Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1975)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Aivoissa romanttinen rakkaus toimii huumeriippuvuuden lailla ja sumentaa järjen."
Ei se välttämättä ole romanttista rakkautta.
Siellä palsta psylokoki analysoi tietämättä mistään mitään sitä se elämä on psylokokeilla jää elämä elämättä
Hahhah. Johan oli taas osuvasti analysoitu, hyvin on opetukset fiksuille kelvanneet ennenkin.
Herättää sääliä irralliset irvokkaat opastukset taidat olla työtön psylokoki vailla rakkautta käpy patterin välissä lapsena
En jaksa nyt näitä leikkejä enempää. Auttaisivatko kenties enkelten viestit tai aamumusiikki? Keko Salataa jo laitoinkin.
Elämää ei ostamalla saa siksi muut joutuu kärsimään spämmäämisestäsi hermanni
Olet valmis luopumaan haaveistasi ja tavoitteistasi pitääksesi kiinni nykyisestä parisuhteestasi. Tavallaan varsin kunnioitettavaa, mutta mitä se sitten kertoo parisuhteesi laadusta ja onko se hyväksi sulle? Pelkään että ajan myötä luovut itsestäsi kokonaan ja se on suru, koska olet jotain todella erityistä ja arvokasta. Itsekkäästi ajatellen se on myös surullista , että asetat nykyisen säilyttämisen kaiken edelle, koska ethän sinä silloin voi koskaan omakseni tulla, vaikka muutos mahdollistaisi jotain parempaakin. Ihanaa viikonloppua kuitenkin sinne!
Elämää ei ostamalla saa siksi muut joutuu kärsimään spämmäämisestäsi hermanni
Ok.
Valtakunnallinen varautumispäivä. Mihin sinä varaudut?
https://www.ksml.fi/teemat/9201554
Minä varaudun pitämään nenäni erossa erheistä.
Hellä höpötys olit mun unessa. :)
Taas aurinko nousee, olet virtaa ja voimaa
Sain maan ja sain taivaan, minut ehjäksi teet
En mielestäin sua saa
Tätä kidutusta taas mä siedän
Miksen mielestäin sua saa
Mä vaan
Lämmin hali kirpeään aamuun, olet ajatuksissani, aina
Vierailija kirjoitti:
Olet valmis luopumaan haaveistasi ja tavoitteistasi pitääksesi kiinni nykyisestä parisuhteestasi. Tavallaan varsin kunnioitettavaa, mutta mitä se sitten kertoo parisuhteesi laadusta ja onko se hyväksi sulle? Pelkään että ajan myötä luovut itsestäsi kokonaan ja se on suru, koska olet jotain todella erityistä ja arvokasta. Itsekkäästi ajatellen se on myös surullista , että asetat nykyisen säilyttämisen kaiken edelle, koska ethän sinä silloin voi koskaan omakseni tulla, vaikka muutos mahdollistaisi jotain parempaakin. Ihanaa viikonloppua kuitenkin sinne!
Kaikki tapahtuu vaiheittain. Irtautuminen etääntyneestäkin parisuhteesta on haastavaa, mutta on käynnissä epävarmasta tulevaisuudesta huolimatta. Tarvitaan vain se viimeinen sysäys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus suurinta rakkautta on antaa toisen mennä.
Vihaan tätä lausetta. Oikea luusereiden taideteos 🤦
Ai että tyyliin kaveri on menossa naimisiin ja sä oot bestman. Oot rakastunut sen muijaan, mutta tiedostat, että se on rakastunut kaveriisi ja ne on ihan sopivia toisilleen ja haluaa perheen. Ni sit ootkin luuseri jos ei mene ja möläytä sille morsmaikulle että hei, sori että tälleen hääpäivänä häiritten, mutta mä oon suhun kuule rakastunut.
Mietipä nyt vielä mitä mussutat.Kyllä. Tosirakkaus pitää aina tunnustaa.😌 Mutta mielummin ennen häitä.
Mistä sen tosirakkauden tietää jos ei oo toisen kanssa elänyt päivääkään?
God morgon fru speciallärare 😚
Sen kyllä tuntee. Muuta vastausta tuohon ei voi antaa tai saada. Muu on lässytystä ja selityksiä. 🤌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus suurinta rakkautta on antaa toisen mennä.
Vihaan tätä lausetta. Oikea luusereiden taideteos 🤦
Olen havainnutkin että älykkyys on sinulle liikaa.
Et ole havainnut mitään. Et tiedä kuka tuo on. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä tuntee. Muuta vastausta tuohon ei voi antaa tai saada. Muu on lässytystä ja selityksiä. 🤌
Sulla on tollanen rom-com -filosofia jolla on helppo selittää ihan mitä vaan epästabiilia käytöstä.
Huomenta Muru . Suomi24 ei toimi.
En jaksa nyt näitä leikkejä enempää. Auttaisivatko kenties enkelten viestit tai aamumusiikki? Keko Salataa jo laitoinkin.