Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väliä pettämisellä jos kukaan ei saa tietää?

Vierailija
17.12.2025 |

Monesti pohtinut tuota, jos käy vieraissa, mutta kukaan ei saa tietää, ei mun mies eikä se jonka kanssa sekstaa, niin mitä sillä on väliä?

Elämä maapallolla jatkaa ihan niin kun ennenkin. 

Pahinta on jos menee kertomaan.

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petät kerran niin teet sen varmasti uudestaan. 

Ja missä on omatunto ja arvostus kumppania kohtaan. En pystyisi 

Tottakai petän uudestaan. Ei ole höykäsen köykäsen pöläystä järkeä ajatella että se on yksi kerta vain. Miten tämä edes liittyy aloitukseeni?

Omatunto? Moraali? Kunnioitus kumppaniasi kohtaan?

Vierailija
62/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kun petti, oli  näkemässä ainakin 5 ihmistä. Ja mun mies oli ainoa joka oli naimisissa. Siis kaikki tiesivät. Tosin itsekkin sitten tiesin, kun saapui kello 12 päivällä kotiin

, siis jouluna.

Väitti kivenkovaa ettei mitään tapahtunut, joopa joo. No  aikoinaan sitten tunnusti kun oli pakko.

Jouluhan onkin perhejuhla, mutta tällä olikin vieras pillu mielessä Jouluaattona juhlapöydässä.  Joulua mulle ei tule enää, vaikka jouluihminen olenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petät kerran, et jää kiinni, on todennäköistä, että jatkat pettämistä. Kerta kerralta kiinni jäämisen riski kasvaa.

Vierailija
64/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petät kerran, et jää kiinni, on todennäköistä, että jatkat pettämistä. Kerta kerralta kiinni jäämisen riski kasvaa.

Miten niin jos ei kerro kenellekään? Ihan täsmälleen sama riskihän se on joka kerta, ei se yhtäkkiä pomppaa?  Kiire tulee minun tapauksessa kärähtää joka tapauksessa kun ikääkin on pitkälle seitsemättäkymmentä. 

Vierailija
65/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petät kerran niin teet sen varmasti uudestaan. 

Ja missä on omatunto ja arvostus kumppania kohtaan. En pystyisi 

Tottakai petän uudestaan. Ei ole höykäsen köykäsen pöläystä järkeä ajatella että se on yksi kerta vain. Miten tämä edes liittyy aloitukseeni?

Omatunto? Moraali? Kunnioitus kumppaniasi kohtaan?

Just tuon puolison kunnioituksen takia en kerro sille. Jos en kunnioittaisi niin miksi minä silloin edes salailisin. 

Vierailija
66/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä väliä vaikka ei kellekään kerrokkaan. Oma nainen on hoikka, kiinteä, pienirintainen ja kakkosrouva on pikkuisen pyöreä, isommalla perseellä ja isommilla tisseillä. Pillukin tuntuu erilaiselta, kun on aivan eri näköinenkin. 

Vierailija
67/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi vaikka kumppanin kunnioitus, arvostus ja luottamus. En haluasi ainakaan itse menettää omatubtia jonkun pettämisen takia.  Pettäminen usein hetken huuma. 

Ja jokainen voi omalta kantiltaan miettiä, että miltä itsestä tuntuisi, jos saisi tietää että oma kumppani pettää. 

No höh, juuri koko aloituksen ydin on siinä että ei saisi tietää. Miten sitä voi miettiä jos ei saa tietää?

Itse näen tämän enemmän niin, että miten pettäjä pystyy itse elämään asian kanssa? Jos pystyy jatkamaan parisuhdetta kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, niin aika psykopaatin tai narsistin luonne pitää olla.

Ei mene välttämättä noin. Ei pettämisessä kaikki koe mitään sellaista jonka kestämiseen tarvittaisiin psykapatiaa tai narsismia. Arvioisin että helposti 70% miehistä ja naisista ei voi mennä 100% takuuseen pettämättömyydestään jos vaan tietyt asiat loksahtaa pahimoilleen kohdalleen. Ei niin moni voi olla psyykkisesti sairaita. Tutkimuksethan todistavat tuosta arviosta jo varmasti osan, eli jopa joka kolmas suomalainen on pettänyt. Moni muukin sen joissakin tilanteissa tekisi, ei vain ole tehnyt eikä välttämättä elämä riitä että tekisi. Ja kaikista pettäneistä takuulla vain murto-osa kertoo puolisoilleen ja vielä takuummin valtaosa heistä ei ole narsisteja tai psykopaatteja vaan pystyvät selittämään asian itselleen ihan muutenkin. Iso osa muistelee jälkeenpäin mielessään niitä pettämisiään ihan hymyssä suin ja lämmöllä, hyvin todennäköisesti kiihottuen jopa. 

Vierailija
68/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petokseen yllyttäminenkin on rikos. Miksi tuollaiseen pitää yllyttää tai tuollaisella kehua. Rikos sekin! 

Vierailija
69/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä juuri, jos kaksi himokasta kohtaa ja tyydyttää toinen toisensa..mitä se on keltään pois. Sitäpaitsi yhteinen salaisuus vaan antaa lisää kiihkoa..ei sitä tarvitse kenenkään muun tulla tietämään 

Samaa mieltä. Ei järvi soutamalla kulu

Vierailija
70/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sanonta, että järvi ei soutamalla kulu ei pidä tässä yhteydessä paikkaansa. 

Naisen elimestä näkee ja tuntee kyllä onko sitä soudettu.  Sekä pitkässä juoksussa, että lähiaikoina.

Itse huomaan, kun narsistinen rakastajattareni on käynyt vieraissa edellisenä päivänä samasta päivästä puhumattakaan.  Sen huomaa kosteudesta ja tuntumasta helposti.  Myös peppu on aivan eri tuntuinen seuraavana päivänä.  

En toki kerro hänelle,  vaan otan sen oikeutuksena käydä panemassa muita. Hänen rakkaudentunnustukset ja muut tunnekoukut ovat huvittavia tarinoita, jotka hän ihme kyllä kuvittelee ottavan todesta.  Ehkä narsisti kuvittelee olevansa niin paljon muiden yläpuolella,  ettei ymmärräkään naiiviuttaan.  Hän luulee turvallisesti olevansa kontrollissa,  mutta se onkin hänen ylimielisyytensä harhaa. 

Meni hiukan sivuraiteille,  mutta joskus pettäjä luulee olevansa turvallisesti salassa. 

Vierailija
71/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on monenlaisia. Omalla kohdallani se vaikuttaisi minuun itseeni. Vähän niinkuin sillä ei ole mitään väliä jos varastan kaupasta eikä kukaan saa tietää tai jos luen läheisen yksityisiä papereita eikä kukaan saa tietää tai jos tapan naapurin kissan eikä kukaan saa koskaan tietää. 

Kaikilla ei ole sellaisia haluja. Kaikki eivät saa mitään pettämisestä ja/tai se sotisi heidän omaa moraalista kompassiaan vastaan. 

Jos haluaisin olla useamman kanssa niin ilmoittaisin siitä. Koska kokisin sen itse reiluksi. 

Olen todennut vaimolleni, että minulla on seksiä, joko kotona tai muualla, hän saa päättää. Nyt on muualla ja kiva rakastajatar. En kerro vaimolle, kun ei halua tietää. 

Vierailija
72/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin osa meistähän vaan eroaa sitten. Tai ilmoittaa puolisolle, että seksi on nyt haussa muualta. Näin olen itse toiminut kun seksi on loppunut, kaikki keskustelut ja keinot yritetty ja varsinainen ero käytännön syistä pitkiä aikoja mahdoton. Ei minun ole tarvinnut ikinä hiiviskellä tai valehdella. 

Sama tilanne. Seksiseuraa on yllättävän helppoa löytää. Nyt vakituinen seksikumppani. 

Vierailija
73/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petokseen yllyttäminenkin on rikos. Miksi tuollaiseen pitää yllyttää tai tuollaisella kehua. Rikos sekin! 

Mitähän vuosituhatta oikein mahdat elellä, vieraisaa käynti ei ole ollut rikos enää vuosikymmeniin. Sellaista termiä kuin aviorikos ei ole enää lakeihin kirjattuna. Vieraissa käyminenhän ei tarkkaan oytaen ole pettämistä niin kauan kun ei väitetä ettei olisi käynyt. Vasta valehteleminen asiasta kysyttäessä olisi petosta tai pettämistä. Mittei tosiaankaan rikos enää pitkään aikaan.

Vierailija
74/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen elimestä näkee ja tuntee kyllä onko sitä soudettu.  Sekä pitkässä juoksussa, että lähiaikoina.

Itse huomaan, kun narsistinen rakastajattareni on käynyt vieraissa edellisenä päivänä samasta päivästä puhumattakaan.  Sen huomaa kosteudesta ja tuntumasta helposti.  Myös peppu on aivan eri tuntuinen seuraavana päivänä.  

En toki kerro hänelle,  vaan otan sen oikeutuksena käydä panemassa muita. Hänen rakkaudentunnustukset ja muut tunnekoukut ovat huvittavia tarinoita, jotka hän ihme kyllä kuvittelee ottavan todesta.  Ehkä narsisti kuvittelee olevansa niin paljon muiden yläpuolella,  ettei ymmärräkään naiiviuttaan.  Hän luulee turvallisesti olevansa kontrollissa,  mutta se onkin hänen ylimielisyytensä harhaa. 

Meni hiukan sivuraiteil

Luulotautinen liikkeellä.

Vierailija
75/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin miestäni, eikä hän tajunnut mitään, vaikka ihan selviä merkkejä oli. Sitten kun itse panin hänet koville, koskien hänen omaa pettämistään, kerroin hänelle sitten mitä olin tehnyt, ja kenen kanssa vielä. Se oli hänelle järkytys, eikä meinannut lopettaa siitä puhumista ja epäilyistä että oli jatkunut pitkään sun muuta. Niin hirveä olin, että ajattelin, että se oli sille ihan oikein. Ja niin olikin.

Vieläkin kyselee ja epäilee suhteen kestoa yms.

Se oli kosto ja ihan suloinen olikin. Mies oli tunnettu, ja tavallaan mieheni kaveri, se oli piste iin päälle.

Vierailija
76/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän vuosituhatta oikein mahdat elellä, vieraisaa käynti ei ole ollut rikos enää vuosikymmeniin. Sellaista termiä kuin aviorikos ei ole enää lakeihin kirjattuna. Vieraissa käyminenhän ei tarkkaan oytaen ole pettämistä niin kauan kun ei väitetä ettei olisi käynyt. Vasta valehteleminen asiasta kysyttäessä olisi petosta tai pettämistä. Mittei tosiaankaan rikos enää pitkään aikaan.

Tiedän kyllä, ettei siitä enää rangaista, mutta eihän kaikkia rikollisia enää rangaista Suomessa  muutenkaan.

Vierailija
77/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajana tässä vielä toteamaan että moni teistä ei vastaa aloitukseen, jossa kysytään mitä väliä on vieraissakäymisellä jos siitä ei kerro kenellekään?

Moni käsittelee kommentissaan vaan sitä että vieraissa ei saisi käydä koska pla plaa plaa.

Mutta jos palattaisiin vielä siihen että mitä väliä sillä on JOS on jo käynyt, jos siitä ei kerro?

En näe mitään hyötyä kertomisesta, olen käynyt kymmeniä kertoja vieraissa eikä kaduta yhtään. Eihän se mitä joku ei tiedä, voi olla tältä pois etenkään kun seksi ei kiinnosta tätä jotakin kuin korkeintaan kerta viikkoon, joka on aivan liian vähän kaltaiselleni seksille persolle tyypille.

Jos seksuaaliset tarpeet ovat suhteessa erilaiset, niin on täysin kohtuutonta, että enemmän seksiä haluava joutuu elämään puutteessa ja seksiä käytetään vallankäytön välineenä. Tälläisessä tilanteessa on ihan oikein hakea seksiä muualta ja pihtaava osapuoli voi katsoa peiliin syytä hakiessa. 

Vierailija
78/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksuaaliset tarpeet ovat suhteessa erilaiset, niin on täysin kohtuutonta, että enemmän seksiä haluava joutuu elämään puutteessa ja seksiä käytetään vallankäytön välineenä. Tälläisessä tilanteessa on ihan oikein hakea seksiä muualta ja pihtaava osapuoli voi katsoa peiliin syytä hakiessa. 

Mikset eroa? AIka itsekäs ajattelu, että sinun halusi ovat etualalla. Mikset sinä sopeudu siihen harvemmin haluavaan, onkai sulla terveet kädet?

Mutta miehellä ei ole tunteita kuin jalkovälissä, ja nekin ovat ainoat.

Vierailija
79/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä, ettei siitä enää rangaista, mutta eihän kaikkia rikollisia enää rangaista Suomessa  muutenkaan.

Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt,  hyljänneet iankaikkisen liiton . Sentähden   jne Jes 24 :5 - 

Vierailija
80/115 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni hiukan sivuraiteil

------------------------

Tuo pitää kyllä paikkansa naisen elimestä huomaa, jos on edellisenä päivänä saanut munaa.  Täytyy olla melkoinen puumuna, jos ei huomaa eroa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi