Onko outoa teistä että mun 42-vuotias miesystävä menee lapsuudenkotiinsa jouluksi?
Ja viettää siellä siis monta päivää äidin ja isän kanssa. Isosisko perheineen käy kylässä siellä päiväseltään mutta tämä 42-vuotias on useita päiviä. Välimatkaa oman kodin kanssa ehkä 50 km että ei ole siirtymisestä kiinni.
Onko tällainen normaalia aikuisen ihmisen toimintaa vai red flag? En osaa oikein päättää mitä ajatella.
Kommentit (157)
Mitä outoa tuossa on?
Hyvähän se on, jos tulee toimeen perheensä kanssa.
T: Tuntematon
Ihan normaalia kunnes on oma perhe jonka kanssa viettää joulua. Silloin muualla vain piipahdetaan.
Outoa on, että 42- vuotias on miesystävä eikä aviomies
M42
Onhan se outoa etenkin nyt, kun hänellä on naisystävä.
En ehkä tuollaisen joulun jälkeen enää haluaisi häntä sänkyyni.
Siskolla on perheineen omat perinteet, sinkkuna mies ei ole halunnut viettää joulua yksin ja jos viihtyy vanhempiensa kanssa, ajattelee että mukavampi siellä? (Ruokahuoltoa voi arvostaa myös)
Minusta on hirvittävän outoa se, että ihmiset käyttäytyvät eri lailla kuin minä. Tämä ei mielestäni ole lainkaan hyväksyttävää.
Ihan normaalia, nii mekin mennään 😃
No sentään sillä on oma koti. Tapailin joskus 44-vuotiasta joka asui edelleen omien vanhempiensa kanssa.
Vain mieslapsi on vanhemmillaan yötä yli 18 vuotiaana.
Me mennään koko perhe mun vanhempien luokse jouluksi ja ollaan pari päivää. Välimatkaa 20km.
Niin menee minunkin miesystäväni lapsuudenkotiinsa Jouluna vaikka itse odotin meidän viettävän laatuaikaa yhdessä.
M42
Vierailija kirjoitti:
Onhan se outoa etenkin nyt, kun hänellä on naisystävä.
En ehkä tuollaisen joulun jälkeen enää haluaisi häntä sänkyyni.
No ei heillä nyt kaikesta päätellen ole vielä kovinkaan läheinen suhde? Ehkä mies viihtyy paremmin perheen seurassa kuin naisen, joka ihmettelee anonyymeille tuollaistakin valintaa?
Minkä ikäiset vanhemmat hänellä on? Näkevätkö tarpeeksi usein muulloin?
Naisystävä menköön myös omaan kotiinsa. Hetikö alkaa se miehen määräileminen, sukuasi et näe.
Vierailija kirjoitti:
Outoa on, että 42- vuotias on miesystävä eikä aviomies
M42
Parin kuukauden seurustelun jälkeenkö vihille?
Onko parempi että katsoo kotona yksin telkkaa? Täysin normaalia viettää joulua sukulaisten kanssa.
Oletan että deittailette vain ettekä esim asu yhdessä.
On vähän outoa. Toki jos hän vaikka auttaa siellä myös vanhempiaan ja tekee jotain hyödyllistä niin ihan ok, mutta jos vaan makaa siellä passattavana niin Hyi!
Eikö hän pyytänyt sinua mukaan? Jotkut jää kiinni tapoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vain mieslapsi on vanhemmillaan yötä yli 18 vuotiaana.
Mun 53 v poika tulee kahdeksi yökssi matkalla anoppilaan.. vaimo ei toki poikkea.
Jäänyt ikuiseen pojan rooliin