Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies raivostui siivouksesta

Vierailija
18.12.2025 |

Siivosin ja maalasin vaatehuoneen. Miehen huppari jota ei käytetty 10v niin sanoin laitetaanko pois. Mies sanoi "aina oot hävittämässä mun entistä elämää" ja lähes kävi kurkkuun kiinni sanoilla "jos oisin kuin sun entinen mies niin hakkaisisin". Mitä tässä just tapahtui? Yhdessä 5v ja muutin hänen taloon kun eksänsä häipy. Voiko olla että on entiseen kiintynyt vieläkin?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu mies sanoi stressitilanteessa puolisolleen, et ymmärtää hyvin miks eräs julkisuudenhenkilö hakkas puolisoaan.

Myöhemmin sama mies kävi sitten aikuiseen lapseen käsiksi (useamman eri kerran), kun tämä ei suostunut enää kävelemään munankuorilla hänen ympärillään, vaan alkoi puolustaa itseään ja omia rajojaan. Se ei narsistille käynyt. (Lapsi pisti lopulta välit poikki.)

Eli ap, pelasta itsesi, kun vielä voit.

Mullakin oli tällainen, joka riidellessä hajotti mun tavaroita ja joskus myös sanoi, mitä väkivaltaa tekisi mieli tehdä. Myöhemmin löi kanssa aikuista lasta ja välit poikki. Puheet ei valitettavasti ole vain puheita ja epäsuora voi muuttua suoraksi. Räyhäävät miehet ovat vaarallisia.

Vierailija
62/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö kukaan sanomaan mistå tässä on kyse? Ap

Pystyn..

Ei tulisi pieneen mieleenkään muuttaa toisen asuntoon missään tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko sinä aloittaja jotain ihmettä, että tilanne siellä talossa muuttuu? Miten todennäköisenä pidät sen muuttumista? Uskotko ja luotatko, että mies joku päivä sanoo "Nyt uusimme ja laitamme talon kuntoon yhteiseksi kodiksi." Mieti asiaa itseksesi, ja toimi päätöksesi mukaan. 

Vierailija
64/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu mies sanoi stressitilanteessa puolisolleen, et ymmärtää hyvin miks eräs julkisuudenhenkilö hakkas puolisoaan.

Myöhemmin sama mies kävi sitten aikuiseen lapseen käsiksi (useamman eri kerran), kun tämä ei suostunut enää kävelemään munankuorilla hänen ympärillään, vaan alkoi puolustaa itseään ja omia rajojaan. Se ei narsistille käynyt. (Lapsi pisti lopulta välit poikki.)

Eli ap, pelasta itsesi, kun vielä voit.

Mullakin oli tällainen, joka riidellessä hajotti mun tavaroita ja joskus myös sanoi, mitä väkivaltaa tekisi mieli tehdä. Myöhemmin löi kanssa aikuista lasta ja välit poikki. Puheet ei valitettavasti ole vain puheita ja epäsuora voi muuttua suoraksi. Räyhäävät miehet ovat vaarallisia.

Kyllähän se niin on että jos kerran laittaa kätensä nyrkkiin vaikka vaan meinaa lyödä.  Niin joskus se tapahtuu loppuun asti.   

Vierailija
65/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hamsteri-mies. Mitään ei saa heittää pois ja 20 vuotta vanhoja kauluspaitoja säilötään kaapissa. Ne ei enää edes mahdu päälle. 

Meillä on kummallekin yhtä pitkä vaatetanko. Miehellä oli oma tanko täynnä niitä rytkyjä. Hän osti uusia, ja yritti lykätä paitansa minun kaappiin. 

Tein kyllä hyvin selväksi että ei onnistu. 

Vierailija
66/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkailu on henkistä väkivaltaa. tuollainen käytös ei ole normaalia. taitaa taustalla painaa se että edellinen lähtenyt ja jättänyt. hyvässä lykyssä olet vain siksi siellä että on näyttää ex:älle että on saanut uuden. järjestä asiasi nopeasti niin että pääset pois. tuo on sinulle hengenvaarallista. 

Kumppanin uhkaaminen on vakava varoitusmerkki.

Vierailija
67/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä vain näin tapahtui! En ymmärrä itsekään tätä. Kait tuo ukko on jotenki sairas? Ei pyydelly anteeksi tai mitään. Illalla tapahtui ja nyt on mies VIELÄKIN mulle vihainen. Olen se "saatanan paska" Siis voiko joku käyttämätön vanha riepu olla noin tärkeä?

Kyllä se riepu on tärkeämpi kuin sinä. Jos teidän välinen kommunikaatio on tuota tasoa, niin kehottaisin sinua hankkimaan oman asunnon.

Vierailija
68/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lupaa kysymättä siivosit ja maalasit miehen omistaman kodin vaatehuoneen ja nyt ihmettelet, että mistä se suuttui?

Jos minulle tehtäisiin kodissani sama, niin todennäköisesti sanoisin kuin miehesi: jos olisin joku toinen kuumaverisempi, niin todennäköisesti nyt löisin.

Kyse ei ole hupparista, kyse on siitä, mitä mies sanoi: sinä haluat hävittää miehen menneisyyden ja nyt menit liian pitkälle tuhoamalla omaisuutta.

Vierailija
69/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni siivosi tänään. Ei raivonnut koska ei koskaan suutu. Mieheni on tarkemppi siivoamisesta kuin minä. Keittiön pitää olla tip top heti ruokailun jälkeen.

Vierailija
70/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä vain näin tapahtui! En ymmärrä itsekään tätä. Kait tuo ukko on jotenki sairas? Ei pyydelly anteeksi tai mitään. Illalla tapahtui ja nyt on mies VIELÄKIN mulle vihainen. Olen se "saatanan paska" Siis voiko joku käyttämätön vanha riepu olla noin tärkeä?

Jos tuo on totta, niin mieti pieni hetki a. miksi olet tuollaisessa suhteessa? ja b. miksi annat toisen kohdella sinua kaltoin? 

Mihinkään suhteeseen ei kuulu minkäänlainen väkivalta - ei henkinen eikä fyysinen. Piste.

Vierailija
71/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis heittänyt roskiin miehesi tavaroita, ja nyt ei enää sitä katsele. Muutat toisen taloon ja heittelet vaatteita ja tavaroita pois. Todella outoa, se ei sinulle kuulu miksi joku vaate tai tavara on jollekulle tärkeä 

Luepa uudelleen. Ei heittänyt mitään tavaroita vaan kysyi YHDESTÄ hupparista, voiko sen laittaa pois. 

Vierailija
72/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lupaa kysymättä siivosit ja maalasit miehen omistaman kodin vaatehuoneen ja nyt ihmettelet, että mistä se suuttui?

Jos minulle tehtäisiin kodissani sama, niin todennäköisesti sanoisin kuin miehesi: jos olisin joku toinen kuumaverisempi, niin todennäköisesti nyt löisin.

Kyse ei ole hupparista, kyse on siitä, mitä mies sanoi: sinä haluat hävittää miehen menneisyyden ja nyt menit liian pitkälle tuhoamalla omaisuutta.

Siis aina, kun mä haluun siivota kotona, mä kysyn mun puolisolta luvan... 🙄

Vierailija
73/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään normaali, täyspäinen mies ei uhkaa itseään heikompaa naista - tai ketään - väkivallalla. 

Turvaa elämåsi ja muuta pois.

Vierailija
74/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää jatkossa kerro miehille, joiden kanssa päädyt suhteeseen, että sinua on pahoinpidelty aiemmin. Ihan oikeasti, miehet käyttävät tietoa vain hyväkseen, kuten tässäkin taas näit.

Vierailija
75/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap seurusteli varatun miehen kanssa, kun muutti taloon heti eksän lähdettyä. Yäk!

Vierailija
76/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies välittää eksästä enemmän kun susta, joka kiilasit väliin?

Vierailija
77/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies uhkaa hakata ja ap:n ensimmäinen ajatus on: "onkohan mies vielä pihkassa exäänsä".

???

Ei ole vaan sinua ihan hirveästi rakastaa. Oletko nyt tyytyväinen?

Vierailija
78/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme että eksä jätti jos asuntoa ei saa kunnostaa

Vierailija
79/79 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis aina, kun mä haluun siivota kotona, mä kysyn mun puolisolta luvan... 🙄

Siis aina kun mä tuhoan miehen omaisuutta esim. maalaamalla hänen omistamansa tilan, niin kysyn luvan. Vai mitä sinä tuumaisit, kun miehesi sen enempiä kysymättä maalaisi autosi Miranolilla siniseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi