Pesetkö hiukset pää ylös- vai alaspäin?
Ensimmäisenä mainittu on mun mielestä järjettömän hankalaa, joten pesen hiukseni aina pää alaspäin.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Olen 69 v. eikä minulla ole mitään vaikeuksia taipua alaspäin vaikka pitäisi mennä kaksin kerroin. Pesen hiukset aina pää alaspäin ja huuhtelen ne lopuksi jääkylmällä vedellä.
Eivätkö hiukset jää rasvaisiksi, jos ne huuhtelee kylmällä vedellä? Koulussa yksi ope kehotti tekemään niin, jotta hiuksiin jäisi kiiltoa, mutta minusta hiukset tuntuivat rasvaisilta silloin.
Seison suorassa ja siitä taivutan päätä taakse. Pesen ja huuhtelen niin. Sitten kampaan samoin. Pitkän hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 69 v. eikä minulla ole mitään vaikeuksia taipua alaspäin vaikka pitäisi mennä kaksin kerroin. Pesen hiukset aina pää alaspäin ja huuhtelen ne lopuksi jääkylmällä vedellä.
Eivätkö hiukset jää rasvaisiksi, jos ne huuhtelee kylmällä vedellä? Koulussa yksi ope kehotti tekemään niin, jotta hiuksiin jäisi kiiltoa, mutta minusta hiukset tuntuivat rasvaisilta silloin.
1. pese hiukset shampoolla
2. lopuksi huuhtelee lisäksi vielä kylmällä vedellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pään kääntäminen ei ole kumartumista. Sulla ei pyöristy ilmeisesti selkäkään vaan se on joko pystyssä ylhäällä tai romahtaa tikkuna suoraan alas? Kuinka jäykkä ihminen voi olla???
-
Kyllä selkä taipuu, mutta hiukset menee sitten pitkin lattiaa ja takkuun, jos ne nostaa kokonaan märkänä kasvojen eteen pää alaspäin pestessä. Kuinka vaikeaa sinun on tätä ymmärtää? Ehkä kannattaisi kokeilla pestä hiukset pää ylöspäin, kun alkaa hahmotuskyky noin vääristyä siitä pään roikottamisesta. Luuletko, että jollain fotogeenisellä kaarella sitten heilautan yli vyötärön pituiset hiukset selän puolelle samalla kastellen koko kymppärin katon ja seinät ja hiukset on suorat ja sileät 😆
Tekniikassa selkeästi jotain vikaa. Eihän ne hiukset kosketa edes kasvoja!? Ja minkä ihmeen takia ne hiukset pitäisi heilauttaa selän puolelle? Miten voi olla noin vai
Kouvolatukkaisena sinun onkin varmasti vaikea ymmärtää mihin ne pitkät hiukset menee kun peset ne pää alaspäin ja nuoset sen jälkeen suoraksi, kuten normaalit ihmiset tekee. Olet varmaan Klonkku.
Ylöspäin. Pää alaspäin peseminen kuulostaa tosi hankalalta ja epämukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset on pesty jo kun huuhtelee ne kylmällä vedellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on iso pentagrammi seinässä, ja naamioituneet, mustiin kaapuihin pukeutuneet miehet ripustaa minut aina iltaisin seinälle ylösalaisin suihkurituaalin ajaksi. Pää on alaspäin pentagrammin alimman sakaran kohdalla, ja jalat ja kädet niiden muiden sakaroiden kohdalla. Penikseni on täysin kovana ja osoittaa hieman alaviistoon, ja sillä on mittana tietty AV-ukkojen keskimitta eli 23cm. Sitten nuo kaapumiehet pesevät vartaloni ja hiukseni tervashampoolla. Tulee muuten ihan Saatanasti kiiltoa hiuksiin siitä!
Peniksesi ei osoita yhtään minnekkään, vaikka mikroskoopilla tutkisi. Muutenhan sitä ei näekään.
Tulipa vihainen kommentti sieltä. Iskikö peniskateus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on iso pentagrammi seinässä, ja naamioituneet, mustiin kaapuihin pukeutuneet miehet ripustaa minut aina iltaisin seinälle ylösalaisin suihkurituaalin ajaksi. Pää on alaspäin pentagrammin alimman sakaran kohdalla, ja jalat ja kädet niiden muiden sakaroiden kohdalla. Penikseni on täysin kovana ja osoittaa hieman alaviistoon, ja sillä on mittana tietty AV-ukkojen keskimitta eli 23cm. Sitten nuo kaapumiehet pesevät vartaloni ja hiukseni tervashampoolla. Tulee muuten ihan Saatanasti kiiltoa hiuksiin siitä!
Peniksesi ei osoita yhtään minnekkään, vaikka mikroskoopilla tutkisi. Muutenhan sitä ei näekään.
Tulipa vihainen kommentti sieltä. Iskikö peniskateus?
Itse työnnät mitätöntä munaasi ketjuun, johon se ei kuulu.
Pääni on kasvanut torsosta ylöspäin ja sinne osoittaa joten pesenkin sen samassa asennossa. En ymmärrä syytä, hyötyä enkä keinoja järjestellä pää jotenkin toisin pesua varten.
Tekniikassa selkeästi jotain vikaa. Eihän ne hiukset kosketa edes kasvoja!? Ja minkä ihmeen takia ne hiukset pitäisi heilauttaa selän puolelle? Miten voi olla noin vaikeaa? :D