Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (1873)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus suurinta rakkautta on antaa toisen mennä.
Kätevä pakoväylä kun ei vaan kiinnosta tarpeeksi, mielummin sanoisi suoraan ettei vaan kiinnosta.
Syyllistäjän paluu 🤣
Jotenkin vaan kuulosti semi dramaattiselta. :) Mitäpä jos antaisi ihmisen itsensä päättää haluaako mennä?
Joskus rehellisintä rakkautta on katsoa suoraan silmiin ja sanoa Nainen hitto vie mä oon rakastunut suhun
Mutta ennen kuin sen sain sanottua, tajusin että nainen on varattu ja eikun matka kohti sinne minne ei aurinko paista eli oman peiton alle, YKSIN, TAAS 💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan tätä lausetta. Oikea luusereiden taideteos 🤦
En sanoisi noinkaan. Jos vaikka itsellä ei ole hyvää elämää annettavana, vaikka liian rikkonainen toimivaan ihmissuhteeseen tai suhde ei vaan toimi.
Ja kirjoitan sivusta tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun nuoleminen ja hän kiemurrellen nautinnosta. Kauniimpaa?
Oletko testannut?
En valitettavasti, vielä. Mielikuvitukseni on kuitenkin titaania.
Harmillisen hyvin korvaa tosielämän puutteet. 🥺
Ehkä pitää vaan luottaa tulevaan ja päästää irti molemmista. Ei oma suhde eikä ulkopuolinen. Ulkopuolinen osoitti, että oma suhde on kuollut. Muttei ulkopuolinenkaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna taas paskalle aamulla.
Hyvä kun on tulevaisuuden suunnitelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto miten mä haluan sua.
nn
eih älä
miksen?
Vierailija kirjoitti:
Ja usein suurinta rakkautta on näyttää tunteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätevä pakoväylä kun ei vaan kiinnosta tarpeeksi, mielummin sanoisi suoraan ettei vaan kiinnosta.
Ne kaikkein vahvimmat ei koskaan päästä tilanteita niin pitkälle että puhuttais tällaisista asioista. Kun tilanne ei ole sopiva, se ei ole sopiva.
Kyllähän tää nakertaa omanarvontuntoa kun rohkaistuu yrittämään ja huomaa olevansakin ilmaa toiselle. Ei tee hyvää naisen itsetunnolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurasaaren rantapolkujen puissa humisee yhä sanoja löytämätön rakkauteni sinuun.
Sinne siis suuntaan huomenna.
Saatan liittyä seuraan.
Olin joskus siellä kulkiessani niiin onnellinen. Hetken aikaa. No, kauniit muistot jäi. Hieno paikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rolf Nordmo olisi voinut kyllä noudattaa tuota lausetta. Ja moni muukin hullu ex-puolisonsa kiusantekijä ja surmaaja
Eipä olla aikoihin nähty. Pari vilausta susta puoleen vuoteen. Välttelen myös jatkossa parhaan kykyni mukaan, vain siksi koska tykkään susta. Oot silti mielessä tänäänkin. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rolf Nordmo olisi voinut kyllä noudattaa tuota lausetta. Ja moni muukin hullu ex-puolisonsa kiusantekijä ja surmaaja
Nimenomaan!!
Vierailija kirjoitti:
Tajusin, että sulla on aika varmasti ADHD ja mä oon sulle pelkkä ohimenevä fiksaatio enkä oikea ihminen. En halua enää ikinä siihen henkiseen mankeliin vaikka ootkin ihana.
Korkeintaan asperger, ja olen oikeasti kiinnostunut siusta.
Saatan liittyä seuraan.