Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies raivostui siivouksesta

Vierailija
18.12.2025 |

Siivosin ja maalasin vaatehuoneen. Miehen huppari jota ei käytetty 10v niin sanoin laitetaanko pois. Mies sanoi "aina oot hävittämässä mun entistä elämää" ja lähes kävi kurkkuun kiinni sanoilla "jos oisin kuin sun entinen mies niin hakkaisisin". Mitä tässä just tapahtui? Yhdessä 5v ja muutin hänen taloon kun eksänsä häipy. Voiko olla että on entiseen kiintynyt vieläkin?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi pitää todeta, että suhteesta kannattaa lähteä siinä kohdin kun vasta heitellään tavaroita eikä vielä ihmisiä. Nyt ollaan jo siinä rajoilla. Väkivalta harvoin alkaa rajuna kerralla, vaan tavaroista siirrytään tönäisemään vahingossa, sitten ei enää niin vahingossa, sen jälkeen tehdään jotain muuta vahingossa jne. 

Sitten siihen että mitä tapahtui. Tapahtui se, että mies veti kilarit ja sai raivarin. Tätä ei nyt kannata ollenkaan ajatella niin, että kaikki johtuisi siitä yhdestä paidasta tai että siitä meni kysymään. Se oli se viimeinen tikki josta meni kuppi nurin, ei varsinainen syy. Siellä pohjalla oli hyvin mahdollisesti viisi muuta syytä, ja jos mies osaisi ne nimetä ja keskustella niistä, tätäkään kilaria ei olisi tullut. Tuo viimeinen tikki on aika yleinenkin ilmiö, esimerkiksi edesmennyt Matti Nykänen ilmoitti syyksi pahoinpitelylle että kuppi meni nurin kun hävisi sormikoukussa. Se paita oli tässä nyt se sormikoukku. 

Vierailija
42/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän antama. Tai edesmenneen rakkaan mummon/papan.

Et toiminut sinäkään oikein kun hävitit kysymättä. Olisin itsekin tympeissäni vaikka olisi ollut täysin tunnearvoton riepu. Koska ylitit rajan hävittämällä kysymättä.

Väkivalta on silti vielä vakavampi asia. Väkivallalla uhkailu on henkistä väkivaltaa. 

Oma parisuhteeni menisi tuosta kerrasta poikki. Olen kohdannut fyysistä väkivaltaa nuoruuden parisuhteessani. Ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Siis en puhu lämpimikseni vaan todella olen ko. sanat myös todeksi itse tehnyt. Olin hyvin nuori, rutiköyhä ja 700km päässä kotoani. Silti se mies lähti eikä ikinä saanut anteeksi.

Jos minä pystyin siihen, sinäkin pystyt siihen. Kuka tahansa pystyy siihen. Tässä iässä raja menisi jo tuossa uhkailussa. Nuorena en naiivina ottanut uhkausta tosissani. 

Väkivalta ei kuulu parisuhteeseen

Ap tais kysyä, saako hupparin hävittää 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö kukaan sanomaan mistå tässä on kyse? Ap

Pystyn. Sinä et ole ottanut opiksesi, vaan toistat entistä kuviota. Kuvion nimi on Hakkaisisin-mies.

Toisekseen, älä käyttäydy kuin äiti lapsen tavaroille tyyliin "pannaanko pois".  Minuakin ärsyttäisi tuollainen puhetyyli kumppanilta minun vaatteilleni ja tavaroilleni. "Pannaanko pois", hyi olkoon, miten alentuvaa. Et ole miehen äiti. Sovitte molempien vaatteille omat tilat, ja niihin tiloihin pitää mahtua ne haluamansa vaatteet. Jos ne vaatteet ovat mielestäsi haisevia rääsyjä, niin se on sinun ongelmasi. Sitten mietit haluatko olla "haisevia rääsyjä" käyttävän miehen kanssa, mutta älä kohtele aikuista miestä kuin äiti.

Vierailija
44/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn. Sinä et ole ottanut opiksesi, vaan toistat entistä kuviota. Kuvion nimi on Hakkaisisin-mies.

Toisekseen, älä käyttäydy kuin äiti lapsen tavaroille tyyliin "pannaanko pois".  Minuakin ärsyttäisi tuollainen puhetyyli kumppanilta minun vaatteilleni ja tavaroilleni. "Pannaanko pois", hyi olkoon, miten alentuvaa. Et ole miehen äiti. Sovitte molempien vaatteille omat tilat, ja niihin tiloihin pitää mahtua ne haluamansa vaatteet. Jos ne vaatteet ovat mielestäsi haisevia rääsyjä, niin se on sinun ongelmasi. Sitten mietit haluatko olla "haisevia rääsyjä" käyttävän miehen kanssa, mutta älä kohtele aikuista miestä kuin äiti.

Katos, hakkaisisin-mies ilmestyi paikalle.

Vierailija
45/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vastaavat mielenvikaiset ja väkivaltaiset miehet alapeukuttaa viestejäni, joissa kannustan tätä naista pelastamaan terveytensä ja henkensä.

Järkyttävää. Menkää salille hakkaamaan säkkiä ja pitkään psykoterapiaan. Sairasta, että naisen eli fyysisesti heikomman osapuolen pelottelu ja alistaminen on teille ainoa tapa olla parisuhteessa.

Vierailija
46/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kannattanut muuttaa tänne, mutta tehty mikä tehty. Aina miehet kusettaa ja sitten alkaa kohdella kuin sontaa. Taas tuhlatut vuodet. Miten joku voi olla niin kiinni menneessä?

5 vuotta yhdessä? Kait nyt ymmärrät, että exä lähti just hullun ukon takia. Et sinä ihmeitä saa aikaan, vaikka remppaisit koko talon. Muuta omillesi ja unohda tuo mies.

Vierailija
47/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moppi ahteriin.

Vierailija
48/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Nyt mulla ei ollenkaan välähdä, miten tuo miehen ex liittyy kuvioon mitenkään. 

Vierailija
49/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vissiin jotain päihdeongelmaisia kalluja, onko äijäsi joku dii le ri /liivi jengi läinen? Hyi.

Vierailija
50/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä naisilla on joku pakottava tarve hävittää ja tuhota aina miehen tavaroita ja vaatteita mistä te itse ette tykkää. Kuitenkaan yksikään nainen ei kestä sitä jos mies alkaa hävittämään naisen tavaroita ja vaatteita mitä on miehen mielestä turhia ja tarpeettomia ja rumia

Vierailija
51/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Nyt mulla ei ollenkaan välähdä, miten tuo miehen ex liittyy kuvioon mitenkään. 

Lueppa apn viestien lisäksi muutkin viestit, ehkä oivallat?!

Vierailija
52/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katos, hakkaisisin-mies ilmestyi paikalle.

Minä olen kylläkin nainen. Ja muistuttaisin, että minä lanseerasin tuon Hakkaisisin-miehen.

Mutta kyllä ymmärrän sen, että ap:n matronointi ärsyttää miestä. Ap on "Pannaanko pois"-nainen.

Vierailija
53/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkintäällä on todella nihkeetä ollut esim kaappejen siivous ja järjestely koska "entinen on ollut hyvä" ja mun mielestä kyllä epäkäytännöllinen! Ja minähän se keittiössä häärään! Ja just maalaus on ollut kans hyvin tappelun takana, vanha talo missä kaikki aivan kamalan vanhaa ja rumaa, ei sais laittaa kuntoon kun entinen häviää.. ap

Eli sinä siis vaadit että sinun pitää saada hallita ja kontrolloida ihan kaikkea teidän yhteisessä kodissa eikä miehen mielipiteillä ole sinulle mitään arvoa kun kaikki oitää mennä niin kuin sinä haluat. Olet ihan tyypillinen itsekäs ja omahyväinen minäminäminäminäminä nainen

Vierailija
54/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkintäällä on todella nihkeetä ollut esim kaappejen siivous ja järjestely koska "entinen on ollut hyvä" ja mun mielestä kyllä epäkäytännöllinen! Ja minähän se keittiössä häärään! Ja just maalaus on ollut kans hyvin tappelun takana, vanha talo missä kaikki aivan kamalan vanhaa ja rumaa, ei sais laittaa kuntoon kun entinen häviää.. ap

Sä siis muutit miehen taloon... ja haluat häärätä siellä kuin omassasi... vai oletko lunastanut talosta ltsellesi ainakin jonkin osuuden... 

Vierailija
55/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika pihalle lammas tilalle.

Vierailija
56/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat, miettikääpä omalle kohdalle mies, joka tulisi siivouksen yhteydessä joka vaatteesi, kenkiesi, korujesi, meikkiesi, kirjojesi ja koriste-esineisi kanssa holhoamaan "Pannaako pois"-asenteella, siis vihjaten että se pitäisi heittää menemään ja ovat miehen mielestä vanhoja, haisevia, tai  muuten vastenmielisiä? 

Ja olen itse nainen. Saisi varmaan aika monelta huutia tuollainen mies.

Eiköhän jokaisella ole oikeus omiin vaatteisiinsa ja tavaroihinsa, vaikka ne olisivat 10 vuotta vanhoja. 

Vierailija
57/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukon ex jätettiin mun takia ja koska eli miehen rahoilla. Ap. Nyt mies sanoi että oli hyvä asia kun maalasin ja laitoin mutta häntä pelottaa että työpaikka menee alta ja ei oo rahaa ostaa vaatteita. Sanoin kyllä ettå samallaisia rytkyjä löytyy kierrätyskeskukselta 50 sentillä...

Vierailija
58/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyse siitä, että olet taas mennyt yhteen väkivaltaisen miehen kanssa. Kannattaisi erota.

Vierailija
59/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei raivostunut siivoamisesta vaan siittä että yritit alkaa hävittämään miehen omaisuutta vain sen takia kun sinä et pidä niistä. Kyllähän itsekin raivostuisit jos mies alkaisi hävittämään sinun omaisuutta vain sen takia että mies ei tykkää niistä

Vierailija
60/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinalla on aina kaksi puolta ja naiset tunnetusti AINA liioittelevat miehen tekoja ja vähättelevät omiaan samalla kun kieltäytyy kantamasta vastuuta omasta osuudesta ongelmiin niin tätä on aika vaikea uskoa ilman sen toisen osapuolen versiota aiheesta. Valitettavasti yksikään nainen ei koskaan ole rehellinen tämmöisissä tilanteissa missä on nainen vastaan mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän