Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies raivostui siivouksesta

Vierailija
18.12.2025 |

Siivosin ja maalasin vaatehuoneen. Miehen huppari jota ei käytetty 10v niin sanoin laitetaanko pois. Mies sanoi "aina oot hävittämässä mun entistä elämää" ja lähes kävi kurkkuun kiinni sanoilla "jos oisin kuin sun entinen mies niin hakkaisisin". Mitä tässä just tapahtui? Yhdessä 5v ja muutin hänen taloon kun eksänsä häipy. Voiko olla että on entiseen kiintynyt vieläkin?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö kukaan sanomaan mistå tässä on kyse? Ap

Älä kysele tyhmiä, vaan lähde lätkimään.

Vierailija
22/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasiassa menee ok suhteessa. Nämä ylilyönnit liittyy aina alkoholiin, oon huomannut sen. Mutta miksi se on mulle vieläkin vihainen? En edes hävittänyt mitään. Mulle se on normaalia käyä vaatteita läpi ja laittaa kierrätykseen jos ei käytä kun on meillä todella rajoitteiset säilytystilat

Sulle käy vielä huonosti. Kohta teet kaiken miehen mielestä väärin ja se on syy raivota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, eroa. Mies elää menneisyydessä niin jääkööt sinne sitten. Lisäksi tuo väkivaltavihjailu on ultimaattinen red flag.

Vierailija
24/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helvetti sentään MEILLÄ ON RAJALLISET SÄILYTYSTILAT! Molempien pitää karsia että mahdutaan elämään täällä, mullako se pitää alasti kulkea että ukko saa hillota 20 vuotta vanhoja käyttämättömiä haisevia riepujaan!!!

Vierailija
25/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö kukaan sanomaan mistå tässä on kyse? Ap

Pystyy. Kyse on äärettömän huonosta provosta. 

Aina on jonkun mielestä provo, sellaisten joilla ei ole mitään käsitystä elämän raadollisuudesta. tai sellaiseten jotka käyttäytyvät itse ilkeästi .agressiivisesti tai väkivaltaisesti eivätkä koe siinä mitään väärää

Vierailija
26/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasiassa menee ok suhteessa. Nämä ylilyönnit liittyy aina alkoholiin, oon huomannut sen. Mutta miksi se on mulle vieläkin vihainen? En edes hävittänyt mitään. Mulle se on normaalia käyä vaatteita läpi ja laittaa kierrätykseen jos ei käytä kun on meillä todella rajoitteiset säilytystilat

Googlaa "tunteiden projisointi". Tää on tyypillistä esim narsisteille.

Eli nyt se hupparin puheeks otto laukasi miehessä tunnereaktion. Muistutti esim. exästä, menneestä parisuhteesta ja siihen liittyvistä käsittelemättömistä tunteista (viha, katkeruus).

Sen sijaan, että mies ottaisi selvää omasta pääkopastaan ja vaatuun tunteistaan ja käsittelis ne/oman pahan olonsa menneeseen liittyen, hän PROJISOI ne sinuun. Eli sinä (muka) aiheutit hänelle nyt pahan olon ja olet syypää kaikkeen, vaikka syy on ihan muualla - miehen käsittelemättömissä tunteissa.

Vierailija
27/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No helvetti sentään MEILLÄ ON RAJALLISET SÄILYTYSTILAT! Molempien pitää karsia että mahdutaan elämään täällä, mullako se pitää alasti kulkea että ukko saa hillota 20 vuotta vanhoja käyttämättömiä haisevia riepujaan!!!

Kannttiko muuttaa yhteen miehen kanssa, kannattiko. Jääkööt elämään muistoihinsa. 

Vierailija
28/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sillä on pallit ja lisäksi käyttää päihteitä. Sillä ei ole mitään tekemistä sinun kanssa.

Vierailija
29/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, menepäs sitten muualle provoilemaan.

Vierailija
30/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannattanut muuttaa tänne, mutta tehty mikä tehty. Aina miehet kusettaa ja sitten alkaa kohdella kuin sontaa. Taas tuhlatut vuodet. Miten joku voi olla niin kiinni menneessä?

Vierailija
31/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä vain näin tapahtui! En ymmärrä itsekään tätä. Kait tuo ukko on jotenki sairas? Ei pyydelly anteeksi tai mitään. Illalla tapahtui ja nyt on mies VIELÄKIN mulle vihainen. Olen se "saatanan paska" Siis voiko joku käyttämätön vanha riepu olla noin tärkeä?

MITÄ SE SULLE KUULUU!

Anna olla!

Miehen tavarat on miehen tavaroita!

Vierailija
32/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut se kuuluisa sianjättöaika. 

Vierailija
33/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sanoi että hakkaisi. On ennekin sanonut. Olen koittanut sulkea silmät tältä mutta en enään jaksa. Kerran tukisti ja sitten väitti että ei tukistanut vaan itse vedin päätä eteenpäin että hän vain olisi antanut suukon otsalle

Tätä kutsutaan kaasuvalottamiseksi (gashlithning), mitä esim. narsistit harrastaa. Eli yrittävät puhua tapahtunutta muuksi ja usein vielä syyttävät toista hulluksi/mielisairaaksi kun kuvittelevat, että HÄN tekisi jotain tuollaista (mitä oikeasti teki).

Sun miehes ei arvosta sua, kun toimii noin ja on väkivaltanen. Miksi jäät suhteeseen? Kärsitkö läheisriippuvuudesta?

Vierailija
34/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut jännämiehen kanssa joka haluaa hakata sinua. Onko komea pitkä mies

Vierailija
35/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pakata niitä tavaroitasi ja muuta pois. Olet ilmeiseti ollut laastarisuhde exän jälkeen miehellesi. On tullut aika repäistä laastari pois.

Vierailija
36/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kylläpä vain näin tapahtui! En ymmärrä itsekään tätä. Kait tuo ukko on jotenki sairas? Ei pyydelly anteeksi tai mitään. Illalla tapahtui ja nyt on mies VIELÄKIN mulle vihainen. Olen se "saatanan paska" Siis voiko joku käyttämätön vanha riepu olla noin tärkeä?

Olet siis heittänyt roskiin miehesi tavaroita, ja nyt ei enää sitä katsele. Muutat toisen taloon ja heittelet vaatteita ja tavaroita pois. Todella outoa, se ei sinulle kuulu miksi joku vaate tai tavara on jollekulle tärkeä 

Vierailija
37/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin vaaran hetki on siinä, kun ilmoitat erosta. Sun pitää tehdä se tuntemattomasta paikasts etkä leåy mistään mankumisesta etkä ota yhtään lupausta tosissaan.

Sun pitää lähteä sieltä pois niin ettei mies tiedä ennalta. Joudut jättämään jotain tavaroitasi, älä niistä huoli. Joko saat ne myöhemmin kun haet useamman tutun ison miehen kanssa - tai et saa. 

Ihan sama isossa kuvassa. Otat tärkeimmät ja menet vaikka turvakodin kautta jos ei muuten. Ja selvittelet nämä käytännön asiat itseksesi salaa häneltä ensiksi. 

Sillä ei ole MITÄÄN väliä miksi mies on väkivaltainen. Humala ei ole tekosyy. Lähde ettet joudu taas uudeksi lööpiksi. Ja ihan sama menetetyt vuodet. Etpähän menetä koko loppuelämääsi.

Opit tästä. Valitset miehen tarkemmin jatkossa. En syytä sinua tästä! Mutta niin siinä vain käy. Elämä on oppimista ja tämä mielenvikainen ukko on nyt nähty.  

Vierailija
38/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helv. Se olisi siinä se suhde.

Vierailija
39/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa sellainen kirja kuin "Why does he do that". Voi pelastaa sut. Siitä saat vastaukset :)

Vierailija
40/68 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkintäällä on todella nihkeetä ollut esim kaappejen siivous ja järjestely koska "entinen on ollut hyvä" ja mun mielestä kyllä epäkäytännöllinen! Ja minähän se keittiössä häärään! Ja just maalaus on ollut kans hyvin tappelun takana, vanha talo missä kaikki aivan kamalan vanhaa ja rumaa, ei sais laittaa kuntoon kun entinen häviää.. ap

Lähe nyt, kun vielä voit. En katsois päivääkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän