Voiko 175 cm pitkä mies koskaan löytää naista parisuhteeseen?
Ihan mikä vain kysely kun on naisille miehen pituudesta niin vastaus on että mies ei voi olla liian pitkä.
Toivotonhan tämä tilanne on 175 cm pitkänä miehenä. Toisena päivänä olen valmis ajamaan ensimmäisen vastaantulevan rekan alle mutta asia unohtuu kun löytää mielekästä tekemistä.
Ja pliis älkää vanhukset tulko kommentoimaan miten löysitte kalevinne 70-luvulla. Minä olen alle 40-vuotias mies.
Kommentit (176)
"No tulihan se sieltä. Yksi on päässyt johtoryhmään ja se muka eliminoi kaikki ne, jotka.eivät päässeet. Olen B2B alalla ja johtoväkeä on tavattu melkoinen määrä. Lähes kauttaaltaan ovat melkoisen pitkiä. Toni naisia on mukana ja heillä pituus ei ole määräävä kriteeri. Huom. sanoin lähes eli lyhyet miehet on otettu huomioon."
Katkeria ihmisiä valitaan harvoin johtoryhmiin vaan kyllä se yksi keskeisistä kriteereistä on se, että pystyy hallitsemaan omat tunteensa ennen kuin on valmis käsittelemään asioita jotka herättävät laajemmin suuria tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita keskittyä huomattavan lyhyisiin naisiin, pitkään sinulla ei taida olla mahdollisuuksia.
Väärä neuvo. Tiedän useita pitkiä nuoria naisia joilla on itseään lyhyempi mies.
KUMPPANIA EI VALITA PITUUDEN PERUSTEELLA.
Eipä :D Missä ihmeen tynnyrissä olet kasvanut? Terveisin nainen, joka ei kertakaikkiaan pystyisi seurustelemaan lyhyen miehen kanssa
Se on kuule sun ongelmasi🤯
Onko se ongelma? Valinnan varaa on kuitenkin.
Totta kai voi. Itsekin olen naimisissa sellaisen kanssa. T. 175cm nainen
Alahan kerämään rahaa. Sillä voi kompesoida hukkapätkyyttään. Vähän kuin zele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin mieheni muutama vuosi sitten. Hän on 165 cm.
Oletko lapseton, mt-ongelmaton, 20v missin näköinen? Muuten sitä ei lasketa.
Ei mikään ihme että miehet jää yksin kun tuollaiset kriteerit.
Hmm.. Ap:lle vinkki, pituus ei ole se ongelmasi.
Ei voi. Olet liian pitkä. T:paljon naisia ja 168cm amis käläviältä.
Kyllä jos on hyvin toimeentuleva, komea, muita kunnioittava, kiltti ja hyvä mies.
Ethän sinä edes ole lyhyt :) Minun mieheni on 168cm, ei ole estänyt rakkauttamme millään muotoa.
Älä itse tee pituudestasi ongelmaa, nokka pystyyn vaan ja nauti elämästä! Ja pintaliitäjiä et elämääsi tarvitsekaan, koska aina heitäkin löytyy.
rouva
Koulutus, ammatti, tulot, varallisuus, omaisuus.
Ihan sama vaikka olisit 199cm pitkä, ei näin lapsellisia trolleja tehtaileva mies (teini) löydä ikinä täysjärkistä kumppania ittelleen.
Ei voi, koska jos tuollaista pitää kysyä niin mies on ehdottomasti liian tyhmä parisuhteeseen.
Mä olen 175cm nainen ja yhtä lukuunottamatta kaikki aiemmat parisuhteet ovat olleet minua lyhyemmän, tai saman pituisen kanssa.
Eikä ole pituudesta kiinni, että ainoa kestävä suhde tuli 194-senttisen miehen kanssa.
Parikymppinen poikani on 174 cm. Hänellä on hyvä itsetunto, se ratkaisee enemmän kuin mikään muu.
Yksi tuttuni on 167 cm, ja hän olisi muuten ihan todella mukava, mutta nostaa itse pituuttaan esiin turhan usein. Silti hänelläkin on toinen vaimo menossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos on hyvin toimeentuleva, komea, muita kunnioittava, kiltti ja hyvä mies.
Ap. ei ole. Ulisee täällä yksinäisyyttään.
En tiedä, mutta itse ihan vain 169 senttimetriä pitkänä miehenä löysin ja hyvin menee. 🙂
Minä olen 168 cm, ja jos olisin sinkku, olisi pituusvaatimuksena, että mies on minua pidempi.
Valitettavasti lyhyillä miehillä on usein asenneongelma ja alemmuuskompleksi, mitkä tekevät heistä epävarmoja ja muutenkin sietämättömiä kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin mieheni muutama vuosi sitten. Hän on 165 cm.
Oletko lapseton, mt-ongelmaton, 20v missin näköinen? Muuten sitä ei lasketa.
Ai muutko ei ole edes ihmisiä :D Ajatustesi rumuus on syy sinkkuuteesi.
Munan pituus ratkaisee enemmän.
Ennemmin lyhyt mies isolla kalulla, kuin pitķä mies lyhyellä.