Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule
Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.
Kommentit (372)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo naisille yleinenkin tapa ajatella, että seksissä nautintoa tuo ainoastaan orgasmi, joten jos jonkin kyselyn mukaan osa naisista ei saa yhdynnässä yleensä/aina orgasmia, niin seksiä ei kannata harrastaa? Sen verran innokkaasti olette aloitusta peukuttaneet kuitenkin.
Mulle ainakin orgasmi on se juttu seksissä. Jos sitä ei tule niin aika nopeasti katoaa halut miestä kohtaan. Orgasmeja saan kyllä yksinkin ja jos miehen kanssa en niitä saa niin en oikein näe syytä harrastaa seksiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on naisessa jos ei kykene nussimaan itselleen orgasmia.
Onnistuu erittäin helposti omin käsin , mihin tarvitaan miestä?
Miksei sitä sitten voi tehdä seksin aikana miehen kanssa vaan miehen pitäisi se tehdä erikseen? Jos minä en laukeaisi kuin runkkaamalla niin en naista sitä pyytäisi puolestani tekemään
Tietysti pyytäisit. Sitten voisit kato valittaa netissä kuinka naaras ei osaa oikeaa otetta, ranneliike on hieman väärä, nopeus ja tahti aivan pielessä ja käyttää väärää painetta lypsäessään.
Juurihan kirjoitin etten pyytäisi, älä ala väittämään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo naisille yleinenkin tapa ajatella, että seksissä nautintoa tuo ainoastaan orgasmi, joten jos jonkin kyselyn mukaan osa naisista ei saa yhdynnässä yleensä/aina orgasmia, niin seksiä ei kannata harrastaa? Sen verran innokkaasti olette aloitusta peukuttaneet kuitenkin.
Mulle ainakin orgasmi on se juttu seksissä. Jos sitä ei tule niin aika nopeasti katoaa halut miestä kohtaan. Orgasmeja saan kyllä yksinkin ja jos miehen kanssa en niitä saa niin en oikein näe syytä harrastaa seksiäkään.
Niinpä, rakkaus ja läheisyys on naaraille tuntemattomia käsitteitä. Nainen ajattelee vain vulvallaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksillä ja yhdynnällä ei ole mitään tekemistä naisen nautinnon kanssa vaan on parasiittisiittiöiden insertoimista naisen kehoon.
Ei ole yksinkertaiseti mitään syytä suorittaa sitä koskaan. Orgasmin saa muutenkin jos sellaista haluaa.
Kaikkea kanssa. Orgasmi on biologinen käyttäytymispalkinto sekä miehelle että naiselle. Lisääntyminen on kaikille lajeille välttämätön toiminto sukupuuton estämiseksi.
Höpö höpö. Naiset eivät satoja tuhansia vuosia sitten ole harrastaneet seksiä orgasmin vuoksi yhtään sen enempää kuin minkään muunkaan lajin naaraat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa orgasmeja vain jos pelkää miestä.
Otahan aamulääkkeesi nyt.
Alkaako valjeta miksi isoäitisi oli makuuhuone-elämään kovin tyytyväinen kun sinä taas et saa seksistä mitään?
Mitä ihmettä me tiedämme isoäitiemme makuuhuoneista? Minun isoäitini syntyi 1895, tsaarinvallan aikaan. Miksi hän olisi pelännyt miestään, ja miksi pelosta lauennut?
Onko se suuressa ja mahtavassa noin?
Vierailija kirjoitti:
Seksillä ja yhdynnällä ei ole mitään tekemistä naisen nautinnon kanssa vaan on parasiittisiittiöiden insertoimista naisen kehoon.
Ei ole yksinkertaiseti mitään syytä suorittaa sitä koskaan. Orgasmin saa muutenkin jos sellaista haluaa.
Olet väärässä.
Nainen voi nauttia seksistä. Nainen voi saada orgasmin yhdynnässä. Seksi on parasta miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset räplää klittaasi yhdynnän aikana?
Mitään en mistään tiedä mutta useamman kerran mainittu tutkimuksia, joiden mukaan nais-nais-parisuhteissa seksielämä hiljenee vielä nopeammin kuin nais-mies-parisuhteissa. Outoa, jos kuitenkin ihanaa ja osaavaa pitäisi olla kaikinpuolin eikä itsekästä penissikaa mailla eikä halmeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju kuuluu seksi- osioon!!
Tämä ketju on miesvihaa, eli juuri oikeassa paikassa
Tämä ketju on siitä jännä, että miesvihaa lietsoo lähinnä ne miesten kommentit, joiden mukaan miehet ei välitä naisten nautinnosta.
Onneksi on paljon muunlaisiakin miehiä. Ei ole koskaan omaan sänkyyn eksynyt sellainen tyyppi, joka ei ainakin yrittäisi saada tulemaan esim sormin tai suulla.
Naiset esittävät perättömiä väitteitä "miehistä" ja koko aloitus on saastaa otsikosta alkaen.
Nauti vihastasi, minä ainakin luen täältä asioita 9v pojalleni, kerron mitä hänen äitinsäkin hänestä ajattelee.
No mä ainakin olen tu
Välittääkö naiset miehen orkuista? No ei, ja joukossa on naisia jotka eivät avaa miehelle edes reisiä vaikka samassa sängyssä nukutaan. Ja jos mies ottaa sen mikä hänelle kuuluu niin huudetaan raiskausta ja muuta wokepaskaa.
Siinä olen samaa mieltä, että jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea kanssa. Orgasmi on biologinen käyttäytymispalkinto sekä miehelle että naiselle. Lisääntyminen on kaikille lajeille välttämätön toiminto sukupuuton estämiseksi.
Höpö höpö. Naiset eivät satoja tuhansia vuosia sitten ole harrastaneet seksiä orgasmin vuoksi yhtään sen enempää kuin minkään muunkaan lajin naaraat.
Ja sitten se lähde tälle väitteelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, rakkaus ja läheisyys on naaraille tuntemattomia käsitteitä. Nainen ajattelee vain vulvallaan
Mitä sitten? Saan ajatella vaikka sillä. Kuten sanottua, halut loppuu nopeasti ellei miehen kanssa orgasmia tule. Tässä kohti ei ole kyse mistään rakkaudesta koska mitään sellaisia tunteita eikä suhdetta ole edes kehittynyt. Mulle tunteiden kehittymiseen vaikuttaa seksi, jos se ei mua tyydytä niin tunteet ei kehity eikä parisuhdetta synny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on siitä jännä, että miesvihaa lietsoo lähinnä ne miesten kommentit, joiden mukaan miehet ei välitä naisten nautinnosta.
Onneksi on paljon muunlaisiakin miehiä. Ei ole koskaan omaan sänkyyn eksynyt sellainen tyyppi, joka ei ainakin yrittäisi saada tulemaan esim sormin tai suulla.
Naiset esittävät perättömiä väitteitä "miehistä" ja koko aloitus on saastaa otsikosta alkaen.
Nauti vihastasi, minä ainakin luen täältä asioita 9v pojalleni, kerron mitä hänen äitinsäkin hänestä ajattelee.
Herranjestas, millainen isä lapsella. Tästä olisi kyllä syytä tehdä ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset noin ikävä kyllä ajattelee. Yhdyntä ei tunnu naisesta miltään ja eivät halua miehen siitä nauttivan. Itse en juopuneena laukea ollenkaan mutta silti pidän känniseksistä todella paljon.
M47
Aika lailla olen puumia kellistänyt., Noissa 50+ ladyissa on paljon todella kiimasia, koska pallomahaiset ja huonokuntoiset puolisonsa eivät kykene tai kykenevät lyhyt kestoiseen pyrähdykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä ainakin olen tu
Tule nykypäivään, fossiili.
Vieväthän äidit lapsiaan satutunneillekin kirjastoon missä transvestiitit pelaa lasten kanssa muistipeliä pillukorteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset räplää klittaasi yhdynnän aikana?
Mihin sitä yhdyntää sitten tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Se orgasmi hoidetaan naiselle kielellä sormilla ja vipraattorilla. Kyllä naiset olleet tyytyväisiä minun kanssani. Ei seksi ole pelkkää yhdyntää vaan pitää olla myös muuta.
Älä yleistä kaikkiin naisiin. Minä en olisi tyytyväinen. Ei joku vibra orkku ole sama kuin yhdynnässä saatu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä.
Nainen voi nauttia seksistä. Nainen voi saada orgasmin yhdynnässä. Seksi on parasta miehen kanssa.
Älä valehtele. Naaraat itse todistelevat mitä ajattelevat miehistä ja kuinka naaraat toimivat. Arvostan tuollaista rehellisyyttä, se on harvinaista.
"mies kuitenkin saa orgasmin joten vika ei voi olla panossa tai miehessä."
Et oo tosissas :D Jos mies käyttää naista itsetyydytysalustana, niin se ei vielä tarkoita, etteikö vikaa olisi panossa, "jopa" miehessä.
Miehet on fysiologisesti niin erilaisia etteivät voi ymmärtää, että naiset ei saa 15 työnnön aikana vaan tarvitsevat aikaa plus klitoriksen käsittelyä.
Näin kaikki naaraat tosiaan miehistä ajattelevat. Onneksi palstalla ei ole miesvihaa.