Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niiiiin vihaan ryhmätöitä korkeakoulussa

Vierailija
11.12.2025 |

Olen korkeakouluopiskelija, enkä voi tajuta miten aikuiset ihmiset ei voi hoitaa sitä mitä lupaa ajallaan. Päiviä myöhässä rävelletään jotain, missä ei oo järkeä selkeästi käytetty hitustakaan.  

No ei oo mun homma heitä kasvattaa. EI jaksa! Tulee tätä olemaan harvinaisen ala-arvoinen suoritus, mut paikkailen ite tentissä. Ainoa huoli on, ettei kukaan näisät idareista tuu työelämässä vastaan.

Miten kukaan voi sietää ryhmätöitä?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hirvein asia AMK:ssa just noi ryhmätyöt. Sitä hyvin äkkiä oppi, kenen kans haluaa samaan ryhmään ja kenen ei, kun koko ryhmä sai jonkun toopen takia surkean arvosanan.

Vierailija
2/66 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tällä hetkellä minulla ei ole AMK-opinnoissa tunnetta siitä, että pystyisin hallitsemaan täysin saamiani arvosanoja ja opiskelumenestystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismidiagnoosi auttaa aina. Ei tarvitse tehdä mitään ryhmätöitä. 

Vierailija
4/66 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin inhosin niitä. Minulla oli perhe, jonka luota olin pois iltoja ryhmätöiden takia. Yksi ryhmästä oli sinkku, joka jätti osuutensa tekemättä, jäi pois sovituista ryhmän tapaamisista ja vinkui, että väsyttää tai on nälkä tai ei jaksa. Onneksi ei ole tullut työelämässä vastaan. Varmaan myöhästelee töistä ja saa itkukohtauksia, kun joutuu nälissään tekemään kokonaisen työpäivän.

Vierailija
5/66 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amkin ryhmätöistä aikuisopiskelija kokemusta parin vuoden takaa. Jos ryhmän jäsenten tavoitteet ovat yhteneväiset, kukin tekee osansa ja homma etenee, niin homma on ihan kivaa. Näitäkin osui.