Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö hiukset pää ylös- vai alaspäin?

Vierailija
12.12.2025 |

Ensimmäisenä mainittu on mun mielestä järjettömän hankalaa, joten pesen hiukseni aina pää alaspäin.

Kommentit (151)

Vierailija
101/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylöspäin. En halua mopata hiuksilla lattiaa suihkussa, kun on yli vyötärön ulottuvat hiukset. Saavissa peseminenkin ihan surkeaa tämän hiusmäärän kanssa. Hiuksia ei saa pirukaan selväksi sen jälkeen ja jää pesuainejäämiä hiuksiin, ellei huljuttele jotain tuntia siellä vadissa ja vaihda vettä useita kertoja.

Kuinka lyhyet jalat sulla on?

Kuinka matala ÄO sulla on?

Vierailija
102/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylöspäin. En halua mopata hiuksilla lattiaa suihkussa, kun on yli vyötärön ulottuvat hiukset. Saavissa peseminenkin ihan surkeaa tämän hiusmäärän kanssa. Hiuksia ei saa pirukaan selväksi sen jälkeen ja jää pesuainejäämiä hiuksiin, ellei huljuttele jotain tuntia siellä vadissa ja vaihda vettä useita kertoja.

Onko sun mielestä leuan rintaan painaminen hiusten pesua pää alaspäin?

Onhan se, kun kumartuu samalla eteenpäin. Ei tarvitse kokonaan tiputtautua alas mikäli kykenee taivuttamaan niskaansa normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tulleet kaikki hulluksi? Pää alaspäin ja sivuttain. Ihminen ei ole lepakko. Miksi ei vaan normaali suihku.

Koska pesen hiukset viileällä vedellä, enkä halua palelluttaa itseäni. Sitten laitan pyyhkeellä tukan ylös ja otan lämpimän suihkun. 

Vierailija
104/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla pitkä tukka ja pesen pää alaspäin. puhdistuukin paremmin. shampoo pitää vaahdottaa erityisesti takaraivolta, eikä pelkästään päältä.

Kyllä tuo onnistuu pää suoranakin. Mulla on pitkä tukka.

Ja ohut?

On paksu ja luonnonkiharaa. 

Vierailija
105/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että, ei samalla kerralla tietenkään. Vaihtelen.

Vierailija
106/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffoissa ja tv-sarjoissa ei naiset pese ikinä hiuksiaan pää alaspäin. Aina vesi tulee suihkupäästä ylhäältä. 😉

Vierailija
107/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää alaspäin peseminen on järjettömän hankalaa. Joten pesen hiukset vartalo suorana ja pää suorana.

Eikö sun pää taivu ollenkaan???

Vierailija
108/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffoissa ja tv-sarjoissa ei naiset pese ikinä hiuksiaan pää alaspäin. Aina vesi tulee suihkupäästä ylhäältä. 😉

Amerikkalaisissa suihkuissa se olisikin hankalaa. Pitää olla suihkupää, jota voi pitää kädessä.

Vierailija
109/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta, asiat tärkeysjärjestykseen, pesettekö jauhenlihan pää alhaalla vai ylhäällä?

Vierailija
110/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on onneksi aika pitkä, joten hän roikottaa mua jaloista, niin että saan tukan kerran viikossa pestyä.

Mun mies seisoo jakkaralla ja roikottaa mua pää alaspäin.

Vierailija
111/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla pitkä tukka ja pesen pää alaspäin. puhdistuukin paremmin. shampoo pitää vaahdottaa erityisesti takaraivolta, eikä pelkästään päältä.

Ja ohut?

Niinhän täällä kaikilla on poikkeuksellisen paksut ja pitkät hiukset :D

Vierailija
112/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So?!? Nyt puhutaan tosielämästä. Ei kukaan voi olla niin lammas muutenkaan, että muuttaa yväksi havaittuja tapojaan sen mukaan mitä muut tekevät. 

Vierailija
113/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun mielestä leuan rintaan painaminen hiusten pesua pää alaspäin?

Onhan se, kun kumartuu samalla eteenpäin. Ei tarvitse kokonaan tiputtautua alas mikäli kykenee taivuttamaan niskaansa normaalisti.

Jos pään kääntäminen eri asentoon suihkun aikana tarkoittaa hiusten pesemistä pää alaspäin, niin 99,9999% vastaajista pesee hiukset sekä pää ylös-, että alaspäin aina.

Vierailija
114/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen hiukseni sivuttain

Vierailija
115/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffoissa naiset menee aina tissit edellä sinne suihkun alle.

Vierailija
116/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ohut?

Minun isälläkin on. Onko se jotenkin ihmeellistä?

Vierailija
117/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaisissa suihkuissa se olisikin hankalaa. Pitää olla suihkupää, jota voi pitää kädessä.

Hyi, yläsuihkut on hirveitä. Mulla on sellainen, mutta en käytä ikinä. Kuin seisoisi raekuurossa. Jaiks. 

Vierailija
118/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ohut?

Paitsi sinulla.

Vierailija
119/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksinkerroin taivutus ja suihkunpää säädetty sopivalle korkeudelle. Molemmat kädet vapautuu pesemään ja huuhtelemaan hiuksia. Todella hankalaa jos vain yksi käsi "pöyhii" päätä ja hiuksia.

Vierailija
120/151 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on iso pentagrammi seinässä, ja naamioituneet, mustiin kaapuihin pukeutuneet miehet ripustaa minut aina iltaisin seinälle ylösalaisin suihkurituaalin ajaksi. Pää on alaspäin pentagrammin alimman sakaran kohdalla, ja jalat ja kädet niiden muiden sakaroiden kohdalla. Penikseni on täysin kovana ja osoittaa hieman alaviistoon, ja sillä on mittana tietty AV-ukkojen keskimitta eli 23cm. Sitten nuo kaapumiehet pesevät vartaloni ja hiukseni tervashampoolla. Tulee muuten ihan Saatanasti kiiltoa hiuksiin siitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä