Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 175 cm pitkä mies koskaan löytää naista parisuhteeseen?

Vierailija
16.12.2025 |

Ihan mikä vain kysely kun on naisille miehen pituudesta niin vastaus on että mies ei voi olla liian pitkä.

Toivotonhan tämä tilanne on 175 cm pitkänä miehenä. Toisena päivänä olen valmis ajamaan ensimmäisen vastaantulevan rekan alle mutta asia unohtuu kun löytää mielekästä tekemistä.

Ja pliis älkää vanhukset tulko kommentoimaan miten löysitte kalevinne 70-luvulla. Minä olen alle 40-vuotias mies.

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 168 ja olen yhtä pitkä, mallin töitäkin tehnyt, joten olisin saanut pitemmänkin. Olemme ihan tyytyväisiä toisiimme. Pitkät hongankolistajat eivät ole koskaan sytyttäneet minua.

Niitäkin on ollut kokeiltavana.

Seksikin on  parasta saman pituisen kumppanin kanssa.😘

Vierailija
82/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Se on lähinnä persoonallisuudesta kiinni, löytääkö vai ei. Avoin, positiivinen, kunnollinen, naisia rohkeasti lähestyvä kyllä löytää. Yksin kotonaan istuva, omassa päässään tämmöisiä pituusjuttuja märehtivä, vähemmän todennäköisesti. 

Hyvä esimerkki on myös nuo erilaiset ulkkaritaustaiset miehet. Heissähän on paljon hyvinkin lyhyitä miehiä. Mutta niin vaan näyttää olevan yleensä nainen ja vähän vanhemmilla perhe. Heillä kun itsevarmuus ei riipu pituudesta, ja lähestyvät rohkeasti naisia miettimättä että en mä varmaan kelpaa kun olen lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan oot hymyilevä ja oma itsesi, niin kyll'ä se oikea kohdalle osuu. Kotoa eivät tule hakemaan. Hae sellaisista paikoista, missä muutenkin tykkäät olla. Jos et ole baari tai toisaalta posliininmaalauskurssityyppiä, niin niistä tuskin löydät sopivaa. 

Vierailija
84/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä vinkumista. Olin naimisissa 190cm pitkän miehen kanssa ja niskat oli kipeät, kun piti aina katsoa ylöspäin. Itsetunto ei ollut sillä miehellä kuitenkaan kohdallaan, vaikka toisin olisi palstalogiikan mukaan voinut kuvitella. Housuissa oli pieni pili ja mies oli narsismiin taipuvainen Nykyään 175cm miehen kanssa naimisissa, joka on sinut miehuutensa kanssa. Niin ja niskat ovat taas kunnossa, kun ei tarvi katsella liian ylös. Ehkä kannattaisi lukea kirjallisuutta positiivisesta mieheydestä ja kehittää luonnettaan.

Vierailija
85/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut n. 164 -174 cm miesten kanssa ja kaikilla on hyvä itsetunto. Normaaleja miehiä ovat. Osalla heistä on lapsia.

Vierailija
86/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita keskittyä huomattavan lyhyisiin naisiin, pitkään sinulla ei taida olla mahdollisuuksia.

Väärä neuvo. Tiedän useita pitkiä nuoria naisia joilla on itseään lyhyempi mies.

KUMPPANIA EI VALITA PITUUDEN PERUSTEELLA.

Eipä :D Missä ihmeen tynnyrissä olet kasvanut? Terveisin nainen, joka ei kertakaikkiaan pystyisi seurustelemaan lyhyen miehen kanssa

Se on kuule sun ongelmasi🤯

Vierailija
87/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi olla liian pitkä. Parimetrinen mies näyttää typerältä ja sellaiset deittailu olisi todella hankalaa. En edes tiedä minkä mittainen tapailemani mies on, luulisin että 170 cm suunnilleen, ehkä vähemmänkin kun ei ole paljon minua pidempi. 

Aika harvassa on parimetriset miessinkut, ellei ole luonnevikainen.

Pitkä mies voi olla liian tyhmä.

Kaikki, mikä menee yli 170 cm, on lahoa😅

Vierailija
88/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

110cm - Eero Herranen

160cm - Timo Kahilainen

162cm - Dan Tolppanen (Uniikki)

165cm - Ville Galle

165cm - Max Blomfelt

167cm - Kari Ketonen

167cm - Lenni-Kalle Taipale

169cm - Lauri Ylönen

170cm - Jere Pöyhönen (Käärijä)

170cm - Joonas Nordman

170cm - Lasse Mellberg (Redrama)

171cm - Antti Tuisku

172cm - Janne Kataja

173cm - Samuli Vauramo

173cm - Valtteri Bottas

174cm - Arman Alizad

175cm - Jare Tiihonen (Cheek)

175cm - Axel Milliam

175cm - Kimi Räikkönen

176cm - Peter Franzén

177cm - Saku Koivu

177cm - Sauli Niinistö

177cm - Sami Uotila

Vierailija
89/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvaa viehättää mies joka ajaa rekan alle jos ei saa naista. 

Vierailija
90/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko 175-senttisiä miehiä "päässyt" parisuhteeseen, vai onko niin, että yksikään tuon mittainen ei pariudu?

Vierailija
91/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pituus selvästi korreloi itsetunnon kansss, monta kertaa nähty tämä.

Johtuu siitä, että pitkä mies saa jatkuvasti positiivista palautetta naisilta, työnantajilta ja muilta ihmisiltä. Pitkä mies heijastaa auktoriteettia, statusta ja johtajuutta. Lyhyttä miestä vähätellään, häntä ei valita johtoryhmään ja naiset välttelevät.

Ihanko oikeasti täällä uskotaan, että itseluottamus syntyy tyhjästä.

Jaajaa.. mikäköhän mielenhäiriö minua johtoryhmiin valinneilla on käynyt, kun ovat valinneet sinun mittapuullasi lyhyen miehen kahteen eri johtoryhmään ja vielä vierailevaksi tähdeksi kolmanteen? Kuuntelevatkin vielä sujuvasti, mutta uskoisin syyn kyllä pituuden sijasta löytyvän siitä, että faktat ja esitystapa on kunnossa. 

Minä en ole koskaan lähtenyt mihinkään anteeksi jo valmiiksi pyydellen. Minua saa vapaasti yrittää vähätellä, mutta olen verbaalisesti varsin kelpo lyömään kipeästi takaisin ja ihan asiallisesti vielä joten harva moista yrittää toista kertaa.

Vierailija
92/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei löydy niin vika on muualla kuin pituudessa.

Vierailija
93/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hobittimetsässä.

Vierailija
94/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cm - Niko Saarinen

173cm - Sauli Koskinen

175cm - Niko Nousiainen

Vierailija
95/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pituus selvästi korreloi itsetunnon kansss, monta kertaa nähty tämä.

Johtuu siitä, että pitkä mies saa jatkuvasti positiivista palautetta naisilta, työnantajilta ja muilta ihmisiltä. Pitkä mies heijastaa auktoriteettia, statusta ja johtajuutta. Lyhyttä miestä vähätellään, häntä ei valita johtoryhmään ja naiset välttelevät.

Ihanko oikeasti täällä uskotaan, että itseluottamus syntyy tyhjästä.

Jaajaa.. mikäköhän mielenhäiriö minua johtoryhmiin valinneilla on käynyt, kun ovat valinneet sinun mittapuullasi lyhyen miehen kahteen eri johtoryhmään ja vielä vierailevaksi tähdeksi kolmanteen? Kuuntelevatkin vielä sujuvasti, mutta uskoisin syyn kyllä pituuden sijasta löytyvän siitä, että faktat ja esitystapa on kunnossa. 

Minä en ole koskaan lähtenyt mihinkään ant

No tulihan se sieltä. Yksi on päässyt johtoryhmään ja se muka eliminoi kaikki ne, jotka.eivät päässeet.  Olen B2B alalla ja johtoväkeä on tavattu melkoinen määrä. Lähes kauttaaltaan ovat melkoisen pitkiä. Toni naisia on mukana ja heillä pituus ei ole määräävä kriteeri. Huom. sanoin lähes eli lyhyet miehet on otettu huomioon.

Vierailija
96/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vladimir Putin on 170 cm.

Vierailija
97/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun asenne on vaan niin perseestä, että kohta sulla on suolitukos. Enemmän ku sun lyhyys, mua ärsyttää sun luonne vaikken oo sua ikinä tavannutkaan. 

"Vanhukset.." just joo mitä dissausta. Mee vaikka kiven alle piiloon.

Saattaa myös tulla peräsuolenlaskeumakin

Vierailija
98/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät miehet eivät ole mun makuun vaan just jotain 175cm miehet on parempia..

Vierailija
99/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä vinkumista. Olin naimisissa 190cm pitkän miehen kanssa ja niskat oli kipeät, kun piti aina katsoa ylöspäin. Itsetunto ei ollut sillä miehellä kuitenkaan kohdallaan, vaikka toisin olisi palstalogiikan mukaan voinut kuvitella. Housuissa oli pieni pili ja mies oli narsismiin taipuvainen Nykyään 175cm miehen kanssa naimisissa, joka on sinut miehuutensa kanssa. Niin ja niskat ovat taas kunnossa, kun ei tarvi katsella liian ylös. Ehkä kannattaisi lukea kirjallisuutta positiivisesta mieheydestä ja kehittää luonnettaan.

Miksi menit naimisiin ton ekan kanssa jos siinä oli kaikki huonosti mielestäsi? Liian pitkä mies, pieni pili, narsku...

Vierailija
100/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Ei koskaan. 

Onneksi 174,9cm ja 175,1cm pitkät miehet löytävät vaivatta parisuhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän