Pesetkö hiukset pää ylös- vai alaspäin?
Ensimmäisenä mainittu on mun mielestä järjettömän hankalaa, joten pesen hiukseni aina pää alaspäin.
Kommentit (151)
Ei teidän kanssa voi jutella järkevästi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei teidän kanssa voi jutella järkevästi.
Ap
😁
Pää alaspäin peseminen on järjettömän hankalaa. Joten pesen hiukset vartalo suorana ja pää suorana.
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa ollessa pesen tietysti suorana.
Niin minäkin ja varmaan moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Pää alaspäin peseminen on järjettömän hankalaa. Joten pesen hiukset vartalo suorana ja pää suorana.
Mitä hankalaa siinä on? Meneekö veri päähän?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hankalaa pestä hiuksia suorana. Se on helpointa.
Ei kyllä kumarassakaan. 😄
mulla pitkä tukka ja pesen pää alaspäin. puhdistuukin paremmin. shampoo pitää vaahdottaa erityisesti takaraivolta, eikä pelkästään päältä.
Alkuhuuhtelu seisoen, Shampoo ja ensimmäinen huuhtelu pää alaspäin, loput huuhtelut ja loppusuihku normaalisti seisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun on vaikea pestä hiukset vartalo suorana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun on vaikea pestä hiukset vartalo suorana?
Hiukset ei puhdistu kunnolla ja ne menee takkuun, huuhteluun menee paljon vettä ja tulee kylmä.
Ylöspäin. En halua mopata hiuksilla lattiaa suihkussa, kun on yli vyötärön ulottuvat hiukset. Saavissa peseminenkin ihan surkeaa tämän hiusmäärän kanssa. Hiuksia ei saa pirukaan selväksi sen jälkeen ja jää pesuainejäämiä hiuksiin, ellei huljuttele jotain tuntia siellä vadissa ja vaihda vettä useita kertoja.
"Pesetkö hiukset pää ylös- vai alaspäin?
Ensimmäisenä mainittu on mun mielestä järjettömän hankalaa, joten pesen hiukseni aina pää alaspäin."
Kerro miksi se on sinulle hankalaa?
Mä meen sen mukaan mikä kropalle parasta. Toki myönnän että puhtaampi tunne kun pesee hiukset alaspäin suihkun alla ja molemmilla käsillä hiuksia nostaen ja hieroen. Lopuksi hiukset selkää pitkin käsisuihkulla huuhtoen niin lähtee kaikki pesuaineet.
Vierailija kirjoitti:
mulla pitkä tukka ja pesen pää alaspäin. puhdistuukin paremmin. shampoo pitää vaahdottaa erityisesti takaraivolta, eikä pelkästään päältä.
Kyllä tuo onnistuu pää suoranakin. Mulla on pitkä tukka.
Vierailija kirjoitti:
Ylöspäin. En halua mopata hiuksilla lattiaa suihkussa, kun on yli vyötärön ulottuvat hiukset. Saavissa peseminenkin ihan surkeaa tämän hiusmäärän kanssa. Hiuksia ei saa pirukaan selväksi sen jälkeen ja jää pesuainejäämiä hiuksiin, ellei huljuttele jotain tuntia siellä vadissa ja vaihda vettä useita kertoja.
Kuinka lyhyet jalat sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo onnistuu pää suoranakin. Mulla on pitkä tukka.
Ja ohut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lyhyet jalat sulla on?
Onko sun mielestä leuan rintaan painaminen hiusten pesua pää alaspäin?
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt puhutaan siitä painovoimasta, et shampoo jotenkin ei menis päänahkaan seisoma asennossa,kyllä se mulla vaan menee päänahkaan. Ylösalaisin se vaan valuisi pään päältä kohti hiusten pituuksia ja vaan takaraivosta tulis puhdas. Mä tykkään et pään päällinen on puhdas, ei kukaan mun takaraivoa näe hiusten alta. Ja kun selkä ei kestä kumartelua. Eihän se edes ole mahdollista pienien kämppien pienissä suihkukopeissa kumarrella. Eikä kehtais pyllistellä uimahallien suihkussa, pitäähän sun pyllistää seinästä poispäin, et saat sen suihkun taas päälle, ellet heiluttele kättä taaksepäin oudosti?
Asun yksiössä, mutta kyllä mun kylppärissä helposti mahtuu kumartelemaan. Pää alaspäin pesen. Tukan pesen viileällä vedellä ja muun kropan lämpimällä. Tämä päänahalle hyvä.
Mieheni on onneksi aika pitkä, joten hän roikottaa mua jaloista, niin että saan tukan kerran viikossa pestyä.
Joogatyylillä. 😁 Ja välillä nelinkontin.