Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7657)
Jei, illan ejpotissa 3+1. Mut mitä ihmettä, kaikki voittonumerot koostui numeroista 1,3,4 ja 8. Erikoista.
Jos olisi mahdollista, haluaisin nähdä viiden vuoden päähän. Oikeastaan haluaisin nähdä sinun päähän. Siellä asuu tieto, jota tarvitsisin.
Vierailija kirjoitti:
En välttele mut henki meinaa salpautuu nähdessä :)
Millon näitte viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tää nakertaa omanarvontuntoa kun rohkaistuu yrittämään ja huomaa olevansakin ilmaa toiselle. Ei tee hyvää naisen itsetunnolle
Ei miehenkään
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivattuni tuoksuu joskus vesimelonilta. 🍉
Milloin viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivattuni tuoksuu joskus vesimelonilta. 🍉
Ai jaa, mulle on sanottu että tuoksun makealta popcornilta. Ki ne sitten love corn.
Vierailija kirjoitti:
Eipä olla aikoihin nähty. Pari vilausta susta puoleen vuoteen. Välttelen myös jatkossa parhaan kykyni mukaan, vain siksi koska tykkään susta. Oot silti mielessä tänäänkin. Öitä.
Mikä logiikka on vältellä jos tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tää nakertaa omanarvontuntoa kun rohkaistuu yrittämään ja huomaa olevansakin ilmaa toiselle. Ei tee hyvää naisen itsetunnolle
Ei miehenkään
Mä oon yrittänyt ja hän on paennut. Mitäpä tässä sitten muuta voi.
Suukkopalkka on vielä antamatta. Saa nähdä, lunastatko sitä vai jääkö noutamatta. Ikävöin sinua tänäkin iltayönä. Hyvää yötä.
Hyvää yötä, rakas. Suudelma kaulallesi. Nuku hyvin.
En saa susta silmiäni irti ja oikeastaan toivon että huomaat sen :)
Ja mitä jos olisit nähnyt viis vuotta sitten tähän hetkeen? Mitä ajatuksia?
Kiitos siitä, että oot olemassa 🤗 ja hyvää yötä
**** -> ********
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä jos olisit nähnyt viis vuotta sitten tähän hetkeen? Mitä ajatuksia?
En olisi halunnut nähdä. Olisin romahtanut siihen paikkaan. Onneksi en tiennyt etukäteen, että tässä pisteessä ollaan vielä näin monen vuoden jälkeen. Lisäksi kaikki muu.
Hyvää yötä muru. Kaikki on mahdollista. Ehkä joskus olen vieressäsi yön. 😘
nn
Vierailija kirjoitti:
En saa susta silmiäni irti ja oikeastaan toivon että huomaat sen :)
Kyllä saat. Katselit vaivautuneesti ikkunasta ulos, seinille ja kattoon. Ja olit punastunut.
En välttele mut henki meinaa salpautuu nähdessä :)