Mitä väliä pettämisellä jos kukaan ei saa tietää?
Monesti pohtinut tuota, jos käy vieraissa, mutta kukaan ei saa tietää, ei mun mies eikä se jonka kanssa sekstaa, niin mitä sillä on väliä?
Elämä maapallolla jatkaa ihan niin kun ennenkin.
Pahinta on jos menee kertomaan.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Hevonpaskat! Oma mies ei huomannut mitään, vaikka tulin suoraan sen toisen luota, tunti oli mennyt.
Jotkut aisurihenkiset vielä nauttii jo pienestä epäilystäkin, että joku vieras kettu olis käynyt kolossa. Vielä isompi kiihko jos epäilee pillun olevan alfan spermaama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hevonpaskat! Oma mies ei huomannut mitään, vaikka tulin suoraan sen toisen luota, tunti oli mennyt.
Jotkut aisurihenkiset vielä nauttii jo pienestä epäilystäkin, että joku vieras kettu olis käynyt kolossa. Vielä isompi kiihko jos epäilee pillun olevan alfan spermaama.
Tämä mies ei nauttinut, volisi kuin pienet lapset, ja ulisee joskus vieläkin "en usko, sulla oli senkin jälkeen...ym" ei näyttänyt nauttivan, En ole sadisti, mutta sitä saa mitä tilaa, ehkä oppi menee noin paremmin perille. Minua ei viedä kuin pässiä narussa. Ja tämä vieras mies halusi todellakin kauan minua, ja oma tiesi sen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sulla on niin väljä, ettei siitä huomaa vaikka olisi nyrkki siellä käynyt. Kyllä tiukkapilluisella naisella huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vieraat miehet ovat perseestä.
Jos ei ole seurauksena raskautta tai sp-tauteja, eikä kukaan tuttu tiedä, ei ole syytä kertoa. Kunhan ei ihastu eikä rakastu, on vain parisuhdetta rikastuttava asia.
Kuka haluaa pettää miestään upseerin kanssa? Risto
Vierailija kirjoitti:
"Monesti pohtinut tuota, jos käy vieraissa, mutta kukaan ei saa tietää, ei mun mies eikä se jonka kanssa sekstaa, niin mitä sillä on väliä?"
Miten ihmeessä se, jonka kanssa sekstaat, ei saisi tietää? Huumaat ja rai skaat vai?
Saman hoksasin, taitaa olla AI tämä meidän seksihurjastelija. Niin on epäloogista tekstiä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Petät kerran, et jää kiinni, on todennäköistä, että jatkat pettämistä. Kerta kerralta kiinni jäämisen riski kasvaa.
Petät, jäät kiinni, petät uudelleen. Pettäjän päässä on jotain vikaa. 😟
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole seurauksena raskautta tai sp-tauteja, eikä kukaan tuttu tiedä, ei ole syytä kertoa. Kunhan ei ihastu eikä rakastu, on vain parisuhdetta rikastuttava asia.
Riippuu kuinka paljon rikastuttaa.... minä yritin ottaa hengen itseltäni, niin koville otti, ja olin teholla, kun en ihan onnistunut. Tämä trauma jäi siitä ja kova, en ikinä sitä unohda enkä pääse yli.
Että kannattaa miettiä onko se seksihetki sen toisen ihmisen tuhoamisen väärti.
Ja miksi mennä tai olla parisuhteessa jos se ei yksin sitten riitäkkään. älä mene suhteeseen ollenkaan, idä vaan irttareita ja sillä hyvä. Onnellista ja tyhjää loppueloa!
Huono omatunto ja mikä vuosien varrella alkaa kalvamaan vaan enemmän
Kokemuksella,
58v mies
Keskustelun perusteella voisi kuvitella, että pettäminen on ihan normi juttu nykyään. Ihan en näihin macho-puheisiin usko, enkä siihen kommenttiin, että 70% olisi valmiita pettämään sopivassa tilanteessa. Uskallan väittää, että 99,9% ihmisistä, jotka elävät hyvässä ja rakastavassa parisuhteessa, ei petä.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun perusteella voisi kuvitella, että pettäminen on ihan normi juttu nykyään. Ihan en näihin macho-puheisiin usko, enkä siihen kommenttiin, että 70% olisi valmiita pettämään sopivassa tilanteessa. Uskallan väittää, että 99,9% ihmisistä, jotka elävät hyvässä ja rakastavassa parisuhteessa, ei petä.
Kumpa tuo olis totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Monesti pohtinut tuota, jos käy vieraissa, mutta kukaan ei saa tietää, ei mun mies eikä se jonka kanssa sekstaa, niin mitä sillä on väliä?"
Miten ihmeessä se, jonka kanssa sekstaat, ei saisi tietää? Huumaat ja rai skaat vai?
Saman hoksasin, taitaa olla AI tämä meidän seksihurjastelija. Niin on epäloogista tekstiä. 😁
Olen vastannut näin aloittajana jo ainakin kuusi kertaa että en ole koskaan paljastanut seksikumppanilleni olevani varattu. Hän luulee panneensa sinkkua. Eli hän EI SAA tietää vieraissakäynnistäni. Ei kukaan eikä yksikään.
Vierailija kirjoitti:
Ööööööh, eli vain yksi tuhannesta (99,9%) Suomessa on pettänyt? Nyt jo se korkki kiinni, on sunnuntai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petät kerran, et jää kiinni, on todennäköistä, että jatkat pettämistä. Kerta kerralta kiinni jäämisen riski kasvaa.
Petät, jäät kiinni, petät uudelleen. Pettäjän päässä on jotain vikaa. 😟
Jos ei kerro kenellekään, kukaan ei saa tietää. Ihan hiljaa metsä humisee vaan tuulessa joka aamu. Ja tyynellä ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööööööh, eli vain yksi tuhannesta (99,9%) Suomessa on pettänyt? Nyt jo se korkki kiinni, on sunnuntai.
Kai sitä nyt joululoman kunniaksi voi sunnuntainakin pari huurteista ottaa :)
En usko, että kaikki suomalaisista elävät hyvässä ja rakastavassa parisuhteessa, enkä ole näin väittänyt. Ilmeisesti sinä olet tätä mieltä, kun kirjoitit hassunhauskan kommenttisi? Väitän edelleen, että todella harva pettää, jos parisuhde on hyvä, tasapainoinen ja rakastava. Oletko tästä eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vastannut näin aloittajana jo ainakin kuusi kertaa että en ole koskaan paljastanut seksikumppanilleni olevani varattu. Hän luulee panneensa sinkkua. Eli hän EI SAA tietää vieraissakäynnistäni. Ei kukaan eikä yksikään.
Mielenkiinnosta kysyn, että missä käyt pettämässä ja minkä tyyppisen ihmisen ihmisen kanssa, kun voit olla 100% varma, ettei kumppanisi saa ikinä tietää asiasta? Ei tarvitse yksityiskohtia, mutta yleisellä tasolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisia viimeisiä sanoja. Mikään ei voi sun suunnitelmassa mennä pieleen :)