itsestäsi, että keksit päästäsi tuollaisia juttuja julkisuuden henkilöistä. Sofian menneisyys on jotain tyyliin; tähtityttökuvia jossain roskalehdessä. Pikkuisen matkaa vielä siihen, että on myynyt itseään pitkin maailmaa. Vai meinaatko, että kaikki Seiskan tähtitytötkin menneisyydessä oli jotain prostituutteja?

Oletpa naiivi.

Vierailija
271/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä, mutta ainakin lapsiakin varoitetaan namu sedistä.

Vierailija
272/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Marilynkin ihan reittä pitkin edennyt?

Jännästi ilmaistu taas kerran se, että hyväksikäytön uhri on itse syyllinen tilanteeseensa. Oletettavasti MM oli kommentoijaa fiksumpi. 

Eikö MM ollut Mensan jäsen?

Tiettävästi ei, mutta olis voinut olla. 

Vierailija
273/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä, mutta ainakin lapsiakin varoitetaan namu sedistä.

Nimenomaan. Nuoria tyttöjä kohtaan on kyllä tehty väärin, mutta eikö kukaan ole heitä varoittanut lähtemästä tuollaisten setien mukaan?  

Vierailija
274/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuninkaallista näissä enää on?  Kunkku aloitti naimalla taviksen. Kaikki kolme lastaan taviksen kanssa aviossa.  Vickanin ukko metsäsuomalaisten jälkeläinen.

Vierailija
275/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa naiivi.

Noita tyttökuvia oli ennen vähän kaikissa lehdissä. Niihin pääsi kuka tahansa nätti naapurintyttö. Palkkio oli joitain satasia ja se oli siinä. Kerta poseeraus jossain Iltalehden takakannessa. Tällaisesta te olette nyt kehittäneet jonkin häpeällisen prostituutiomenneisyyden.

Vierailija
276/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin Sofia on vaikuttanut aina siltä, että hänellä on joku rooli päällä. Ei ole aidon tuntuinen.  No omapa on hänen elämänsä.

Madde on perheestä ainoa, joka näkyvästi ilmaisee mielipiteensä Soffesta. Vaikka Victoria ja Maddekin ovat valinneet tavispuolison, niin Sofia on silti ihan eri kastia.

Hän on exän ystävä myös. Exällä oma perhe nykyään. 

Vierailija
277/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tervejärkinen ei lähde prinssille puolisoksi. Valitettavasti. Täytyy olla joku huomionkipeä, julkisuushakuinen, naiivi hupakko, joka hinkuu loppuelämäkseen median ja kansan jahtaamaksi ilman pakopaikkaa. En ymmärrä, miten tämä Epstein-skandaali tuli yllätyksenä, Carl Philipillekään (vai onko hän yhtä taukki kuin isänsä?), kun jetset-pin-up-bilehileen vei vihille.

Vierailija
278/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuninkaallista näissä enää on?  Kunkku aloitti naimalla taviksen. Kaikki kolme lastaan taviksen kanssa aviossa.  Vickanin ukko metsäsuomalaisten jälkeläinen.

Sofiakin on metsäsuomalaisten jälkeläinen. Tätä taustaa vasten ainakin ymmärtää menestyksen halun. Heitähän kohdeltiin aikoinaan todella järkyttävän törkeästi Ruotsissa.

Vierailija
279/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia ei ole millään tavalla tärkeä kuningashuoneen jatkumolle, painettakoon villaisella ja laitetaan nuoruuden piikkiin.

Vierailija
280/804 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia ei ole millään tavalla tärkeä kuningashuoneen jatkumolle, painettakoon villaisella ja laitetaan nuoruuden piikkiin.

Niin ja rahanhimon ja julkisuudenhakuisuuden piikkiin.  Sinnehän Sofia on aina halunnut, koska sitten prinssinkin nai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi