Työkkärin virkailija ole vielä soittanut. Toivottavasti ei soita enää ensi viikolla!
Kerran soitti vasta 22. joukukuuta eli just silloin, kun jouluvalmistelut kiireisimmillään. Toivon nyt, että ellei huomenna soita niin jättäisi suosiolla joulun jälkeen. Ei kai enää aatonaattona voi soittaa, jos ei maanantaina soittoa kuulu? Silloin tuntuisi siltä, että ihan vain kiusatakseen niin tekisi.
Kommentit (68)
Ei sitä puhua tarvitse kokoaikaa vahtia. Laittavat viestin ellet pääse vastaamaan.
Soittaa jouluaattona, karenssit paukkuu jos et heti vastaa.
Jos soittava numero on salattu tai jos se on tuntematon eli en ole etukäteen tallentanut sitä puhelimeen eli nimeä ei näy, en vastaa.
Jos soittajalla oli oikeaa kiireellistä asiaa juuri minulle, hän lähettää perään tekstiviestin kuka hän on ja millä asialla hän oli yrittänyt tavoittaa juuri minua.
Vierailija kirjoitti:
Työkkärillä on mahdollisuus soittaa huomenna, maanantaina ja tiistaina. Minulle on kerran soitettu jouluaaton aattona ja uhkailtiin tietenkin ikävään sävyyn, sinulla on 6 päivää aikaa tehdä niin ja näin. Kiitos kauniista joulusanoista, viduttaa koko porukka, olisko paras pitää luuri kiinni, vidduillan vielä juuri sopivasti jouluksi.
Niin toikin vielä että suunnitelma hyväksyttävä ja aikaa tähän vain pari päivää. Ja sitten vielä kytättävä laittaako sen samana päivänä vai vasta myöhemmin. Ei voi edes laittaa viestiä millloin laittanut vaan pitää ite kirjautua ja käydä katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Soittaa jouluaattona, karenssit paukkuu jos et heti vastaa.
Minulle tulee ilmoitus suomi.fi viesteihin etukäteen virkailijan tuleva soittoaika.
Myös sähköpostiin tulee etukäteen ilmoitus soittoajasta.
Vierailija kirjoitti:
Hui kuinka rankkaa sinulla on. Minulla on samat jouluvalmistelut ja teen 50 tuntista työviikkoa. Sinun pitää puhua puhelimessa jopa pari minuuttia ja muuten on vapaata? Voimia!
Puheluun menee vähintään 15 minuuttia. Viimeksi oli varattu puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on ihan perseestä, että joissain kaupungeissa vain soitetaan ja joissakin joutuu menemään paikan päälle. On vi tun kiva sen reilu puolen tunnin tapaaminen takia aina kauhea säätäminen, että jotenkin pääsen täältä korvesta sinne. Ja täti kyllä tietää kulkuongelmat.
Kuulostaa siltä, että valittaisit, vaikka saisit töitä, koska et sieltä korvesta mihinkään pääse.
Minulle on tullut jokainen kerta tekstiviesti varatusta soittoajasta (tai pyyntö tulla toimistolle).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kuinka rankkaa sinulla on. Minulla on samat jouluvalmistelut ja teen 50 tuntista työviikkoa. Sinun pitää puhua puhelimessa jopa pari minuuttia ja muuten on vapaata? Voimia!
Tosi rankkaa! Tuo on 2.5% työpäivän pituudesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ei saa soittaa ja miksi et vastaisi puhelimeen? Jos se tarjoaa töitä?
Ei ne töitä tarjoa.
Mistä sinä sen tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä? Sinä valehtelit, että pari minuuttia menee. Lisäksi suunnitelma jälkikäteen tarkistettava ja hyväksyttävä. Lisätä myös haetut työpaikat
Mitähän kauheaa siinä muka olisi, jos vaikka soittaisikin? Pelkäätkö ihmisiä, etkä uskalla mennä kauppaankaan, koska siellä voi olla joku ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on ihan perseestä, että joissain kaupungeissa vain soitetaan ja joissakin joutuu menemään paikan päälle. On vi tun kiva sen reilu puolen tunnin tapaaminen takia aina kauhea säätäminen, että jotenkin pääsen täältä korvesta sinne. Ja täti kyllä tietää kulkuongelmat.
Kuulostaa siltä, että valittaisit, vaikka saisit töitä, koska et sieltä korvesta mihinkään pääse.
Okei pomo. Mä muutan ydinkeskustaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä puhua tarvitse kokoaikaa vahtia. Laittavat viestin ellet pääse vastaamaan.
Kunpa laittaisivatkin. Yleensä vain kirjaavat työmarkkinatorille Yritin tavoittaa, ei vastausta. Miksei voi tekstiviestiä laittaa perään, että yrittänyt tavoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaa töitä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silloin pitäisi varmastikin muuttaa ja koittaa jotenkin päästä kulkemaan töihin kunnes muuttorahat on kasassa. Nyt työttömänä muuttaminen mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne töitä tarjoa.
Mistä sinä sen tiedät?
Työkkärin täti ei ole työnantaja. Se on töissä siellä virkailijana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä? Sinä valehtelit, että pari minuuttia menee. Lisäksi suunnitelma jälkikäteen tarkistettava ja hyväksyttävä. Lisätä myös haetut työpaikat
No mistä helvetistä luulet minun tietävän sen kummemmin mistä puhutte. Minä olen töissä, mutta sinä et. En ole valehtelija. Asenteestasi näkyy todella hyvin se syy miksi olet työtön.
Sinuna minä vastaisin ilomielin siihen soittoon vaikka jouluaattona. Kaikki kivet pitää kääntää työllistymisen eteen ja voihan se olla että virkailijalla olisi tarjota avointa paikkaa juuri sinulle. Vai pelottaako sinua puhelussa joku? Oletko kenties laiminlyönyt työnhakijan velvollisuuksia ja nyt pelottaa että se kenties tuodaan puhelssa ilmi?
Vierailija kirjoitti:
Jaa?! No mutta hei älä stressaa. Minullakin on keino jolla voit välttyä työkkärin soitoilta. Haluaisitko kuulla mikä se on, vai tiedätkö jo mitä aion sanoa?
TÖIHIN SIITÄ
Mene keskenäs, perskokkarehuora
Minulle ilmoittavat milloin soittavat, hyvissä ajoin etukäteen