Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väliä pettämisellä jos kukaan ei saa tietää?

Vierailija
17.12.2025 |

Monesti pohtinut tuota, jos käy vieraissa, mutta kukaan ei saa tietää, ei mun mies eikä se jonka kanssa sekstaa, niin mitä sillä on väliä?

Elämä maapallolla jatkaa ihan niin kun ennenkin. 

Pahinta on jos menee kertomaan.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sana pettää on jotenkin kummallinen. Papin edessä tahdoimme rakastaa puolisoamme. Kyllä minä rakastan vaimoani enemmän kuin ketään muuta. Ei se tarkoita, ettenkö voisi käydä vieraalla hoitamassa ja hoidattamassa seksuaalisia tarpeita. Myös vaimolla on sama oikeus. Jotta ei tule mitään juoruja, nämä asiat hoidetaan ventovieraan kanssa, eikä ihastuta eikä rakastua. Emme silloin petä, vaan ylläpidämme ja kehitämme tärkeitä elimiä ja taitoja. 

Vierailija
122/126 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aivokemiaa turmelee . 

Miten tämä näkyy aivokemiassa noin niinku käytännössä, lakkaako jokin eliksiiri liikkumasta? Kaikkee puppua sitä kuuleekin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksuaaliset tarpeet ovat suhteessa erilaiset, niin on täysin kohtuutonta, että enemmän seksiä haluava joutuu elämään puutteessa ja seksiä käytetään vallankäytön välineenä. Tälläisessä tilanteessa on ihan oikein hakea seksiä muualta ja pihtaava osapuoli voi katsoa peiliin syytä hakiessa. 

Mikset eroa? AIka itsekäs ajattelu, että sinun halusi ovat etualalla. Mikset sinä sopeudu siihen harvemmin haluavaan, onkai sulla terveet kädet?

Mutta miehellä ei ole tunteita kuin jalkovälissä, ja nekin ovat ainoat.

En eroa koska se ei olisi reilua minulle nuoruutensa antaneelle vaimolle jota seksi ei enää keski-iän ylitettyään kiinnosta juurikaan, pitäisikö vaimoa rangaista jättämällä yksin vaikka seksiin liittyvää epätasapainoa lukuunottamatta tullaan hyvin toimeen? Se vasta itsekästä olisikin.

Tietenkin mulla on kädet ja hyvin toimivat onkin, mutta eihän runkkaaminen koskaan voi korvata seksiä ihmisen kanssa, kaikki emotionaalinen jää kokematta ja runkkauksen jälkeen on vaan haikea olo siinä missä yhteisen seksin jälkeen tuntee voimakasta hyvää oloa ja hellyyttä toista kohtaan.

Vierailija
124/126 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksuaaliset tarpeet ovat suhteessa erilaiset, niin on täysin kohtuutonta, että enemmän seksiä haluava joutuu elämään puutteessa ja seksiä käytetään vallankäytön välineenä. Tälläisessä tilanteessa on ihan oikein hakea seksiä muualta ja pihtaava osapuoli voi katsoa peiliin syytä hakiessa. 

Mikset eroa? AIka itsekäs ajattelu, että sinun halusi ovat etualalla. Mikset sinä sopeudu siihen harvemmin haluavaan, onkai sulla terveet kädet?

Mutta miehellä ei ole tunteita kuin jalkovälissä, ja nekin ovat ainoat.

En eroa koska se ei olisi reilua minulle nuoruutensa antaneelle vaimolle jota seksi ei enää keski-iän ylitettyään kiinnosta juurikaan, pitäisikö vaimoa rangaista jättämällä yksin vaikka seksiin liittyvää epätasapainoa lukuunottamatta tullaan hyvin toimeen? Se vasta itsekästä olisikin.

Ahaa. Nyt sitten voi käyttää muita , tosta vaan. Valta siis käyttääkin nainen, ei mies, joka käy pettämässä. Miehellä oikeus...naisella kärsimys.

Vierailija
125/126 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi avioliitossa on oikeus ja velvollisuus.  Minä olen vaimoni käytettävissä , jos hän vaan tahtoo. 

Minähän kyllä kirjoitin, että minä kyllä  hakluana aina, ja se on eri asia kuin ettei meillä olisi paljon seksiä. Sanoin vain, että velvollisuus kuulosta minusta kaameelle.

OK ymmärsin, mutta vastuun ottamistahan se vaan on.  Sen mukaan kannetaan vastuuta mihin pystytään . Sitten on molemmilla hyvä olla. 

Vierailija
126/126 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

""En eroa koska se ei olisi reilua minulle nuoruutensa antaneelle vaimolle jota seksi ei enää keski-iän ylitettyään kiinnosta juurikaan, pitäisikö vaimoa rangaista jättämällä yksin vaikka seksiin liittyvää epätasapainoa lukuunottamatta tullaan hyvin toimeen? Se vasta itsekästä olisikin.""

"Ahaa. Nyt sitten voi käyttää muita , tosta vaan. Valta siis käyttääkin nainen, ei mies, joka käy pettämässä. Miehellä oikeus...naisella kärsimys."

Millä tavalla käyttää muita? Aika vinoutunut käsitys sulla kahden ihmisen välisestä molempien halusta harjoitetusta seksistä. Pitäisikö mun riutua puutteessa ja kiukutella vaimolle kun ei halua seksiä kuin silloin tällöin? Nyt saan harrastaa intohimoista seksiä sen verran kuin koen tarpeelliseksi ja voin olla hyvää seuraa kotona, eikä tarvitse painostaa vaimoa seksiin jolloin jää omille haluilleen tilaa. Samalla vaimo saa seksiä takuulla just nii usein ku ilmaisee haluavansa ja joka kerta saa orgasminsakin. Kukaan ei tässä yhtälössä häviä, paitsi tietty sä umpimielisen tiukkoine moraalikäsityksinesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä