Voiko 175 cm pitkä mies koskaan löytää naista parisuhteeseen?
Ihan mikä vain kysely kun on naisille miehen pituudesta niin vastaus on että mies ei voi olla liian pitkä.
Toivotonhan tämä tilanne on 175 cm pitkänä miehenä. Toisena päivänä olen valmis ajamaan ensimmäisen vastaantulevan rekan alle mutta asia unohtuu kun löytää mielekästä tekemistä.
Ja pliis älkää vanhukset tulko kommentoimaan miten löysitte kalevinne 70-luvulla. Minä olen alle 40-vuotias mies.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Karsasta lyhyitä miehiä heidän käytöksen vuoksi. Minulla ei ole yhtään huonoa kokemusta pitkästä miehestä, mutta olen monta kertaa nähnyt miten huonosti lyhyt mies kohtelee vielä lyhyempää naistaan.
Just just. Taas tässä nähtiin miten pituus saa naiset näkemään miehen ruusunväristen linssien läpi. Et YHTÄKÄÄN huonokäytöksisistä pitkää miestä ole tuntenut. Just just.
Se on aikamoista taikaa kun heti joku 5cm/10cm lisää saa miehen muutkin geenit muuttumaan niin että käytöskin on erilaista... Pitkät miehet ovat näköjään eri rotua...
https://suomenkuvalehti.fi/megafoni/olen-lyhyt-mies-ja-ylpea-siita/?sha…
Siinä Ap:lle luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karsasta lyhyitä miehiä heidän käytöksen vuoksi. Minulla ei ole yhtään huonoa kokemusta pitkästä miehestä, mutta olen monta kertaa nähnyt miten huonosti lyhyt mies kohtelee vielä lyhyempää naistaan.
Just just. Taas tässä nähtiin miten pituus saa naiset näkemään miehen ruusunväristen linssien läpi. Et YHTÄKÄÄN huonokäytöksisistä pitkää miestä ole tuntenut. Just just.
Se on aikamoista taikaa kun heti joku 5cm/10cm lisää saa miehen muutkin geenit muuttumaan niin että käytöskin on erilaista... Pitkät miehet ovat näköjään eri rotua...
No sinähän ikään kuin vahvistat tuon edellisen kirjoittajan väitettä räksyttämällä kuin kiukkuinen pikku terrieri.
eri
175cm on ihan hyvä pituus. Ei se kerro minkälaista mittaa housuista löytyy. Se voi hyvinkin51 olla pelastuksesi.:D
Vierailija kirjoitti:
Oman poikani hyvä kaveri, siis 18v ikäinen, on nyt jo vuoden verran seurustellut saman tytön kanssa. Ko. kaveri on 165cm pitkä. Oikein onnelliselta vaikuttaa, olen tuon tytönkin muutaman kerran ohimennen tavannut, oikein nätti ja kiva tyttö. Et oisko ap sun ongelma sit kuitenkin jossain muualla kuin pituudessa?
Olen seurustellut kahden 170cm ja tutustunut useampaan vastaavan pituiseen mieheen. Kaikki miehet yrittävät aina päästä alfasiittäjän asemaan, ja valitettavasti pienikokoiselle miehelle tämä on melkein yhtä vaikeaa kuin oman äitinsä tai siskonsa siittäminen. Nuo pari kenen kanssa seurustelin, sössivät asiat lapsellisuudellaan ja yksinkertaisesti mieheydellään. Miehen tulee olla nöyrä vaimonsa palvelija kuten raamatussa sanotaan, muuten suhde hajoaa väkisinkin, sillä mies ei ole todellisuudessa naisen yläpuolella - ainoastaan pallihormonipsykoosissa omassa pikku päässään.
Vierailija kirjoitti:
175cm on ihan hyvä pituus. Ei se kerro minkälaista mittaa housuista löytyy. Se voi hyvinkin51 olla pelastuksesi.:D
Näppäimistö sekosi, kun villiinnyin liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuon kriteerin perusteella Kiinassa 99% miehistä ei olisi parisuhteessa. Uskotko Ap, että näin on asia?
sitten vaan silmiä vääntelemään ja kiinalaista vaimoa etsimään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin jäi monet kymmenet treffit käymättä. Naisilla oli aina hakukriteereissä alarajana joko 175 tai 180 cm vaikka ilmoittivat omaksi pituudekseen jotain 160-170 cm:n väliltä. Koska olen 172 tai 173 cm, kysyin hyvin alkuvaiheessa onko tämä ongelma. Joka ikinen kerta oli. Lopulta uskoin että nettideittailu ei ikinä tule johtamaan yhtään mihinkään, joten lopetin sen noin 10 vuoden jälkeen. Tämä tapahtui ennen Tinderiä, tuskin on meno sittemmin yhtään fiksummaksi muuttunut.
Sinun olisi pitänyt pyöristää pituus profiilissa 175cm. 2 cm eroa ei tavatessa huomaa.
Moni nainen kyllä huomaa sen heti. Ite oon yrittänyt +3cm valehtelua ja aikamoiset kuulustelut tuli. Niitten on pakko laskea pikseleitä kuvista ja tietävät kaikki ovien ym tavaroiden pituudet.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista voimaantumista kuin nuo "olen lihava nainen ja ylpeä siitä" jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Et taida olla terävin veitsi laatikossa? Tietysti ongelmallisia pitkiä miehiä on, mutta merkittävä ero on egon pönkittämisen tarpeessa. Lyhyillä miehillä on usein hauras ego ja hauras maskuliinisuus, joka ilmentyy typeränä pullisteluna. Tämä ei liity suoraan geeneihin vaan siihen, minkälaiseksi lyhyen miehen ego kehittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista voimaantumista kuin nuo "olen lihava nainen ja ylpeä siitä" jutut.
Ehkä lyhyet miehet voisivat alkaa voimaantua yhdessä :D Kääpiöiden kokoomtumisajot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinähän ikään kuin vahvistat tuon edellisen kirjoittajan väitettä räksyttämällä kuin kiukkuinen pikku terrieri.
eri
Sinä olet se joka vahvisti sen mitä sanoin. Heti tiedetään mun pituuskin. Eli kuten sanoin, negatiiviset ominaisuudet liitetään heti lyhyeeseen mieheen.
Ei voi. Se on täysin mahdotonta. Samalla logiikalla persujen äänestäminen hallitukseen on loistoidea.
Naiset ei tuijottele miehen pituutta. Korkeintaan käsikirjoitetuissa tv - ohjelmissa näin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Räksyttävä kiukkuinen pikku terrieri kuvastaa täydellisesti lyhyen miehen sielunmaisemaa. Joo, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Si
No aika heikko se tuntuu tuo itsetuntosi olevan, eikä se sinusta ainakaan seksikästä tee.
Sen jälkeen kun olen 18 vuotta täyttänyt niin väliin on mahtunut yhteensä kaksi vuotta sinkkuilua ja pituutta on 174,5 cm.
Suurin ongelmasi sinkkuuteen on se, että sinä olet yksinkertaisesti luovuttanut ja keksinyt luovuttamisesi perusteeksi olkiukon joka estää pariutumisesi kuin tähtiin kirjoitettu kohtalo. Kun usko puuttuu niin mahdollisuuskin on täysi nolla ja se ei nouse mihinkään suuntaan niin, että vaadit muita muuttumaan vaan kyllä se ainoa ratkaisun avain on sinussa itsessäsi.
Toki voit viettää loppuelämäsi myös hiljalleen katkeroituvana hapokkuutta kerävänä uhrina jonka luota kaikkoavat kaikki, mutta mitä jos funtsisit vielä asiaa?
Tyhmyys on sun ongelma, ei pituus.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pituus selvästi korreloi itsetunnon kansss, monta kertaa nähty tämä.
Johtuu siitä, että pitkä mies saa jatkuvasti positiivista palautetta naisilta, työnantajilta ja muilta ihmisiltä. Pitkä mies heijastaa auktoriteettia, statusta ja johtajuutta. Lyhyttä miestä vähätellään, häntä ei valita johtoryhmään ja naiset välttelevät.
Ihanko oikeasti täällä uskotaan, että itseluottamus syntyy tyhjästä.
Tuon kriteerin perusteella Kiinassa 99% miehistä ei olisi parisuhteessa. Uskotko Ap, että näin on asia?