Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 175 cm pitkä mies koskaan löytää naista parisuhteeseen?

Vierailija
16.12.2025 |

Ihan mikä vain kysely kun on naisille miehen pituudesta niin vastaus on että mies ei voi olla liian pitkä.

Toivotonhan tämä tilanne on 175 cm pitkänä miehenä. Toisena päivänä olen valmis ajamaan ensimmäisen vastaantulevan rekan alle mutta asia unohtuu kun löytää mielekästä tekemistä.

Ja pliis älkää vanhukset tulko kommentoimaan miten löysitte kalevinne 70-luvulla. Minä olen alle 40-vuotias mies.

Kommentit (176)

Vierailija
161/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä vain jos voitat pidemmän tappelussa näyttävällä paikalla kuten ravintolan tanssilattialla valojen välkeessä.

Ainoa keino. Silloin nainen tajuaa että oho, haenkin turvaa tuolta, se on voimakkaampi kuin voimakkaalta näyttävä pitkämies. Kun nainen pääsee syliisi, niin hän tuntee olonsa turvaliseksi.

Soidinmenoilla voi totistaa paremmuutensa!

Pienet miehet on sen takia todella aggressiivisia ja vaarallisia soidinmenojen aikaan. Kun ravintolasssa on pienimpi mies pitkien seassa, niin saattaa monta petäjää kaatua!

Vierailija
162/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mahdotonta, joten lopeta haaveilu. Sen sijaan esimerkiksi minä 174cm mies olen löytänyt naisia parisuhteisiin ongelmitta. Tämä on sentti-peliä, sinulla kävi vaan huono tuuri.

Harvoin lävähtää tällä foorumilla vastaan noin  t ä y d e l l i n e n  vastaus. 👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi, mutta jos sinulla on näin iso kompleksi tästä ja mietit rekan alle menemistä, sinulla on ihan muita ongelmia joihin sinun tulee keskittyä.

Vierailija
164/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti saanut pakit n. 175cm pitkiltä miehiltä

Vierailija
165/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kahdesti saanut pakit n. 175cm pitkiltä miehiltä

Edit: tuli mieleen kolmaskin mies ja kesällä 170 pitkä mies antoi minulle pakit.

Vierailija
166/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita keskittyä huomattavan lyhyisiin naisiin, pitkään sinulla ei taida olla mahdollisuuksia.

Väärä neuvo. Tiedän useita pitkiä nuoria naisia joilla on itseään lyhyempi mies.

KUMPPANIA EI VALITA PITUUDEN PERUSTEELLA.

Eipä :D Missä ihmeen tynnyrissä olet kasvanut? Terveisin nainen, joka ei kertakaikkiaan pystyisi seurustelemaan lyhyen miehen kanssa

Ok, Pertti. Muista hakea työpaikkaa ettei tuet katkea.

Vierailija
167/176 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon lyhyempiäkin miehiä. Naimisissa ovat ja perheellisiä, että ei se vika siinä sun pituudessa ole.

Vierailija
168/176 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttukaliiberin miesten tulee tarjota jotain huomattavasti enemmän kuin nämä pitkät, komeat, menestyneet/pitkän rikollisurantehneet tappajaleukaiset alfachadit. Näin naisten markkinoiden aikana edes sen vantaalaisen monta lasta (eri isille tottakai) omaavan YH-äidinkään ei tarvitse tyytyä lyhyeen kunnolliseen mieheen muuta kuin äärimmäisen taloudellisen hädän keskellä. Tälläistä tämä nyt vaan on, älä vihaa pelaajia mutta inhoa peliä senkin edestä.

Vaikka manlettina naisen saisikin, sen pitäminen pidemmän päälle onkin oma haasteensa. Lyhyillä miehillä on kuitenkin valovuosia helpompaa kuin esim. ylipainoislilla, kokemattomilla tai alle 50000eur/vuosi tienaavilla miehillä.

Vierailija
169/176 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin aikanaan kovasti seurustella yhden 175 senttisen miehen kanssa (no hyvä, saattoi se olla 176 senttinenkin). Vähän tapailimme mutta se tapasi toisen naisen ja valitsikin hänet. Joten vientiä tuntui kyllä olevan.

Vierailija
170/176 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi oman pituisista naisista, tai itseäsi vähän pidemmistä. Lyhyen saat vain tuurilla.

Vierailija
171/176 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää bodata itsesi vähintään 100-kiloiseksi, jotta nainen kiinnostuisi. Lyhyt ja laiha mies on huono yhdistelmä naismarkkinoilla.

Painoa on kyllä 96 kiloa ja salitulokset on kunnossa. Penkkipunnerrus 120 kiloa. Mutta kaikki ylimääräinen kertyy vyötärölle joten laihduttaahan sitä pitäisi.

ap

Sinun pitää alkaa käyttää hormoneja, jotta saat ihrat keskivartalolta pois ja penkistä nousee 200kg.

Vierailija
172/176 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi, sähän olet tavallisen pituinen, on lyhyempiäkin. Luotettavuus on se juttu, parisuhteelta haetaan ennenkaikkea turvaa ja pysyvyyttä, jos on vielä hauskakin niin aivan sama, minkä mittainen. Miehet, jotka pitää itseään jumalankuvina haluaa monesti testata tehoaan naismarkkinoilla eli ei herätä luottamusta. Eihän noita yli 180cm edes paljoa katukuvassa näy, eiköhän ole normi olla 170- jotain. 

Vierailija
173/176 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteen on tyytyminen. Joku putin tulee mieleen tuollaisista alle 185

Vierailija
174/176 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää bodata itsesi vähintään 100-kiloiseksi, jotta nainen kiinnostuisi. Lyhyt ja laiha mies on huono yhdistelmä naismarkkinoilla.

Painoa on kyllä 96 kiloa ja salitulokset on kunnossa. Penkkipunnerrus 120 kiloa. Mutta kaikki ylimääräinen kertyy vyötärölle joten laihduttaahan sitä pitäisi.

ap

Sinun pitää alkaa käyttää hormoneja, jotta saat ihrat keskivartalolta pois ja penkistä nousee 200kg.

Kamalaa jos nainen painaa 200kg ja pitää vielä nostella

Vierailija
175/176 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cillian Murphy taitaa olla 170 cm. Luulen, että naisia riittäisi, jos seuraa olisi etsimässä.

Itse voisin hyvin ottaa nelikymppisen Aidan Gillenin (175cm).

Miespuolinen tuttuni erosi ja hänellä ei ole ollut mitään vaikeuksia löytää seuraa. On minua lyhyempi (alle 165 cm).

Vierailija
176/176 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa. mun exän pituus 189 cm. Nykyinen 172 cm. huolehtii miehenä monesta käytännön  asiasta, tuntee kehoni ja tietää mistä tykkään. näen hänet 100% miehekkäänä miehenä. veljensä alle 170 eikä kauaa ole ollut koskaan yksin. etsitkö naista vääriltä alustoilta? pinnalliset ihmiset etsii pinnallisia ihmisiä arvostaen esimerkiksi pituutta ja statusta. mitä itse etsit naisessa?  mitä annettavaa sinulla on naiselle? Ajattelen, että miehen tehtävä on rakastaa ja kannatella naista, niin näet kuinka nainen antaa sinulle feminiinisen rakkauden. tärkeintä että nainen kokee olevansa henkisesti ja fyysisesti turvassa kanssasi ja kokee olevansa sinulle tärkeä, silloin sinä olet se kivijalka johon nainen haluaa perustaa kodin. tämä tapahtuu luonnostaan, asioita ei voi pakottaa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän