Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi:ssä ilmoitus: Myyn hankintahinnalla, tuotteessa kolhuja mutta ne ei haittaa

Vierailija
11.03.2024 |

Onko ahneudella mitään rajaa? Olin etsimässä sieltä erästä toista tuotetta, kun törmäsin tämmöiseen ilmoitukseen. Hintapyyntö oli aivan posketon, siis myydään samalla hinnalla,  kun saa uuden kaupasta. Uuden saa varmasti vielä halvemmalla, jos malttaa odottaa ja metsästää tarjouksia.

Voisin ymmärtää ehkä uuden hinnalla myynnin, jos tuote on oikeasti täysin uusi, käyttämätön ja avaamattomassa paketissa. Mutta nyt oli vielä maininta, että siinä on kolhuja, mutta ei ne haittaa käyttöä. Tiedän jotain näistä ja voin sanoa, että piileviä vaurioita voi olla, jos on osunut jotain niin lujasti, että on ihan useita klommoja tullut. 

Harmittaa jos joku tämmöisiin haksahtaa, koska puolella siitä hinnasta kun tämä myyjä myy ja jopa oikeastaan puolella siitä puolikkaastakin voi saada paremman ja laadukkaamman setin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostajatkin tosiaan osaa, melkein ilmaiseksi pitää antaa priimaa.

Vierailija
2/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ostajatkin tosiaan osaa, melkein ilmaiseksi pitää antaa priimaa.

No en ole koskaan siellä edes tingannut kenenkään kanssa, mutta yleensä hinnoissa joku tolkku on. Eihän käytettyä voi myydä uuden hinnalla, poikkeuksena jotkut keräilyharvinaisuudet, joiden hinta voi jopa nousta. Mutta nyt ei todellakaan mistään sellaisesta kyse. Uutenakaan ei kovin kaksinen tuote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Tori.fi:ssä useampia ilmoituksia vaatteista ja kosmetiikasta kuntomerkinnällä "uusi" ja sen jälkeen mainittu, että vain kokeiltu tai käytetty alle 5 kertaa...

No, näkemyseroista ei voine kiistellä 😆

Vierailija
4/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton hinta laskee heti kun sen ajaa kaupasta ulos, sama koskee tietotekniikkaa ja kulutustavaroita. 

Jotkut myy esim. FB:n markkinasivulla käytettyjä tuotteita kalliimmalla kuin ne saisi nykyään kaupasta.

Saahan sitä pyytää.

Vierailija
5/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuollaisista kannata välittää, kun eihän ne kaupaksi mene. Tosi tyhmä saa ostaja olla jos haksahtaa.

Eri asia on sitten tuotteet, joita ei ole enää saatavilla uutena. Hintapyyntö voi olla paljon korkeampi kuin mitä uutena oli, ja jos joku sellaisen välttämättä haluaa, niin sitten maksaa. Itse en kyllä halua mitään niin paljon että pulittaisin siitä hölmöjä summia, mutta joskus ihmisillä on kaikenlaisia pakkomielteitä.

Vierailija
6/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi koiran pedin myyjä hinnoitteli tuotteen 50 euron hintaiseksi.

Kysyin, mistä ostettu ja paljon maksoi uutena. Vastasi, että ainakin tuplasti maksoi. Oli ostanut sen lopettaneesta eläintarvikeliikkeestä.

Vastasin, niin että sadan euro peti siis.

Viestittely loppui.

Sitä vaan, että kun olen pyörinyt 30 vuotta eläintarvikeliikkeissä ostoksilla, niin noin kallista petiä en ole nähnyt koskaan.

Vierailija
7/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin, mistä ostettu ja paljon maksoi uutena. Vastasi, että ainakin tuplasti maksoi. Oli ostanut sen lopettaneesta eläintarvikeliikkeestä.

Viestittely loppui.

Sitä vaan, että kun olen pyörinyt 30 vuotta eläintarvikeliikkeissä ostoksilla, niin noin kallista petiä en ole nähnyt koskaan.

Nää on hauskoja, kun jotain yksityiskohtia alkaa kyselemään tuotteesta, josta itse tietää paljon, huomaa heti huijaukset...

Vierailija
8/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti ihan peruskirpparillakin sujuvan ylihinnoittelu, keltainen teeman muki, hyvin kulunut 28e, hälärikin kahvassa niinkuin jollekin ilmaiseksikaan olisi kelvannut. Saman saa kaupasta n. 12 e hintaan.

Vierailija
9/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittely loppui.

Jaa itse olen kyllä nähnyt

Vierailija
10/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestittely loppui.

Tässä vaikka esimerkiksi yksi ihan Mustista ja Mirristä iso koko 129 e https://www.mustijamirri.fi/koiranpeti-resploot-sherpa-beige?88367

Vierailija
11/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestittely loppui.

Tässä vaikka esimerkiksi yksi ihan Mustista ja Mirristä iso koko 129 e https://www.mustijamirri.fi/koiranpeti-resploot-sherpa-beige?88367

Kyseinen myyjä kauppasi puolta pienempää petiä, eikä tuollaista yli metrin leveää. Myynnissä oleva 60 kertaa 40 senttinen peti ei maksa missään yli satasta.

Vierailija
12/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestittely loppui.

Et ole nähnyt pikkukoirille tarkoitettuja pikkupetejä, joiden hinta on sata euroa.

Vierailija
13/13 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt myös tori.fi ilmoituksia, jossa etsitään sohvaa ja halutaan ilmaiseksi ja myös kuljetus ihan ilmaiseksi? Ja lisäksi halutaan muutakin ilmaiseksi samalla ilmoituksella, että myös muuta saa antaa, kuin astioita, tauluja ym. että ihan ilmaiseksi, kun olen niin köyhä opiskelija? Itse taen aikoinaan opiskelijana olisi kehdannut pyytää näin paljon? Kun itselläni oli vain patja lattialla ja verhot ikkunassa ja hyvin pärjäsin. Nykyään pyydetään ihan mahdottomia, että ihan ilmaiseksi annetaan kaikki ja kuljetus myös?! 

Ja toisessa ilmoituksessa aika kovat kriteerit, että halutaan tietyn merkkinen sohva ja siinä ei saa olla tahroja ja tietyt mitat ym. ja lähes uutta haen, mutta ei ole varaa maksaa kuin 100€? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi