Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 175 cm pitkä mies koskaan löytää naista parisuhteeseen?

Vierailija
16.12.2025 |

Ihan mikä vain kysely kun on naisille miehen pituudesta niin vastaus on että mies ei voi olla liian pitkä.

Toivotonhan tämä tilanne on 175 cm pitkänä miehenä. Toisena päivänä olen valmis ajamaan ensimmäisen vastaantulevan rekan alle mutta asia unohtuu kun löytää mielekästä tekemistä.

Ja pliis älkää vanhukset tulko kommentoimaan miten löysitte kalevinne 70-luvulla. Minä olen alle 40-vuotias mies.

Kommentit (176)

Vierailija
121/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

175-senttinen  on keskimittainen. Suurin osa naisista on lyhempiä kuin sinä. Jos sinulla on vaikeuksia löytää kumppania, ei se pituudesta johdu.  

Vierailija
122/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? Oma siippa on 174 cm ja itse 170 cm. Ihan muut asiat kuin pituus ratkaisi kun hänet tapasin, ei 70-luvulla, vaan vuonna 2016. 

Minä en ole koskaan välittänyt erityisemmin pitkistä miehistä. Minun silmään  >190 cm ei ole erityisen viehättävä, vaikka ei pituus siinä vaiheessa haittaisi, jos muuten kaikki natsaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet saisivat olla onnellisempia. Mahtuu hyvin auton takapenkille, bussiin, junaan, lentokoneeseen yms., edes vessassa käynti lentokoneessa ei tee tiukkaa. Ei tarvitse kumartua koko ajan. Helpompi pissata seisaaltaan kun ei ole haaroväli niin kaukana wc-pöntöstä. Eikä normaali sänky / normaalit vuodevaatteet tunnu liian pieneltä.

Vierailija
124/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet saisivat olla onnellisempia. Mahtuu hyvin auton takapenkille, bussiin, junaan, lentokoneeseen yms., edes vessassa käynti lentokoneessa ei tee tiukkaa. Ei tarvitse kumartua koko ajan. Helpompi pissata seisaaltaan kun ei ole haaroväli niin kaukana wc-pöntöstä. Eikä normaali sänky / normaalit vuodevaatteet tunnu liian pieneltä.

Mies voi pissata myös istuen. Ei ole pakko seisoa. Eipähän lennä kusta muualle kun istuu.

Vierailija
125/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tämä pituus asia nostetaan esille. Kun tuolla deittimaailmassa kun kysyy naisilta pitääkö miehen olla pitkä, vastaus on 95% "kunhan olis mua pidempi itse olen 164cm" olen viikon sisällä kysynyt kolmelta naiselta ja kaikille kelpaa. Olen 168cm mies. Treffailen tällä 170cm hoikkaa ja oikein kaunista blondia ja hän on todella kiinnostunut minusta. Eikä se ulkonäkö vaan se sisin. Tykkäili minusta tinderissä ja sanoi että oli pakko tykätä koska sinulla on niin hyvä esittelyteksti. Siitä alkoi juttelu joka iski häneen. M40

Vierailija
126/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172cm 43v mies ja pieniä taukoja lukuunottamatta olen ollut varattu ~9-luokalta lähtien. Nyt toki jo 15v naimisissakin. Ei ole ollut lyhyydellä mitään vaikutusta seurusteluhommiin - toki pitää muun setin olla kunnossa. Kolme metrinenkään karpaasi ei löydä seuraa jos muut tärkemmät ominaisuudet on pielessä.

Vierailija
127/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mahdotonta, joten lopeta haaveilu. Sen sijaan esimerkiksi minä 174cm mies olen löytänyt naisia parisuhteisiin ongelmitta. Tämä on sentti-peliä, sinulla kävi vaan huono tuuri.

Näin se on. 175cm pitkät eivät löydä koskaan ketään. 174cm tai 176cm on hyvä, mutta 175 karkoittaa. Sorit siitä.

Vierailija
128/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko deittipalstojen naisten miestoive aina vähintään 185cm? Tarkoittaa että lyhyemmät naiset eivät ole jääneet ilman miestä, vaan nämä hongankolistajat jotka tarvitsevat pitkän miehen etteivät itse näyttäisi kirahvilta. Siinä selitys.

In real life joku 170cm on ihan hyvä mitta miehelle. Se luonne ja miten huoliteltu on jne ratkaisee. Jos parta, oli pitkä tai pätkä, se pitää olla siisti! Hirveen näköisiä monet parta ja tukka rehottaa, halutaan näyttää mahdollisimman vastenmieliseltä?

Kyllä se on melkein kaikilla naisilla. Ainakin kaikilla hyvännäköisillä naisilla on. Deittipalstoilla naiset etsivät niin kauan kunnes löytyy kaikki ihannemiehen ulkoiset speksit täyttävä mies.

Vierailija
129/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munan pituus ratkaisee enemmän.

Ennemmin lyhyt mies isolla kalulla, kuin pitķä mies lyhyellä.

Lisäksi tässä on sellainenkin pointti että saman pituinenkin kalu pienellä miehellä näyttää visuaalisesti paljon isommalta kuin se sama kaksimetrisen jalkovälissä.

Vierailija
130/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein 40v alle 175 cm mies ja eipä ole koskaan tullut seurusteltua. Töissä olen käynyt aina ja salillakin yli 15 vuotta. Jos mies ei ole syntynyt oikeanlaiseksi, niin aika mahdottomia noi naisjutut on.

Vierailija
131/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 168 cm pitkä, leveäharteinen suomalainen jässikkä. Mukava, huumorintajuinen, perheestään huolehtiva, kunnollinen isä . Minun aarre, en vaihda.

Vierailija
132/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 168 cm pitkä, leveäharteinen suomalainen jässikkä. Mukava, huumorintajuinen, perheestään huolehtiva, kunnollinen isä . Minun aarre, en vaihda.

Se on kiva, että löytyy naisia jotka tykkää puutarhatontuista.

Vierailija
133/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No tulihan se sieltä. Yksi on päässyt johtoryhmään ja se muka eliminoi kaikki ne, jotka.eivät päässeet.  Olen B2B alalla ja johtoväkeä on tavattu melkoinen määrä. Lähes kauttaaltaan ovat melkoisen pitkiä. Toni naisia on mukana ja heillä pituus ei ole määräävä kriteeri. Huom. sanoin lähes eli lyhyet miehet on otettu huomioon."

Katkeria ihmisiä valitaan harvoin johtoryhmiin vaan kyllä se yksi keskeisistä kriteereistä on se, että pystyy hallitsemaan omat tunteensa ennen kuin on valmis käsittelemään asioita jotka herättävät laajemmin suuria tunteita.

Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?

Vierailija
134/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia. Itse viehätyn kaikenmittaisista miehistä, mutta tunnen oloni turvallisemmaksi, jos mies ei ole kovin paljon minua pidempi. Liian pitkä ihminen tuntuu uhkaavalta henkilökohtaisessa tilassani. Luonnollisesti päästän lähelle vain miehet, jotka eivät aiheuta minulle turvatonta oloa.

Naisia, jotka haluavat vain pitkiä miehiä, on olemassa ja he eivät ole harvinaisia. He eivät kuitenkaan ole ainoa naistyyppi emmekä me muunlaiset ole myöskään mikään harvinaisuus. 175-senttisille löytyy kyllä ottajia.

Vierailija
135/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus kävisit ulkona, huomaisit, että kyllä se onnistuu, jopa suurimmalta osalta. Ongelmasi on joku muu kuin pituus. Onko sosiaaliset taidot kunnossa? Tapaatko ihmisiä, oletko aktiivinen?

Vierailija
136/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No tulihan se sieltä. Yksi on päässyt johtoryhmään ja se muka eliminoi kaikki ne, jotka.eivät päässeet.  Olen B2B alalla ja johtoväkeä on tavattu melkoinen määrä. Lähes kauttaaltaan ovat melkoisen pitkiä. Toni naisia on mukana ja heillä pituus ei ole määräävä kriteeri. Huom. sanoin lähes eli lyhyet miehet on otettu huomioon."

Katkeria ihmisiä valitaan harvoin johtoryhmiin vaan kyllä se yksi keskeisistä kriteereistä on se, että pystyy hallitsemaan omat tunteensa ennen kuin on valmis käsittelemään asioita jotka herättävät laajemmin suuria tunteita.

Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?

Jos osaat lukea niin saatat havaita, että kysymykseen on vastattu. Osoita ihmettelysi kysyjälle.

Vierailija
137/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voiko 175 cm pitkä mies koskaan löytää naista parisuhteeseen?"

Miksei muka voisi?

Ranskalaisroisto Napoleon, joka pani koko Euroopan sekaisin vuosikausiksi oli vain 165 cm. pitkä.

Vierailija
138/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi pissata myös istuen. Ei ole pakko seisoa. Eipähän lennä kusta muualle kun istuu.

Ei mies voi pissata istuen! Paitsi jos kakkaa samalla.

Vierailija
139/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voiko 175 cm pitkä mies koskaan löytää naista parisuhteeseen?"

Miksei muka voisi?

Ranskalaisroisto Napoleon, joka pani koko Euroopan sekaisin vuosikausiksi oli vain 165 cm. pitkä.

Lisäksi Napoleonilla oli mikropenis - mutta suuri valta sen vastapainona.

Vierailija
140/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semisti paska jätkä pitäisi olla jos 175cm pituus olisi ongelma parisuhteen löytämisessä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi