Miten te käytätte pyyhkeitä?
Käytättekö aina omaa pyyhettä? Otatko aina kaapista puhtaan pyyhkeen joka suihkukerralle? Jos käytät samaa, montako päivää käytät sitä?
Olen miettinyt tässä toistenkin lapsia kasvattaessa, että pyyhekäytännöissä täytyy olla eroja eri perheissä enkä saa millään opetettua lapsosille, että lähtökohtaisesti käytettäisiin aina omaa pyyhtettä eikä mitä tahansa kylppärissä roikkuvaa pyyhettä. Puhtaat pyyhkeet tunnistaa siitä, että ne on jollain tavalla viikattuja ja yleensä jossain kaapissa, hyllyllä tai vastaavassa. Joka suihkukerralle ei tarvitse ottaa puhdasta pyyhettä, samaa voi käyttää useamman kerran.
Voihan olla, että mä olenkin käsittänyt väärin ja mun tapa onkin väärä...?
Kommentit (65)
Popparit esiin. Perjantaitappelu vauvapalstalla, ja todennäköisesti osapuolet selvin päin! Pyyhkeistäkin voi näemmä riidellä, muutkin kuin aviopuolisot 😃
Lapsuuden perheessä oli näin: Kylpypyyhkeet ja kasvopyyhkeet kaikilla omat ja ne oli värikoodattu jokaiselle oman värisensä, yleensä se lempiväri. Käsipyyhe oli kaikille sama ja keittiöpyyhe. Pyyhkeet vaihdettiin kerran viikossa, keittiö ja käsipyyhe kaksi kertaa viikossa tai useammin jos eivät kerenneet kuivua välissä. Mulla on sama periaate nyt näin aikuisena myös.
Vierailija kirjoitti:
Popparit esiin. Perjantaitappelu vauvapalstalla, ja todennäköisesti osapuolet selvin päin! Pyyhkeistäkin voi näemmä riidellä, muutkin kuin aviopuolisot 😃
Ei tarvitse viinaa, kun on syntymästä saakka sekaisin päästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse viinaa, kun on syntymästä saakka sekaisin päästään.
Eli olet syntynyt niin sanotusti syntymähumalassa niin kuin Sörsselsön.
Lääkärinä määrään peräpuikkoja kolmesti vuorokaudessa, sekä litran pirtua, jatketaan hoitokuuria aluksi viikko ja katsotaan heitetäänkö pyyhkeet kehään vai jatkuuko ottelu.