Taas yksi jäänyt junan alle :(
Koska tämä ihmisten sortaminen loppuu? Jouluna ehtii vielä jäämään moni alle. Itselläkin kävi eilen mielessä kun ei ole rahaa ruokaan. Vähän yli kymppi tilillä.
Kommentit (68)
Kesällä olin kyydissä, kun joku hyppäsi alle. :( Madalsi kyllä mielialaa moneksi päiväksi.
Nykyhallituksen aikana lisääntynyt
Hallituksella ole mitään tekemistä asian kanssa
Turha syyttää hallitusta tai muita ihmisten omista päätöksistä ja elmänvalinnoista, jotka ovat johtaneet junan alle hyppäämiseen. Vastuu on ihmisellä itsellään.
Sellaista se yksinäisyys ja joulumasennus teettää. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksella ole mitään tekemistä asian kanssa
Ihan sattumaa että asunnottomien määrä räjähtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin!
Annatko mulle töitä? Ap
Joulu on perinteisesti paha aika psyykkisesti epävakaille. Apua pitäisi olla saatavilla matalammalla kynnyksellä.
Yksilön henkilökohtaisia ratkaisuja tilapäisiin ongelmiin.
Syyn tietää vain henkilö itse.
Goresaitelle katsomaan miltä näyttää niin voi käydä jopa mielessä jättää homma väliin.
Vierailija kirjoitti:
Joulu on perinteisesti paha aika psyykkisesti epävakaille. Apua pitäisi olla saatavilla matalammalla kynnyksellä.
Kynnys on jo olematon. Ei se siitä ole kiinni.
Kerran meinasin niin tehdä. Olin ihan radan vieressä mutta joku vaan esti etten sitten pystynytkään hyppäämään. Pelkuruuttahan se varmaan oli. On jäänyt mieleen miten tuijotin junaa joka meni ihan vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyhallituksen aikana lisääntynyt
Monellako on lisääntynyt?
Vierailija kirjoitti:
Kerran meinasin niin tehdä. Olin ihan radan vieressä mutta joku vaan esti etten sitten pystynytkään hyppäämään. Pelkuruuttahan se varmaan oli. On jäänyt mieleen miten tuijotin junaa joka meni ihan vierestä.
Hyvä juttu, että ET tehnyt sitä. Älä teekään tai edes harkitse. Elämä voittaa, tavalla tai toisella.
Otsikko: Taas yksi jäänyt junan alle".
Eihän se ihannoin ole mennyt. Ei sinne vahingossa jouduta eikä "jäädä". Vaan kyllä sinne ihan aktiivisesti on menty.
Et usko että kuinka monesti olen itsekin tuota miettinyt.