Oletko kokenut jotain yliluonnollista elämäsi aikana? Jotain sellaista, joka on mielestäsi ollut selkeästi yliluonnollista.
Oletko kokenut jotain yliluonnollista? Tai onko ollut jotain sellaista, joka on jäänyt askarruttamaan mieleesi mahdollisesti yliluonnollisena?
Ihmisillä on kuulemma paljon kokemuksia, myös sellaisilla joilla ei ole mitään mielisairautta tai eivät ole käyttäneet mitään päihteitä tai alkoholia ilmiöiden kokemishetkellä.
Kommentit (36)
Olin lukevani tältä palstalta normaalin kommentin mut luinkin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen vaimon tapaaminen. Äärimmäisen outo setti. Kenttä täynnä ihmisiä, olen menossa sisään rakennuseen. Käännyn ovella en tiedä miksi? Katsomaan väkijoukkoon, näen siellä yhden naisen- hän näkee mut. Menen sisälle nainen menee matkoihinsa. Mietin missä heitossa nähnyt tämän naisen?
Menee pari pv törmätään tämän naisen kanssa, aletaan jutella. Aletaan tapailla jutellaan asioista. Selviää että ollaan todennäköisesti törmäilty lapsina, kesäloma reissuilla. Perheiden kesämökit hyvin lähekkäin. Selviää että ollaan oltu puerto Ricossa lomalla sama viikko/ sama lento 15v aiemmin teininä. Selviää että he asuivat Helsingissä mun suvun ainoan Helsingin sukulaisen " naapurissa" sielläkin käytiin usein lapsena.
Hyvin omituinen juttu vaikka en mihinkään yliluonnolliseen usko. Mutta paljon on sattumia.
Ainiin. Tää unohtui laittaa. Toi kun törmättiin. Niin molemmat oli paikassa jossa kummankaan ei olisi pitänyt olla. Mä tuurasin äkillisesti sairastunutta työkaveria ja tää mimmi oli ottanut pika ylityö keikan uuteen paikkaan.
Kerran rukoilin että flunssani paranisi, ja katso: kolmantena päivänä rukouksesta flunssa oli poissa! Ihme! IHME! Halleluja! Kiitos Jeesus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Ja ne on diagnosoitu skitsofreniaksi. Ja olen normaali toimintakykyinen, itsestäni huolen pitävä, työssäkäyvä sosiaalisesti normaali ihminen.
Ja mitä olen kokenut, olen kokenut vahvasti henkimaailmaan liittyvinä asioina. Tämä mielipide toki laitettu sairaudentunnottomuudeksi. Olen nähnyt asioita mitä ei pitäisi olla mahdollista, jos mitään "yliluonnollista" ei ole. Ne on tietty helppo muiden laittaa "harhoiksi" ja syöttää lääkkeitä päälle. Sellaistakin olen kuullut, että kaksi henkilöä on nähnyt jonkun saman.
Ahaa. Tulkitsin ensimmäisen viestisi niin, että sinulla oli todella diagnosoitu ja todettu skitsofrenia, mutta tarkoititkin että kohtasit tällaista skitsofrenia olettamusta vain yliluonnolisten kokemustesi takia. Nämä tosiaan usein laitetaan mielenterveysongelmien syyksi.
Näen enneunia, kaikki käynyt toteen.
Moinen höpöhöpö on vastoin kaikkia luonnontieteitä.... :D
Eli: en tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen vaimon tapaaminen. Äärimmäisen outo setti. Kenttä täynnä ihmisiä, olen menossa sisään rakennuseen. Käännyn ovella en tiedä miksi? Katsomaan väkijoukkoon, näen siellä yhden naisen- hän näkee mut. Menen sisälle nainen menee matkoihinsa. Mietin missä heitossa nähnyt tämän naisen?
Menee pari pv törmätään tämän naisen kanssa, aletaan jutella. Aletaan tapailla jutellaan asioista. Selviää että ollaan todennäköisesti törmäilty lapsina, kesäloma reissuilla. Perheiden kesämökit hyvin lähekkäin. Selviää että ollaan oltu puerto Ricossa lomalla sama viikko/ sama lento 15v aiemmin teininä. Selviää että he asuivat Helsingissä mun suvun ainoan Helsingin sukulaisen " naapurissa" sielläkin käytiin usein lapsena.
Hyvin omituinen juttu vaikka en mihinkään yliluonnolliseen usko. Mutta paljon on sattumia.
Semmoinen tylsä kysymys, että
Siitä kun katseltiin vanhoja valokuvia ja puhuttiin reissusta.. Sinänsä päivämäärä on aika helppo muistaa tultiin nimittäin Suomeen 30.12.1999
Vierailija kirjoitti:
Näitä on muuten selitetty alitajunnalla. Sä hiffaat asioita paljon hereillä ollessa mihin et kiinnitä huomiota. Unessa aivot jaottelevat asioita ja voit nähdä ennen unia.
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Kävin kerran ennustajalla. Se ennusti mulle 3 eri tapahtumaa ja ne kaikki kävi toteen puolenvuoden aikana.
Kerro kenellä kävit ja onko vielä elossa, ottaako vastaan ?
Siitä on jo vuosia ja tapahtu ateenassa. Olin pikku hiprakassa ja suostuin siksi siihen hommaan. Se keitti jotain kahvintapasta juomaa mistä piti ottaa kolme pietä huikkaa ja sitten kääntää kuppi lautaselle nurinpäin. Siitä lautasesta sitten kerto mitä tulee tapahtumaan. Kahta en kerro, mutta kolmas oli että saan joltain sormuksen. Sitten jo suomessa löysin todella kadulta timattisormuksen. Se oli aito ja sain siitä joitain satoja markkoja kultasepältä.
Meillä on äidin puolelta suku täynnä näitä erilaisia kertomuksia ja kokemuksia. Itse näin varsinkin nuorempana asioita ennalta. Saatoin istua koulun pulpetissa ja seurata opetusta kun yhtä'kkiä liitutaulun sijaan olenkin elokuvateatterissa ja tuijotan valkokangasta. Vastaavat tilanteet ovat ohi sekunneissa, mutta näen kuin välähdyksen tulevasta. Aikuisiällä vähän vähemmän, mutta muutamia tulee yleensä vuoteen. Saan myös voimakkaita etiäisen tunteita esim. että joku tietty henkilö saattaa tulla vastaan kun olen ihmisten ilmoilla seuraavien päivien aikana tai lähipäivinä tulee yllättävä puhelu. Ne ovat todella voimakkaita ja ne kyllä erottaa "saattaa sataa" ajattelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on muuten selitetty alitajunnalla. Sä hiffaat asioita paljon hereillä ollessa mihin et kiinnitä huomiota. Unessa aivot jaottelevat asioita ja voit nähdä ennen unia.
Tuskin lottivoitto, jonka tilastollisesti ei ole mahdollista saada kun harvoin edes lottoan, ja henkilöiden kuolemat joita en edes ajatellut niitä henkilöitä, kaukaisia sukulsisia joihin en edes yhteytyä pitänyt, ym sattumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin lottivoitto, jonka tilastollisesti ei ole mahdollista saada kun harvoin edes lottoan, ja henkilöiden kuolemat joita en edes ajatellut niitä henkilöitä, kaukaisia sukulsisia joihin en edes yhteytyä pitänyt, ym sattumia.
Sori typot.
Asunnossa johon muutin oli tehty itsemurha. Eteisen valo meni päälle itsestään,samoin tv monta kertaa,jouduin soittamaan huoltomiehen kahdesti kun vesi alkoi virtaamaan täysillä kylpyhuoneen ammeessa keskellä yötä,enkä saanut virtausta pois. Samoin tavarat liikkuivat itsestään mm.keittiössä. Näimme lisäksi ystäväni kanssa sinisen pallon ,joka liukui suoraa rataa makuuhuoneesta olohuoneen läpi ja hävisi. Ihan outoja juttuja ja tunnelma!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on äidin puolelta suku täynnä näitä erilaisia kertomuksia ja kokemuksia. Itse näin varsinkin nuorempana asioita ennalta. Saatoin istua koulun pulpetissa ja seurata opetusta kun yhtä'kkiä liitutaulun sijaan olenkin elokuvateatterissa ja tuijotan valkokangasta. Vastaavat tilanteet ovat ohi sekunneissa, mutta näen kuin välähdyksen tulevasta. Aikuisiällä vähän vähemmän, mutta muutamia tulee yleensä vuoteen. Saan myös voimakkaita etiäisen tunteita esim. että joku tietty henkilö saattaa tulla vastaan kun olen ihmisten ilmoilla seuraavien päivien aikana tai lähipäivinä tulee yllättävä puhelu. Ne ovat todella voimakkaita ja ne kyllä erottaa "saattaa sataa" ajattelusta.
Tuon kun todistat niin koko tiede kirjoitetaan uusiksi.
Hmm... jostain syystä en pidätä hengitystäni sitä odotellessa...
Yllättäen nämä omituisuudet kerrotaan AINA jälkikäteen. Oletkos moista huomannut?
Kävin äsken kakalla, ei koskaan aiemmin niin isoa kakkaa 🤔
Semmoinen tylsä kysymys, että miten tuli ilmi tämä sama 15v takainen lomalento? Muistaako joku oikeasti jotain 15v takaisia lentojen numeroita tai kellonaikoja?