Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (1873)
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä jos olisit nähnyt viis vuotta sitten tähän hetkeen? Mitä ajatuksia?
En olisi halunnut nähdä. Olisin romahtanut siihen paikkaan. Onneksi en tiennyt etukäteen, että tässä pisteessä ollaan vielä näin monen vuoden jälkeen. Lisäksi kaikki muu.
Hyvää yötä muru. Kaikki on mahdollista. Ehkä joskus olen vieressäsi yön. 😘
nn
Vierailija kirjoitti:
Tajusin, että sulla on aika varmasti ADHD ja mä oon sulle pelkkä ohimenevä fiksaatio enkä oikea ihminen. En halua enää ikinä siihen henkiseen mankeliin vaikka ootkin ihana.
Jaa. Aika loukkaavaa puhetta, olkoon tai ei. Ite oon kokenut tutustumisen muihin ja sosiaalisten suhteiden ylläpidon hankalaksi. Tuntemani ADHD:t taas ovat herkästi muhun jostain syystä ottamassa kontaktia. Jaetaan ehkä jokin outouden kokemus, kun sekä ADHD että AvPD tyypeille sisäinen arvomaailma (Fi-kognitiivinen funktio) on ensimmäinen ohjenuora, jolla aivot prosessoivat päätöksen tekoa.
Vierailija kirjoitti:
En saa susta silmiäni irti ja oikeastaan toivon että huomaat sen :)
Kyllä saat. Katselit vaivautuneesti ikkunasta ulos, seinille ja kattoon. Ja olit punastunut.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä jos olisit nähnyt viis vuotta sitten tähän hetkeen? Mitä ajatuksia?
Säälisin itseäni.
Päivä meni toipuissa eilisen operaatiosta, vaikea syödä vielä kiinteää ruokaa. Kannan mukaan poistettiinkiin yhteensä 8 hammasta. Onneksi ei särkyä, turvotusta, verenvuotoa tai mustelmia kuitenkaan. Tein lenkin, kävin kaupoilla ja söin iltapalaa, pitäis pestä hampit myrkkytahnalla 3 krt/vrk aterian jälkeen ja oon syönä vasta 2 kertaa. Käyn unelle ja luultavasti herään 2-3 kertaa yön aikana. Toivottavasti nään siut unessa.Naiselle lounaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus suurinta rakkautta on antaa toisen mennä.
Vihaan tätä lausetta. Oikea luusereiden taideteos 🤦
Ai että tyyliin kaveri on menossa naimisiin ja sä oot bestman. Oot rakastunut sen muijaan, mutta tiedostat, että se on rakastunut kaveriisi ja ne on ihan sopivia toisilleen ja haluaa perheen. Ni sit ootkin luuseri jos ei mene ja möläytä sille morsmaikulle että hei, sori että tälleen hääpäivänä häiritten, mutta mä oon suhun kuule rakastunut.
Mietipä nyt vielä mitä mussutat.
Kyllä. Tosirakkaus pitää aina tunnustaa.😌 Mutta mielummin ennen häitä.
Lässyn lässyn.