Onko outoa teistä että mun 42-vuotias miesystävä menee lapsuudenkotiinsa jouluksi?
Ja viettää siellä siis monta päivää äidin ja isän kanssa. Isosisko perheineen käy kylässä siellä päiväseltään mutta tämä 42-vuotias on useita päiviä. Välimatkaa oman kodin kanssa ehkä 50 km että ei ole siirtymisestä kiinni.
Onko tällainen normaalia aikuisen ihmisen toimintaa vai red flag? En osaa oikein päättää mitä ajatella.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen oman lapseni kanssa jouluaaton ja -päivän. Tapaninpäivänä lapsi menee isälleen ja ajattelin että jos nähtäisiin tämän miehen kanssa silloin. Mutta on kuulemma mahdollisesti vielä vanhemmillaan. Kyseessä siis n. 9kk mittainen seurustelusuhde, asumme erillämme ja muutenkin ensimmäinen joulu kun tämä mies on kuvioissa. Kiva tietysti, ettei hän ole yksin (kun minä lapseni kanssa) mutta ihmetyttää ehkä hieman että päivätolkulla ollaan äidin helmoissa. Päivän tai kaksi ok, mutta että viikko.
Ap
Niin eli mies ei vielä oo valmis isäpuoleksi. Miksi hän ei saisi olla vanhemmillaan? Entä hänen lapsensa?
Miksi aikuineen nainen ripustaudut heti vaatimaan mieheltä sukunsa hylkäämistä?
Kontrolli parisuhteissa on todella yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä uskalla lisääntyä, jos oikeasti on niin, että ne aikuiset lapset vielä yli nelikymppisinä marssivat vanhempien luo moneksi päiväksi kuin omaan kotiinsa!😬
Eihän vuodessa olekkaan kuin 362 muuta päivää olla ilman lapsia omassa kodissaan
En nyt tarkoittanut vain joulua. Onko kovinkin yleistä, että yli nelikymppiset yöpyvät pitkiä aikoja putkeen vanhempien luona. Tämä on oikeasti yllätys. Itse en yövy, eikä kyllä kaverinikaan yövy. Olen 26v.
50/60. Jotkut itsenäistyvät, toiset eivä. Vieroitus tapahtuu yleensä vanhemman taholta ja jos vanhempi ei tätä tee, aikuinen saattaa pysyä emotionaalisesti pikkulapsen tasolla hautaansa asti. Toisaalta tämä on hyväkin, sillä kaikki aikuiset eivät todellakaan ole perheenperustamiseen soveltuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen oman lapseni kanssa jouluaaton ja -päivän. Tapaninpäivänä lapsi menee isälleen ja ajattelin että jos nähtäisiin tämän miehen kanssa silloin. Mutta on kuulemma mahdollisesti vielä vanhemmillaan. Kyseessä siis n. 9kk mittainen seurustelusuhde, asumme erillämme ja muutenkin ensimmäinen joulu kun tämä mies on kuvioissa. Kiva tietysti, ettei hän ole yksin (kun minä lapseni kanssa) mutta ihmetyttää ehkä hieman että päivätolkulla ollaan äidin helmoissa. Päivän tai kaksi ok, mutta että viikko.
Ap
Niin eli mies ei vielä oo valmis isäpuoleksi. Miksi hän ei saisi olla vanhemmillaan? Entä hänen lapsensa?
Kontrol
Eikä ole. Se että ei rakenneta sitä parisuhdetta ja perhettä vaan kohdellaan naista ilmaishuorana on, joka on väärin.
Tämän vuoksi lopettakaa pillun antaminen mieslapsille, tehkää selvä muistio mitä haluatte parisuhteelta ja perheeltä, ÄLKÄÄKÄ TYYTYKÖ VÄHEMPÄÄN. Tällaisille seks.hyväksikäyttäjä mieslapsille ei kannata antaa mitään huomiota vaan lyödä ehdot pöytään ja tehdä rikosilmoitus jos ahdistelee ennen papin aamenta ja nimiä paperissa.
Vierailija kirjoitti:
Vain mieslapsi on vanhemmillaan yötä yli 18 vuotiaana.
Taidat olla sellainen ikuinen pikku karkulainen jota isäpuoli veti joka joulu ja juhannus kännissä perseeseen sekä äiti turpaan. Ei ihme ettei kotona käyminen maistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sellainen ikuinen pikku karkulainen jota isäpuoli veti joka joulu ja juhannus kännissä perseeseen sekä äiti turpaan. Ei ihme ettei kotona käyminen maistu.
Sieltä mieslapsen tantrumit. Onko hyvät tissimaidot tiedossa tänä jouluna, onko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäänyt ikuiseen pojan rooliin
Enytä naa naiset joille äiti on tärkeä. Joulut ym pakottaa koko perheen oman äitinsä luo. Puolison äidistä viis.
Ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä uskalla lisääntyä, jos oikeasti on niin, että ne aikuiset lapset vielä yli nelikymppisinä marssivat vanhempien luo moneksi päiväksi kuin omaan kotiinsa!😬
Eihän vuodessa olekkaan kuin 362 muuta päivää olla ilman lapsia omassa kodissaan
En nyt tarkoittanut vain joulua. Onko kovinkin yleistä, että yli nelikymppiset yöpyvät pitkiä aikoja putkeen vanhempien luona. Tämä on oikeasti yllätys. Itse en yövy, eikä kyllä kaverinikaan yövy. Olen 26v.
Jos kertoisin, että näen vanhempiani kaksi kertaa vuodessa, kesällä ja jouluna niin johan täällä kuorossa huudettaisiin, että mikä on kun on noin huonot välit?!? Jos taas kertoisin, että pari kertaa vuodessa olen vanhemmillani viikon yötä niin mikä on, kun ei ole napanuoraa katkaistu?!? Etäisyyttä meillä on 600 kilometriä, niin ihan helposti ei piipahdeta.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ihan normaalia, nii mekin mennään 😃
Ketkä te?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä mieslapsen tantrumit. Onko hyvät tissimaidot tiedossa tänä jouluna, onko.
Taisi totuus sattua? Vai närkästyitkö kun pilasitkin välit omiin vanhempiisi n-arkkaamalla ja h-uoraamalla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa tuossa on?
Hyvähän se on, jos tulee toimeen perheensä kanssa.
T: Tuntematon
Miesvauvat on valitettavan yleisiä nykyään. "Mies erotkoon isästään ja äidistään ja liittyköön vaimoonsa", sanoo Raamattu.
Se tarkoittaa aikuistumista ja vastuunottoa. Aikuisen miehen perhe eivät ole isi ja äippä vaan vaimo ja omat lapset.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ihan normaalia, nii mekin mennään 😃
Ketkä te?
Koko perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kontrol
Parisuhde on sopimus joten sen koko funktio on kontrolli. Monogamia, myös emotionaalinen sitoutuminen. Avioliitossa myös taloudellinen. Ei kannata edes suostua "parisuhteeseen" tai "seurusteluun" vaan vaatia avioliittoa juridisine velvollisuuksineen ja mielellään vaikka vakuuksineenkin. Toisekseen lakatkaa antamasta seksiä tai edes puhumasta siitä tuntemattomille tai etäisesti tutuille miehille.
Jos haluatte elää ilman "kontrollia" eli sopimuksia niin sitten voimme elää kuten metsän eläimet, eli ei mitään seksejä, parittelua yrittäessä aina riski tulla tapetuksi, eikä pääsyä naiseen muuten kuin fyysisesti tämä tapaamalla. Jne. Ja tämä on vasta alkua. Luulette, että asiat ovat teidän kannaltanne huonosti nyt, teille on syötetty karkkia viimeiset 10 000 vuotta. No more.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tässä suurin syy nuorten masennukseen. Suhteet omiin sukulaisiin ja jopa vanhempiin ovat heikot, eikä turvaverkkoja ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa tuossa on?
Miesvauvat on valitettavan yleisiä nykyään. "Mies erotkoon isästään ja äidistään ja liittyköön vaimoonsa", sanoo Raamattu.
Se tarkoittaa aikuistumista ja vastuunottoa. Aikuisen miehen perhe eivät ole isi ja äippä vaan vaimo ja omat lapset.
Eik aloituksessa puhuttu miesystävästästä. Yksinkö joulu pitäisi viettää jotta olisi tarpeeksi aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa tuossa on?
Jep ja nämä kuitenkin valehtelevat ummet ja lammet jostain rakkauksista ja muusta, kun käytökselään osoittavat että kaikki muu kuin puoliso on heille tärkeämpää. Yksinkertaisesti vaan poistakaa tällaiset roskat elämistänne.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia kunnes on oma perhe jonka kanssa viettää joulua. Silloin muualla vain piipahdetaan.
Kaikki eivät omaa perhettä saa ikinä.
t. Lapsettomaksi jäänyt ja eronnut nelikymppinen
Miksei AP mene mukaan viettämään joulua?
Totta kai mies saa tehdä mitä haluaa. Ja nainen saa päättää, että minä en äklön miesvauvan kanssa "seurustele", runkatkoon äitinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi totuus sattua? Vai närkästyitkö kun pilasitkin välit omiin vanhempiisi n-arkkaamalla ja h-uoraamalla?
Totuus tissin imemisestä ja äidin kanssa rakastelusta? Onhan se ihmeellistä, mutta tunnistan kaltaisenne nykyään niin kaukaa, ettei pääse satuttamaan.
Naurettava mielipide. Luepa apn kuvaukset joulustaan. Lähinnä haluaa viettää joulua lastensa kanssa ja se onkin oikein. Mies tietty on vapaa myös suunnittelemaan oman joulunsa. Lisäksi yli nelikymppisellä voi olla hyvinkin iäkkäät vanhemmat.