Miksi et uskalla/tahdo kuluttaa rahaa?
Kommentit (61)
Säästän jokaisen euron .Suomen tilanne näyttää niin surkealta, että jokainen euro menee säästöön. En osta mitään, mitä en aivan välttämättä tarvitse. Orpon hallitus on vienyt luottamuksen tulevaisuuteen.
Ansaitsen 90ke vuodessa, olen säännöllisessä töissä, velaton, voisin ostaa säästöiläni kesämökin, uusia ajopelit ja muut lelut, käydä ravintoloissa ja kuluttaa kulttuuria. En kuluta Suomessa koska inhoan sitä miten nykyhallitus on jakanut kansaa, heikentänyt kilpailukykyä ja kulttuuria, kurittanut kansaa ja työntekijöiden etua. Synkistänyt ilmapiiriä. Olen asiantutija ja etätyöläinen, harkitsen muuttamista Suomesta ja vaihtamista ulkomaalaiseen työnantajaan. Tämä ei ole enää Suomi jonka tunnistan ja josta olin ylpeä.
Kulutan kyllä mutta en mihinkään suomalaiseen, koska en halua maksaa yhtään ylimääräistä veroa loisten elättämiseksi.
Tulorajoitteisena säästän mieluummin ostaakseni mieluisan ja usein vähän kalliimman kuin ostiaisin jonkun temu-pas-ka-laatuisen hikipajassa valmistetun bulkkituotteen., Niin typerä en ole, että uskosiin kuitenkaan tunnetun merkin (bränsin) olevan tae laadusta Myös hyvä käyetty maksaa. Toki on myös ilahdun toisinaan kun mm. lidlistä saatan tehdä hinta laatusuhteeltaan hyviä löytöjä.
Siitä että nyt ajetaan tämä demarisyöpäinen kommariutopia umpikujaan, että siitä päästään VIHDOINKIN! eroon lopullisesti. Lompakon nyörit aukeaa vasta sitten, kun syöpäiset demaripirut on kuolleet sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Ansaitsen 90ke vuodessa, olen säännöllisessä töissä, velaton, voisin ostaa säästöiläni kesämökin, uusia ajopelit ja muut lelut, käydä ravintoloissa ja kuluttaa kulttuuria. En kuluta Suomessa koska inhoan sitä miten nykyhallitus on jakanut kansaa, heikentänyt kilpailukykyä ja kulttuuria, kurittanut kansaa ja työntekijöiden etua. Synkistänyt ilmapiiriä. Olen asiantutija ja etätyöläinen, harkitsen muuttamista Suomesta ja vaihtamista ulkomaalaiseen työnantajaan. Tämä ei ole enää Suomi jonka tunnistan ja josta olin ylpeä.
Joojoo Igor. Sulla riittää just ja just kopeekat kaalisoppaan.
Talvi taitaa mennä lomautettuna ja leikatulla päivärahalla.
Onneksi tuli säästettyä töissä ollessa. Ehkä kevään tullen työt jatkuu...Ehkä ei ?
Koska alijäämämenettelylaitaoikeistohallitus....
ps. Ihan kivan pituinen yhdys sana
Vierailija kirjoitti:
Kulutan kyllä mutta en mihinkään suomalaiseen, koska en halua maksaa yhtään ylimääräistä veroa loisten elättämiseksi.
Oikein ja erittäin luonnollista!
Näin toimii isänmaallinen ja vastuullinen henkilö. Loiseläjistä ja niiden rälssistä eroonpääsy pitää olla kaikilla kristallin kirkkaana mielessä! Vähän se voi kirpaista, mutta kun on valmista niin hyvät ajat koittaa kun ei ole loiseläjä-rälssiä haitoilla varastamassa.
Tulossa putkiremontti 2 vuoden päästä. Ei ole varaa kuluttaa. Luulen, että en pysty remonttia maksamaan. Olen työttömäksi jäänyt yksineläjä. Asunnon joudun myymään pilkkahinnalla ja vuokralle johonkin slummiin tai telttaan.
Tänä vuonna säästöni eka kertaa ikinä ylittivät 10k jota en halua enää alittaa
Vierailija kirjoitti:
Siitä että nyt ajetaan tämä demarisyöpäinen kommariutopia umpikujaan, että siitä päästään VIHDOINKIN! eroon lopullisesti. Lompakon nyörit aukeaa vasta sitten, kun syöpäiset demaripirut on kuolleet sukupuuttoon.
Taitaa persut mennä ensin kun siinä puolueessa lykitään vain miesten mustia peräsuolia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa persut mennä ensin kun siinä puolueessa lykitään vain miesten mustia peräsuolia...
Tässä tuli meidän puolueen vaiettu totuus. Mustan miehen patukka on meistä persumiehistä niin vastustamaton kuin kiellettyä mustaa makkaraa-aaah....
T.Sebu+puoluetoverit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo Igor. Sulla riittää just ja just kopeekat kaalisoppaan.
Kas, wannabeporvari ja kiipijä kuvittelee että kaikki juoksevat rahan ja aseman perässä. Kun on onnistunut elämässään ja riittävä vahva sydämmeltään ei tarvitse alentua ryömimään.
Nyt aletaan pesemään suomessa kunnolla valkoisella ohjelmalla! Ja tuplahuuhtelulla!
Pidetään kahvi mustana ja suomi valkoisena! Kun suomi on taas valkoinen ja demarivapaa, voidaan alkaa kuluttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt aletaan pesemään suomessa kunnolla valkoisella ohjelmalla! Ja tuplahuuhtelulla!
Pidetään kahvi mustana ja suomi valkoisena! Kun suomi on taas valkoinen ja demarivapaa, voidaan alkaa kuluttamaan.
Meillä on ollut jo pitkään demarivapaa hallitus. Et tiennyt ?
En oikein keksi mitään tarpeellista ostettavaa ja Temusta shoppaan sitten sen tarpeettoman tavaran halvalla eli kyllä ostan hieman, mutta vain ulkomaan nettikaupasta ja sekin on vaan sellaista halpaa hupia, jotta ostamisvietti tyydyttyy.