Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 175 cm pitkä mies koskaan löytää naista parisuhteeseen?

Vierailija
16.12.2025 |

Ihan mikä vain kysely kun on naisille miehen pituudesta niin vastaus on että mies ei voi olla liian pitkä.

Toivotonhan tämä tilanne on 175 cm pitkänä miehenä. Toisena päivänä olen valmis ajamaan ensimmäisen vastaantulevan rekan alle mutta asia unohtuu kun löytää mielekästä tekemistä.

Ja pliis älkää vanhukset tulko kommentoimaan miten löysitte kalevinne 70-luvulla. Minä olen alle 40-vuotias mies.

Kommentit (167)

Vierailija
141/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Ole erilainen kuin nämä toiset sovinistiääliöt...

-hyvä koulutus

- fiksu käytös

-kohtele naisia hyvin

Vierailija
142/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle olisi aikanaan kelvannut vaikka 170 cm pitkä mies, jos olisi ollut muuten passeli. Oma mies nyt sattuu kuitenkin olemaan aika pitkä, mutta en minä häntä ole pituuden mukaan valinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla taitaa olla muita ongelmia?

Vierailija
144/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on 175cm, eikä ole ikinä seurustellut, itse 176cm ja kolmen lapsen isä. Ehkä tuurilla, muttei todennäköistä noin lyhyen oo löytää, ainakaan tosirakkautta.

Vierailija
145/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset englantia äidinkielenään puhuvat lyhyet ja rumat miehet saavat Suomesta hyvin naisia, koska nainen haluaa samalla parantaa kielitaitoaan. Omassa maassa nämä lyhyet ja rumat miehet eivät ole mitään, koska sielläkin pitkät ja komeat ovat erittäin haluttuja.

Vierailija
146/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä vain jos voitat pidemmän tappelussa näyttävällä paikalla kuten ravintolan tanssilattialla valojen välkeessä.

Ainoa keino. Silloin nainen tajuaa että oho, haenkin turvaa tuolta, se on voimakkaampi kuin voimakkaalta näyttävä pitkämies. Kun nainen pääsee syliisi, niin hän tuntee olonsa turvaliseksi.

Ongelma on että pidemmät lyö kovempaa,

Vierailija
147/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan tappihan sinä olet. Hukkapätkä. 

Ei, vaan suurin ongelma on tuo korviesi välinen alue eli aivot. Minun mies on noin 175cm, pituus ei tosin ollut mikään suuri tekijä meidän suhteen alulle, vaan se millainen hän on ulkokuoren sisältä. Herkkä, huomaavainen, huumorintajuinen ja turvallinen olla lähellä. 

Vierailija
148/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillai hauska keskustelu. Mun todistetusti kovin panomies tuttu. Eli minä itse olen 173cm pitkä.  Olen 45v. Seurustellut 6 naisen n kanssa yli vuoden.  Lähtenyt itse jokaisesta suhteesta.  Satunnaisia seksikumppaneita n200. 

Mut tosiaan AP kysymykseen vaikeeta se on 175 cm.

Vierailija
149/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on minua lyhyempi ei mitään ongelmia.

Vierailija
150/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsee kyseenalaistaa tai edes miettiä kelpaako pituuden takia niin jotain vikaahan miehessä on jossain aivan muualla kuin pituudessa. Ei mun tarvitse koskaan alle 170cm miehenä miettiä kelpaanko naiselle pituuteni takia. Viimeksi eilen nainen laittoi kuvaani kommenttia että olet aika komee kyllä.

Vierailija
151/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillai hauska keskustelu. Mun todistetusti kovin panomies tuttu. Eli minä itse olen 173cm pitkä.  Olen 45v. Seurustellut 6 naisen n kanssa yli vuoden.  Lähtenyt itse jokaisesta suhteesta.  Satunnaisia seksikumppaneita n200. 

Mut tosiaan AP kysymykseen vaikeeta se on 175 cm.

Oikeassa elämässä se mahdollista, mutta netistä tuon pituiselle miehelle on lähes mahdotonta saada nainen. Kukaan nainen ei edes vastaa 175cm pitkälle miehelle, mutta yli 180cm latvakakkosetkin saavat kyllä viestejä naisilta.

Vierailija
152/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Olen 174 cm, mutta kukaan nainen ei ole koskaan kiinnostanut minusta. 176 cm veljeni taas on uskomattomin naistenmies, joka on koskaan elänyt. Jokainen sentti ratkaisee. 

Vierailija
153/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mahdotonta, joten lopeta haaveilu. Sen sijaan esimerkiksi minä 174cm mies olen löytänyt naisia parisuhteisiin ongelmitta. Tämä on sentti-peliä, sinulla kävi vaan huono tuuri.

Samoin, olen niinikään 174 ja naisia on riittänyt. Nytkin on nuorempi rakastajatar vaimon lisäksi. 

Vierailija
154/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei kelpaa ei tarvii mitään mukuloita kasvattaa 

T.Lyhyt mies

Vierailija
155/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai lyhyet naiset halua pitkää miestä. Näyttää huvittavalta jos mies on liian pitkä verrattuna naiseen.

Vierailija
156/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettei kelpaa ei tarvii mitään mukuloita kasvattaa 

T.Lyhyt mies

Ei ole pakko tehdä lapsia.

Vierailija
157/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet saisivat olla onnellisempia. Mahtuu hyvin auton takapenkille, bussiin, junaan, lentokoneeseen yms., edes vessassa käynti lentokoneessa ei tee tiukkaa. Ei tarvitse kumartua koko ajan. Helpompi pissata seisaaltaan kun ei ole haaroväli niin kaukana wc-pöntöstä. Eikä normaali sänky / normaalit vuodevaatteet tunnu liian pieneltä.

Mies voi pissata myös istuen. Ei ole pakko seisoa. Eipähän lennä kusta muualle kun istuu.

Ei mies voi pissata istuen! Paitsi jos kakkaa samalla.

Tottakai voi. Ainakin minä pissaan paljon mielummien istuen. WC:n lattia pysyy puhtaana ja tuntuu, että rakon saa tyhjennettyä perusteellisemmin. Ärsyttää, jos joutuu pissaamaan jossain pisuaarissa seisten. 

Vierailija
158/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä omaan makuuni.

Vierailija
159/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne umpitylsätkin miehet jotenkin ihmeellisesti kelpaa. Eräs jahvetti on niin tosikko että rautakankikin on hauskempi ja rennompi ja pituus samaa luokkaa. Ko. tyypin kanssa on turha mitään läppää heittää, tosikko kun ei ymmärrä eikä omaa huumorintajua. 

Tyypin suurimmat murheenaiheet on vinossa olevat tuolit ja muut pikkumaiset asiat. 

Vierailija
160/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No tulihan se sieltä. Yksi on päässyt johtoryhmään ja se muka eliminoi kaikki ne, jotka.eivät päässeet.  Olen B2B alalla ja johtoväkeä on tavattu melkoinen määrä. Lähes kauttaaltaan ovat melkoisen pitkiä. Toni naisia on mukana ja heillä pituus ei ole määräävä kriteeri. Huom. sanoin lähes eli lyhyet miehet on otettu huomioon."

Katkeria ihmisiä valitaan harvoin johtoryhmiin vaan kyllä se yksi keskeisistä kriteereistä on se, että pystyy hallitsemaan omat tunteensa ennen kuin on valmis käsittelemään asioita jotka herättävät laajemmin suuria tunteita.

Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?

Jos osaat lukea niin saatat havaita, että kysymykseen on vastattu. Osoita ihmettelysi kysyjälle.

Annoin tilaisuuden selittää, jotten tekisi omia tulkintoja. Kun selitystä ei tullut, niin mitä ilmeisimmin itse asiaan ei osattu sanoa mitään mutta kun jotain pitää sanoa, niin vietiin kommentit asian sijasta asian viereen. Niin tavanomaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi