Minkä rangaistuksen ne kurittomat perussuomalaiset nyt sitten saivat Orpolta? Lehdessä luki, että Orpo jyrisi
Kommentit (82)
Orpo jyrisee perussuomalaisille (Brysselistä ja saikulta käsin) ja uskoo ja luottaa, että perussuomalaiset tekevät oikeita ja viisaita ratkaisuja.
Molemmat kurittomat kansanedustajat saivat vakavan varoituksen. Paino sanalla vakavan. Nyt on kaikki taas hyvin.
Ihan oikeasti. Uskooko joku todella että Orpo kaataisi hallituksensa kuin aikaisintaan vuoden päästä tästä? Edes Rkp ei ole lähdössä hallituksesta yhtään mihinkään vaikka on muka jatkuvasti lähdössä. Jos hallitus johonkin kaatuu niin siihen että persut itse haluavat oppositioon.
Niille työnnetään porkkanat persiiseen.
Orpo sanoi: saat vakavan huomautuksen.
Asia käsitelty.
Veikkaampa ettei Japani ja Kiina tätä niele.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat kurittomat kansanedustajat saivat vakavan varoituksen. Paino sanalla vakavan. Nyt on kaikki taas hyvin.
Ihan oikeasti. Uskooko joku todella että Orpo kaataisi hallituksensa kuin aikaisintaan vuoden päästä tästä? Edes Rkp ei ole lähdössä hallituksesta yhtään mihinkään vaikka on muka jatkuvasti lähdössä. Jos hallitus johonkin kaatuu niin siihen että persut itse haluavat oppositioon.
Miten niin molemmat? Myös Sebastian Tynkkynen väänteli naamaansa somevideolla ja peräti perusteli Hesarille, miksi se ei ole rasismia.
Vierailija kirjoitti:
Asia käsitelty.
Toivotaan niin. Ehkä Japani ja Kiina pakottavat Orpon löytämään kateissa olleen selkärankansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin molemmat? Myös Sebastian Tynkkynen väänteli naamaansa somevideolla ja peräti perusteli Hesarille, miksi se ei ole rasismia.
Tynkkynen ei ole kuitenkaan kansanedustaja. Eduskuntaryhmän toimivalta ei ylety häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynen ei ole kuitenkaan kansanedustaja. Eduskuntaryhmän toimivalta ei ylety häneen.
Sitä suuremmalla syyllä. Edustaa Suomea Euroopassa ja on kumminkin perussuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Asia käsitelty.
Aloittavatko nöyryytysrituaalin, joka kestää vähintään vuosikymmeniä?
Tynkkysen naamanvääntelystä tehtiin kantelu EU-parlamentille.
Nille kävi yhtä huonosti kuin Hiskille ja Maijulle.
Orpo pieraisi eduskunnan vessassa, ja kirjoitti tussilla vessan peiliin, että hyi hyi.
Sitten kertoi medialle, että on moittinut persuja. The end.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia käsitelty.
Toivotaan niin. Ehkä Japani ja Kiina pakottavat Orpon löytämään kateissa olleen selkärankansa.
Purra kaivaa sillä hampaan väliä.
Persut toivovat että lentäisivät hallituksesta pihalle. Eduskuntavaalit ovat tulossa ja oppositiossa olisi parempi vänkyttää. Ei taatusti ollut viimeinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Orpo jyrisee perussuomalaisille (Brysselistä ja saikulta käsin) ja uskoo ja luottaa, että perussuomalaiset tekevät oikeita ja viisaita ratkaisuja.
Tekeeköhän Orpo Lasse Lehtoset? Kun eilen oli mediassa, että pääministeri Orpo on sairastunut ja nyt on kumminkin sitten Brysselissä tänään kokoustamassa.
>Sitä suuremmalla syyllä. Edustaa Suomea Euroopassa ja on kumminkin perussuomalainen.<
En minä sanonut että häntä ei pitäisi rangaista. En ole itse koskaan tykännyt Tynkkysestä pätkääkään. Perussuomalaisten EDUSKUNTARYHMÄ ei häntä voi kuitenkaan rangaista, koska Tynkkynen ei ole kyseisen ryhmän jäsen. Perussuomalainen puolue hänelle rangaistuksen pystyy antamaan tai varmaan ECR.
Postimerkki persiiseen ja menolippu Pohjois-Koreaan. Kyllä Kim Jong-un ymmärtää persuhuumoria.
Onko tämä nyt sitä nöyryytysrituaalia?