Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokenut jotain yliluonnollista elämäsi aikana? Jotain sellaista, joka on mielestäsi ollut selkeästi yliluonnollista.

Vierailija
13.12.2025 |

Oletko kokenut jotain yliluonnollista? Tai onko ollut jotain sellaista, joka on jäänyt askarruttamaan mieleesi mahdollisesti yliluonnollisena?

Ihmisillä on kuulemma paljon kokemuksia, myös sellaisilla joilla ei ole mitään mielisairautta tai eivät ole käyttäneet mitään päihteitä tai alkoholia ilmiöiden kokemishetkellä.

Kommentit (155)

Vierailija
41/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin kokeilemaan henkimaailman asioita ihan viattomassa mielessa, ikävöidessäni kuollutta kihlattuani. Sain sellaiset kiroukset päälleni yli kymmeneksi vuodeksi, että on ihme, että niistä hengissä ja täyspäisenä selvisin. Vaarallista. Varokaa.

Kuolleita pystyy tosiaan herättämään henkiin. Afrikan taikuudessa jujussa tämä tunnetaan.

Näissä kannattaa ymmärtää se, että jokaisen elämää rakennetaan tavallaan reaaliaikaisesti kuin pelimerkeillä, eikä niitä voi säästää tai hoardata. Eli jos menetät jotakin (esim. läheisesi kuolee) se tarkoittaa sitä, että energia, mitä olet aiemmin käyttänyt läheisen ylämän ylläpitämiseen, on siirtynyt jonnekin muualle. Jos taas käyttä energiaa vaikkapa sitten kuolleista palauttamiseen, niin se energia on väkisinkin pois jostakin muualta.

Tästä puhutaan monessa perinteessä uhrauksina ja jujussa on aina jokin "hinta", joka pitää maksaa, jne. Jos et tee uhrausta tietoisesti etukäteen neuvottelemalla, se energia lähtee sitten vaan jostain yllättäin ja tapahtua joku onnettomuus, jne. 

Vierailija
42/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Minulta katosi aikaa. Ei paljon mutta minuutteja. Mutta senkin voi selittää joksikin hetkelliseksi mielenhäiriöksi.

Monesti selitetäänkin ja tavallaan ihan normaalia sanoakin että kai jokin mielenhäiriö.

Mikä tässä oli siis varsinainen tilanne, mitä tapahtui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moinen höpöhöpö on vastoin kaikkia luonnontieteitä.... :D

Eli: en tietenkään.

Luonnontiede on eräänlainen koodi tai järjestelmä joka operoi maailmankaikkeudessa aktiivisesti ja on ihan kiva, mutta koodari on kuitenkin se joka päättää mitä tapahtuu. Esim. fysiikan lait ovat alisteisia jumalalle, voimassa vain koska jumala sallii. Ei ole mitään, mihin jumala ei kykene.

Vierailija
44/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on äidin puolelta suku täynnä näitä erilaisia kertomuksia ja kokemuksia. Itse näin varsinkin nuorempana asioita ennalta. Saatoin istua koulun pulpetissa ja seurata opetusta kun yhtä'kkiä liitutaulun sijaan olenkin elokuvateatterissa ja tuijotan valkokangasta. Vastaavat tilanteet ovat ohi sekunneissa, mutta näen kuin välähdyksen tulevasta. Aikuisiällä vähän vähemmän, mutta muutamia tulee yleensä vuoteen. Saan myös voimakkaita etiäisen tunteita esim. että joku tietty henkilö saattaa tulla vastaan kun olen ihmisten ilmoilla seuraavien päivien aikana tai lähipäivinä tulee yllättävä puhelu. Ne ovat todella voimakkaita ja ne kyllä erottaa "saattaa sataa" ajattelusta. 

Tuon kun todistat niin koko tiede kirjoitetaan uusiksi.

Hmm... jostain syystä en pidätä hengitystäni sitä odotellessa...

Yllättäen nämä omituisuudet kerrotaan A

Miksi tieteestä puhut, etkä vaikkapa paloautoista? Yliluonnollisella ei ole mitään tekemistä tieteen kanssa. Sama kuin tulisit puhumaan munastasi menkkaketjuun.

Vierailija
45/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan mahdotonta ryhtyä mihinkään paranormaalin kanssa sellaisella asenteella että jokaisen narahduksen on prkle oltava jotain yliluonnollista ja erimieliset alapeukutetaan suohon.

Näinhän täällä vauviksella on aina.

Miksihän?

Vierailija
46/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan mahdotonta ryhtyä mihinkään paranormaalin kanssa sellaisella asenteella että jokaisen narahduksen on prkle oltava jotain yliluonnollista ja erimieliset alapeukutetaan suohon.

Miksihän?

Miksette tee "kaikki tapahtui tänään täysin tieteen lakien mukaiesti" ketjuja vaan ilmestytte aina vaan paskomaan näitä yliluonnollisten ketjuja? Onko niin harmi ettei itse koe mitään outoa tai yliluonnollista?

Vierailija
47/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen usein ennakolta asioita. Viimeksi toissapäivänä. Käytiin kaupalla ja sanoin rouvalle et hei vedenkeitin, otin käteeni ja totesin et tää on hyvä. Eilen rouva soitti töihin että oli nykyisellä keittimellä teevettä keittänyt ja oli saanut sähköiskun käteen! 

Vierailija
48/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän?

Miksette tee "kaikki tapahtui tänään täysin tieteen lakien mukaiesti" ketjuja vaan ilmestytte aina vaan paskomaan näitä yliluonnollisten ketjuja? Onko niin harmi ettei itse koe mitään outoa tai yliluonnollista?

Tai kuten usein sanotaan: kaikki tuo on vain puhdasta sattumaa. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää.

Vierailija
49/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän?

Joillekinhan voi olla suurikin helpotus kun selittämättömälle, pelottavalle asialle löytyykin selitys ja enää ei tarvitse pelätä olemattomia. Sinunko mielestäsi realistinen asenne on "paskomista"? 

Vierailija
50/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran kokenut kummallisia tai outoja asioita. 

Vierailija
51/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdin kokeilemaan henkimaailman asioita ihan viattomassa mielessa, ikävöidessäni kuollutta kihlattuani. Sain sellaiset kiroukset päälleni yli kymmeneksi vuodeksi, että on ihme, että niistä hengissä ja täyspäisenä selvisin. Vaarallista. Varokaa.

Kuolleita pystyy tosiaan herättämään henkiin. Afrikan taikuudessa jujussa tämä tunnetaan.

Näissä kannattaa ymmärtää se, että jokaisen elämää rakennetaan tavallaan reaaliaikaisesti kuin pelimerkeillä, eikä niitä voi säästää tai hoardata. Eli jos menetät jotakin (esim. läheisesi kuolee) se tarkoittaa sitä, että energia, mitä olet aiemmin käyttänyt läheisen ylämän ylläpitämiseen, on siirtynyt jonnekin muualle. Jos taas käyttä energiaa vaikkapa sitten kuolleista palauttamiseen, niin se energia on väkisinkin pois jostakin muualta.

Tästä puhutaan monessa perinteessä uhrauksina ja jujussa on aina joki

Valekuolemaksi kutsutun tilan aiheuttava myrkky, josta toipuva sitten "herää kuolleista"

Vierailija
52/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näen usein ennakolta asioita. Viimeksi toissapäivänä. Käytiin kaupalla ja sanoin rouvalle et hei vedenkeitin, otin käteeni ja totesin et tää on hyvä. Eilen rouva soitti töihin että oli nykyisellä keittimellä teevettä keittänyt ja oli saanut sähköiskun käteen! 

Jatkan vielä: Olisi näköjään pitänyt uskoa etiäistä ja ostaa uusi jo toissapäivänä.

Vierailija
53/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen nähnyt enneunia, ja selittäkääpä kyynikot, että miten esimerkiksi voi nähdä etukäteen sanatarkasti mitä ilkeää joku läheinen ihminen tulee sinulle sanomaan? Ihminen, joka ei ole koskaan aiemmin ollut ilkeä?

Jos hänellä on aiemmin ollut mikroilmeitä, jotka alitajuntasi on lukenut? Tai sanallisessa viestinnässä sävy, konka alitajunta on huomannut ilkeäksi.

Toisinaan on mahdollista melkein tietää, mitä joku tulee sanomaan, kun kerrot hänelle jotain. Joku, joka latistaa mielialasi, kun kerrot hyvän uutisen, tai sivuuttaa huonot uutisesi, ei rohkaise, ei lohduta eikä toivota paranemista, jos sairastat.

Vierailija
54/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän?

Toinen palstalla toistuva ilmiö: pöydälle nostettu kissa kivitetään kuoliaaksi vastaamatta ollenkaan.

Vierailija
55/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin 20-vuotiaana vakavasti ja ihme että selvisin hengissä. Olin teholla aika paljon mutta oli myös sellaisia hetkiä että olin vuode-osastolla kipulääkityksissä suht. normaalisti. Näinä hetkinä rukoilin herran apua ja sitä että muutan tapani parempaan, että on vielä liian aikaista lähteä. Ihme kyllä aloin parantumaan ja olen ollut hyvissä voinneissa jo useamman vuoden ilman että sairastumisesta olisi jäänyt pysyvää haittaa. 

Toinen myös mutta näen välillä unia edes menneistä sukulaisista jotka ovat kuoleman hetkellä olleet jotenkin vakaasti sairaita. Yksi näistä sairastui alzheimeriin ja oli viimeisinä aikoina hyvin hukassa ja sairas. Unessa hän oli nuorempi, ihan eri ihminen ja leikki lasten lasten kanssa. Ennen unta en ollut ajatellut juurikaan henkilöä mutta luulen että oli hänen tarkoitus varmaan tulla kertomaan että kaikki hyvin siellä jossain. 

Toivon että minulla on vielä elämäni aikana mahdollista kokea tällaisia asioita, on rauhallista tietää että yksin emme täällä ole. N28 

Vierailija
56/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unessa että olin linja-autossa, josta poistuessaan osa ihmisistä huikkasi kuskille kiitokset. Sitten unessa menin kauppaan, missä kassa toivotti  hyvää päivänjatkoa.

Myöhemmin kaikki tämä tapahtui oikeasti! Ihmriden ihme! (tai sitten olen vähän simppelin puoleinen)

Kumpi teistä?

Vierailija
57/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo lapsena. Jokin tavara/asia liikkui ja minä sen mukana, ja kuvittelin ensin kuvitelleeni asian. Kunnes kerroin äidille, joka sanoi toisen perheenjäsenen kertoneen samanlaisesta kokemuksesta samana iltana.

Vierailija
58/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "unissa vierailevat" edesmenneet eivät olekaan aivojeni tuotosta kuten muukin uneni, vaan todellisia vierailijoita, niin miksi heissä ilmenee samanlaista epävakautta ja surrealismia kuin muutenkin unissa?

Onko tässäkin niin, että TÄYTYY olla paranormaali versio tai "paskon" koko ketjun?

Vierailija
59/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo lapsena. Jokin tavara/asia liikkui ja minä sen mukana, ja kuvittelin ensin kuvitelleeni asian. Kunnes kerroin äidille, joka sanoi toisen perheenjäsenen kertoneen samanlaisesta kokemuksesta samana iltana.

Pieni paikallinen maanjäristys siis?

Vierailija
60/155 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen nähnyt enneunia, ja selittäkääpä kyynikot, että miten esimerkiksi voi nähdä etukäteen sanatarkasti mitä ilkeää joku läheinen ihminen tulee sinulle sanomaan? Ihminen, joka ei ole koskaan aiemmin ollut ilkeä?

Jos hänellä on aiemmin ollut mikroilmeitä, jotka alitajuntasi on lukenut? Tai sanallisessa viestinnässä sävy, konka alitajunta on huomannut ilkeäksi.

Toisinaan on mahdollista melkein tietää, mitä joku tulee sanomaan, kun kerrot hänelle jotain. Joku, joka latistaa mielialasi, kun kerrot hyvän uutisen, tai sivuuttaa huonot uutisesi, ei rohkaise, ei lohduta eikä toivota paranemista, jos sairastat.

Ei.

Hän oli rakastunut minuun silloin, kun näin unen, ja oli rakastunut edelleen kun sanoi sen asian.

Lisäksi se tapahtui paljon unen näkemisen jälkeen, eli ei selitä mitään.

Alitajunta ei siis vaikuttanut asiaan mitenkään, ja sanatarkasti etukäteen näkeminen oli mahdotonta, eli yliluonnollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä