Miksi et ole nyt kaupassa?
Minkätähden juuri sinä et ole nyt ryysimässä kaupan ihanassa ihmis massassa?
Kommentit (28)
Ei ole sinne asiaa juuri nyt. Huomenna pääsen (🙄) nauttimaan siitä aevan ehanasta ryysiksestä.
siksi kun kävin n. klo 11, en ikinä mene illalla, olen eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kovasti ihmisiä?
En juuri nyt tarvitse mitään. Tai no majoneesia tekisi mieli sipsien kanssa, mutta ehkä vasta huomenna sitten, kun on perjantai!
Ihmiset ei mua häiritse. Elän niin itsekseni, että tykkään käydä kaupassa kun on tohinaa.
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kovasti ihmisiä?
Ei mitenkään erityisen paljon.
Vierailija kirjoitti:
En juuri nyt tarvitse mitään. Tai no majoneesia tekisi mieli sipsien kanssa, mutta ehkä vasta huomenna sitten, kun on perjantai!
Ihmiset ei mua häiritse. Elän niin itsekseni, että tykkään käydä kaupassa kun on tohinaa.
Majoneesia sipsien kanssa? ! WTF? 🤯
En mä keksis sieltä mitään ostettavaa
Lauantaiaamulle, kun lukiolainen pitää kuskata joulukirkkoon hävyttömän aikaisin, on varattuna noutoaika. Huomenna viimeistelen tilauksen. Tiistaille, työpäivän jälkeen, on varattuna toinen aika, maanantaina laitan listalle tuoreet ja vastaavat. Homma hanskassa, mua ette ruuhkasta löydä, en kauppaan lähde vaikka ostoksista olis unohtunt kinkku. Jos unohtuu tai loppuu kahvimaito, niin sitä ilman en osaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Majoneesia sipsien kanssa? ! WTF? 🤯
Kyllä. Paprikasipsejä ja paprikamajoneesia. Paprikoinnin maksimointi!
Siksi, koska paikallisen marketin työtaakan alle musertuvat myyjättäret ovat pahantuulisia. Aamulla, hyvin nukutun yön jäljiltä he ovat (toivottavasti) paremmalla tuulella.
Sen takia juuri en ole koska en siedä ihmismassoisssa olemista. Menen vasta 15min ennen kaupan sulkeutumista niin olen monesti ainoa asiakas 👍
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään kaupassa aamupäivällä noin klo 10-11 välisenä aikana tehden suurimman osan pakollisista jouluhankinnoista. Pikkukinkku (700 g), kalkkunarulla (700 g), porkkanalaatikko (700 g) ja lanttulaatikko (700g), niin että kaikkien parasta ennen päiväys on aikaisintaan 27.12.2025. Yhden hengen taloudessa tuo on kaikkein helpoin tapa suunnitella joulupyhien perusateriat täydennettynä kuorituilla keitetyillä perunoilla sekä Kiehu-maitoon tehtävällä riisipuurolla.
Nyt ei ole tarvetta käydä ruokakaupassa pahimpaan ruuhka-aikaan.
No just siks et kaikki muut on.