Työkkärin virkailija ole vielä soittanut. Toivottavasti ei soita enää ensi viikolla!
Kerran soitti vasta 22. joukukuuta eli just silloin, kun jouluvalmistelut kiireisimmillään. Toivon nyt, että ellei huomenna soita niin jättäisi suosiolla joulun jälkeen. Ei kai enää aatonaattona voi soittaa, jos ei maanantaina soittoa kuulu? Silloin tuntuisi siltä, että ihan vain kiusatakseen niin tekisi.
Kommentit (116)
No normaalit ihmiset on joulunaluspäivinä töissä ja osa jopa jouluna, halusi tai ei. Siinä sulle miettimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi, työttömäksi jäänyt tässä kuussa, mitä ne soittelee?
3 kk:n seurantajakso päättyi viime viikolla.
Mulla loppui jo pari kk sitten eikä ole soiteltu. Ei kannata vielä hätäillä, työttömiä niin paljon
Mulla päättyi ensi kuussa tasan vuosi sitten eikä edelleenkään ole kuulunut mitään. Pari kertaa itse yrittänyt ottaa yhteyttä suunnitelman päivittämiseksi mutta ei tunnu kiinnostavan ketään. Syksyllä lähettivät kirjeen jossa uhkailtiin työnhaun katkaisulla jollen vahvista että olen edelleen työtön työnhakija 🙃 Että silleen. Ei sentään karenssia lätkästy kyselemättä.
Siis onko sinulla soittoaika? Kutsu käynnille tai puhelinajalle tulee postissa tai tekstiviestillä. Sitten siitä kutsusta tiedät miten toimia.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä tulee AINA ennakkoon viesti milloin ja monelta soittavat. Turhaan ap jännität
Ei tule koskaan viestiä minulle soitosta, ainoastaan tapaamisesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis onko sinulla soittoaika? Kutsu käynnille tai puhelinajalle tulee postissa tai tekstiviestillä. Sitten siitä kutsusta tiedät miten toimia.
Aina tapahtuu itellä niin, että kun seurantajakso päättyy, soitto tulee yllättäen ilman, että voin siihen mitenkään varautua.
Jos olet töissä, ei se te-täti sinulle soittele. Työllisenä saat tietysti itse päättää lomapäivistäsi.
Mene töihin. Pääset myös työterveyspalvelujen piiriin jota kovasti näytät tarvitsevan.
Vierailija kirjoitti:
Yllätä virkailija ja soita itse hänelle.
Soitin seurantajakson aikana kahdestikin kysyäkseni yhdestä asiasta, mutta ei vastannut eikä soittanut takaisin. Olisi voinut edes viestin laittaa ja kysyä mitä asiaa oli. Onneksi sain selvitettyä asian itse ilman virkailijan apua.
Ei soittanut vielä tänään. Saa nähdä saanko olla rauhassa joulun yli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tapahtuu itellä niin, että kun seurantajakso päättyy, soitto tulee yllättäen ilman, että voin siihen mitenkään varautua.
Se muuten tulee aina mahdollisimman epäsopivaan aikaan, viimeksikin olin jumbon cittarin vessassa paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet töissä, ei se te-täti sinulle soittele. Työllisenä saat tietysti itse päättää lomapäivistäsi.
Mene töihin. Pääset myös työterveyspalvelujen piiriin jota kovasti näytät tarvitsevan.
Tässä sinulle, senkin höpsö!🐒💨Kas noin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virkailija voi ihan hyvin soittaa sulle vielä 23.12 klo 16 asti. Eikä tee sitä kiusatakseen vaan ihan järjestyksessä käyvät läpi. Jos sattuu sun kohdalle niin sattuu.
Sitä vaan ihmettelen miksi niin kiire, ettei voisi odottaa pyhien jälkeen. Luulisi olevan aatonaattona kiireisempää ja toimistokin sulkeutuvan aiemmin kuin vasta klo 16. En tarkoita TE-toimistoa vaan työpistettä, jossa työskentelevät nyt.
Aatonaatto on monessa paikassa normaali työpäivä. Mitä joulukiireitä TE-toimistossa olisi, ettei ehdi soitteleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sinulle, senkin höpsö!🐒💨Kas noin!
Tuo on pelkkä ad hominemi. Eikö työtön muuhun kykene? Ei näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virkailija voi ihan hyvin soittaa sulle vielä 23.12 klo 16 asti. Eikä tee sitä kiusatakseen vaan ihan järjestyksessä käyvät läpi. Jos sattuu sun kohdalle niin sattuu.
Sitä vaan ihmettelen miksi niin kiire, ettei voisi odottaa pyhien jälkeen. Luulisi olevan aatonaattona kiireisempää ja toimistokin sulkeutuvan aiemmin kuin vasta klo 16. En tarkoita TE-toimistoa vaan työpistettä, jossa työskentelevät nyt.
Aatonaatto on monessa paikassa normaali työpäivä. Mitä joulukiireitä TE-toimistossa olisi, ettei ehdi soitteleen?
Ehkä ovat päättäneet, että sulkevat aiemmin, että työntekijät pääsevät aiemmin joulunviettoon kuten monessa paikassa tekevät?
Annan karensseja työttömille ensi viikolla. Monet ei täytä työnhakuvelvoitetta joten 4 kuukaudeksi 40% karenssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi, työttömäksi jäänyt tässä kuussa, mitä ne soittelee?
3 kk:n seurantajakso päättyi viime viikolla.
Mulla päättyi joo kesällä mutta kukaan ei ole soittanut, työttömyys on silti voimassa ja korvaukset tulee.
Oletkohan sitten toivoton tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Annan karensseja työttömille ensi viikolla. Monet ei täytä työnhakuvelvoitetta joten 4 kuukaudeksi 40% karenssi.
Täyttää, mutta kiusaajana keksit jonkin tekosyyn, minkä perusteella saat vähintäänkin uhata sinun armoillasi tilapäisesti olevaa työtöntä.
työkkäri ja kela ajoittaa karenssit,puhelut,eläke hylkäykset jouluun, koska se on henkistä väkivaltaa. te palvelut ja kela on nykyään puhdasta pahuutta.
eli ei lannistuta vaan vastataan hallinto kantelulla, valituksilla aviin ja oikeusapumiehelle joka helvetin virheestä. takaisin samaa sinnepäin.