Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niiiiin vihaan ryhmätöitä korkeakoulussa

Vierailija
11.12.2025 |

Olen korkeakouluopiskelija, enkä voi tajuta miten aikuiset ihmiset ei voi hoitaa sitä mitä lupaa ajallaan. Päiviä myöhässä rävelletään jotain, missä ei oo järkeä selkeästi käytetty hitustakaan.  

No ei oo mun homma heitä kasvattaa. EI jaksa! Tulee tätä olemaan harvinaisen ala-arvoinen suoritus, mut paikkailen ite tentissä. Ainoa huoli on, ettei kukaan näisät idareista tuu työelämässä vastaan.

Miten kukaan voi sietää ryhmätöitä?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvinnut koskaan opiskella amiksen jatkokoulutuksessa. AMK-tutkinto on sori nyt vain aikamoinen vitsi muutenkin.

Ylimielisyys ei kaunista ketään.

Ei faktojen sanominen ääneen ole ylimielistä. -eri

Nimenomaan _asenne_ tekee faktoista ylimielisen. 

Vierailija
22/66 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvinnut koskaan opiskella amiksen jatkokoulutuksessa. AMK-tutkinto on sori nyt vain aikamoinen vitsi muutenkin.

AMK (tai YAMK-) -tutkinnon suorittaneet lapseni ja heidän puolisonsa ansaitsevat kaksinkertaisesti sen, minkä meikämaisteri urani huipulla hyvässä ja arvostetussa työssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on tullut vitsi opiskelijoiden oman käytöksen johdosta. Minäkin tällä viikolla jaoin murska-arvioita 25 prosentille luokkaa. Syy: ei noudateta ohjeita. 

Toivottavasti rekrytoijat katsovat todistuksia. Jos kursseista on saanut ykköstä tai kakkosta, niin henkilö ei oikeasti osaa yhtään mitään. 

amk-ope

Vierailija
24/66 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: