Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule

Vierailija
19.12.2025 |

Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011698396.html

Kommentit (372)

Vierailija
281/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on naisessa jos ei kykene nussimaan itselleen orgasmia.

Onnistuu erittäin helposti omin käsin , mihin tarvitaan miestä?

Miksei sitä sitten voi tehdä seksin aikana miehen kanssa vaan miehen pitäisi se tehdä erikseen? Jos minä en laukeaisi kuin runkkaamalla niin en naista sitä pyytäisi puolestani tekemään 

Miksi osallistaisin ällöttävän öögailijan ja kirjaimellisen eri lajin edustaja-vakoojan mihinkään intiimiin elämässäni? Miksi et itse käy paskalla rekkakuskien kanssa? Samasta syystä naiset eivät halua teitä elämiinsä. Olette oksettavia, parasiittisia ja pervoja.

Näin kaikki naaraat tosiaan miehistä ajattelevat. Onneks

Ei, ei läheskään kaikki "naaraat" näin ajattele. 

hyvän miehen kanssa naimisissa

Vierailija
282/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo naisille yleinenkin tapa ajatella, että seksissä nautintoa tuo ainoastaan orgasmi, joten jos jonkin kyselyn mukaan osa naisista ei saa yhdynnässä yleensä/aina orgasmia, niin seksiä ei kannata harrastaa? Sen verran innokkaasti olette aloitusta peukuttaneet kuitenkin. 

Mulle ainakin orgasmi on se juttu seksissä. Jos sitä ei tule niin aika nopeasti katoaa halut miestä kohtaan. Orgasmeja saan kyllä yksinkin ja jos miehen kanssa en niitä saa niin en oikein näe syytä harrastaa seksiäkään. 

Mikset räplää klittaasi yhdynnän aikana?

Naiset haluavat että mies tekee senkin heidän puolestaan. Jos ei tee niin sitten itketään kuinka mies ei osaa eikä ole edes mies 😅 Naiset ovat säälittäviä runkkareita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju kuuluu seksi- osioon!!

Tämä ketju on miesvihaa, eli juuri oikeassa paikassa

Tämä ketju on siitä jännä, että miesvihaa lietsoo lähinnä ne miesten kommentit, joiden mukaan miehet ei välitä naisten nautinnosta.

Onneksi on paljon muunlaisiakin miehiä. Ei ole koskaan omaan sänkyyn eksynyt sellainen tyyppi, joka ei ainakin yrittäisi saada tulemaan esim sormin tai suulla.

Naiset esittävät perättömiä väitteitä "miehistä" ja koko aloitus on saastaa otsikosta alkaen.

Nauti vihastasi, minä ainakin luen täältä asioita 9v pojalleni, kerron mitä hänen äitinsäkin hänestä ajattelee.

Herranjestas, millaine

Eiköhän tänne pääse jokainen alakoululainen lukemaan näitä ketjuja ihan itse.

Vierailija
284/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tiedetään, että emätinorgasmi on myytti. Klitoris on se joka orgasmin aiheuttaa ja vähemmistöllä naisista rakenteellisista syistä onnistuu orgasmi ilman klitoriksen räpläämistä, mutta klitoriksesta se on silti lähtöisin. Vain joka viides nainen saa orgasmin ilman räpläystä ja osa noistakin voi olla virhetulos niin että naiset ovat vastanneet sen mukaan mitä odottavat olevan normaalia. Vaikka siis oikeasti normaalia on ettei saa pelkässä jyystössä.

Olet väärässä. Kyllä mä omat orgasmini tiedän. 

Ei mulla muuta.

Vierailija
285/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
286/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinpä ovat aina tuntuneet haluavan. 

Mutta olenkin mies joka huolehtii naisen tulemisesta. Useammin olen itse jäänyt ilman, kun ei nainen osaa kuin maata. Onneksi harvemmin, kun osaan aika hyvin psyykata itseni tulemaan. Vaan eipä orgasmi se kaikkein tärkein asia ole, muutoin kuin lisääntymistarkoituksessa.

Mitä naisen pitää osata?

Tämä kommentti kertoo naaraista kaiken

Olen mies joka tuon kysymyksen esitti. Mies panee, ei nainen. 

ok veeti, homma nukke koska niitä voi panna. Naisen kanssa rakastellaan.

Suomalaiset naaraat eivät vain osaa sitäkään, sit ne itkee kun eivät saa nautintoa

Siihen suuntaan ollaan menossa. Flesut tuntuu jo nyt paremmalta kuin pillu, ja koko ajan kehitetään parempia tekoälyrobotteja jotka päihittää kohta muutkin osat naisesta. Pian naisesta tulee kuin auto joka vaihdetaan kehittyneempään muutaman vuoden välein.

Vierailija
287/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tiedetään, että emätinorgasmi on myytti. Klitoris on se joka orgasmin aiheuttaa ja vähemmistöllä naisista rakenteellisista syistä onnistuu orgasmi ilman klitoriksen räpläämistä, mutta klitoriksesta se on silti lähtöisin. Vain joka viides nainen saa orgasmin ilman räpläystä ja osa noistakin voi olla virhetulos niin että naiset ovat vastanneet sen mukaan mitä odottavat olevan normaalia. Vaikka siis oikeasti normaalia on ettei saa pelkässä jyystössä.

Ei mulla muuta.

mutta uutisoinnin ja aloituksen mukaan naiset eivät saa orgasmeja ja se on miesten syytä.

Älä nyt muuta keskustelua.

Vierailija
288/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo naisille yleinenkin tapa ajatella, että seksissä nautintoa tuo ainoastaan orgasmi, joten jos jonkin kyselyn mukaan osa naisista ei saa yhdynnässä yleensä/aina orgasmia, niin seksiä ei kannata harrastaa? Sen verran innokkaasti olette aloitusta peukuttaneet kuitenkin. 

Mulle ainakin orgasmi on se juttu seksissä. Jos sitä ei tule niin aika nopeasti katoaa halut miestä kohtaan. Orgasmeja saan kyllä yksinkin ja jos miehen kanssa en niitä saa niin en oikein näe syytä harrastaa seksiäkään. 

Mikset räplää klittaasi yhdynnän aikana?

Naiset haluavat että mies tekee senkin heidän puolestaan. Jos ei tee niin sitten itketään kuinka mies ei osaa eikä ole edes mies 😅 Naiset ovat säälittäviä runkkar

Osa miehistä loukkaantuu, jos he eivät saa tehdä kaikkea itse. Jos itse räplää, osa ottaa nokkiinsa, että eikö hänen hipaisunsa muka riitä, pitääkö vielä itse tunkea peliin mukaan.

Sinulle siis käy että nainen hoitaa itsensä? Hienoa! Mutta kaikki miehet eivät ole samanlaisia.

Vierailija
289/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

? Et sitten ymmärrä tilastollista puhetta? 

Vierailija
290/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt mieheen, joka ei ota neuvoja vastaan. Palstan miehet, neuvokaa, mitä naisen pitäisi tehdä, jos 'Älä niin lujaa' ei vaikuta mihinkään. Purra sormeen,  läimäyttää?

Vierailija
291/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut seksin aikana mieleen että alkaisin naista runkkaamaan. Olisi jotenkin noloa ja naista esineellistävää. Näköjään olen ollut väärässä. Pitää mennäkin seksikauppaan ostamaan vempeleitä joilla voi surruttaa naisia.

Vierailija
292/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kun haluan miestä, haluan orgasmin tai useampia hänen kanssaan, lämpöä ja läheisyyttä riittää muutenkin. En edes jäisi suhteeseen, missä miestä ei kiinnosta kuin oma nautintonsa, niin iso asia on kyseessä. Onneksi ei ole tarvinnut.

Vierailija
293/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut seksin aikana mieleen että alkaisin naista runkkaamaan. Olisi jotenkin noloa ja naista esineellistävää. Näköjään olen ollut väärässä. Pitää mennäkin seksikauppaan ostamaan vempeleitä joilla voi surruttaa naisia.

Teepä se 😘👍

Vierailija
294/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet ei halua naisten kanssa parisuhdetta kun seksiä ei tule mutta lasku tulee kyllä

Vierailija
295/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksillä ja yhdynnällä ei ole mitään tekemistä naisen nautinnon kanssa vaan on parasiittisiittiöiden insertoimista naisen kehoon. 

Ei ole yksinkertaiseti mitään syytä suorittaa sitä koskaan. Orgasmin saa muutenkin jos sellaista haluaa.

Olet väärässä.

Nainen voi nauttia seksistä. Nainen voi saada orgasmin yhdynnässä. Seksi on parasta miehen kanssa. 

Älä valehtele. Naaraat itse todistelevat mitä ajattelevat miehistä ja kuinka naaraat toimivat. Arvostan tuollaista rehellisyyttä, se on harvinaista.

Naaraat? Miksi puhut naisista halveksuvasti?

Minä saan orgasmin yhdynnässä. Seksi ilman miestä ei ole kivaa.

Vierailija
296/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on naisessa jos ei kykene nussimaan itselleen orgasmia.

Onnistuu erittäin helposti omin käsin , mihin tarvitaan miestä?

Miksei sitä sitten voi tehdä seksin aikana miehen kanssa vaan miehen pitäisi se tehdä erikseen? Jos minä en laukeaisi kuin runkkaamalla niin en naista sitä pyytäisi puolestani tekemään 

Miksi osallistaisin ällöttävän öögailijan ja kirjaimellisen eri lajin edustaja-vakoojan mihinkään intiimiin elämässäni? Miksi et itse käy paskalla rekkakuskien kanssa? Samasta syystä naiset eivät halua teitä elämiinsä. Olette oksettavia, parasiittisia ja pervoja.

Näin kaikki naaraat tosiaan miehistä ajattelevat. Onneksi palstalla ei ole miesvihaa.

Naaraista tiedä mutta naiset ei yleensä vihaa miehiä.

Minulla on hyvä mies ja rakastan häntä.

Vierailija
297/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on naiselle kaupankäyntiä, syötti sekä maksuväline.

Vierailija
298/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt mieheen, joka ei ota neuvoja vastaan. Palstan miehet, neuvokaa, mitä naisen pitäisi tehdä, jos 'Älä niin lujaa' ei vaikuta mihinkään. Purra sormeen,  läimäyttää?

Älä sekaannu miehiin, molemmat voittavat lopulta.

Vierailija
299/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kun haluan miestä, haluan orgasmin tai useampia hänen kanssaan, lämpöä ja läheisyyttä riittää muutenkin. En edes jäisi suhteeseen, missä miestä ei kiinnosta kuin oma nautintonsa, niin iso asia on kyseessä. Onneksi ei ole tarvinnut.

Seksi on naisille tarpeeton, triviaali asia kunhan lapsiluku on täynnä.

Vierailija
300/372 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on naiselle kaupankäyntiä, syötti sekä maksuväline.

Mitä olet maksanut suomalaiselle naiselle seksistä? Mitä olet joutunut tekemään elämässäsi erilailla, koukku kurkussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän