Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1943)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä tuntee. Muuta vastausta tuohon ei voi antaa tai saada. Muu on lässytystä ja selityksiä. 🤌
Sulla on tollanen rom-com -filosofia jolla on helppo selittää ihan mitä vaan epästabiilia käytöstä.
Joo hei älä yritä leikkiä viisasta anonyymisivulla. Kukaan ei anna pisteitä siitä 🤌
No miks sä sitten täällä viisastelet.
Vierailija kirjoitti:
Olet valmis luopumaan haaveistasi ja tavoitteistasi pitääksesi kiinni nykyisestä parisuhteestasi. Tavallaan varsin kunnioitettavaa, mutta mitä se sitten kertoo parisuhteesi laadusta ja onko se hyväksi sulle? Pelkään että ajan myötä luovut itsestäsi kokonaan ja se on suru, koska olet jotain todella erityistä ja arvokasta. Itsekkäästi ajatellen se on myös surullista , että asetat nykyisen säilyttämisen kaiken edelle, koska ethän sinä silloin voi koskaan omakseni tulla, vaikka muutos mahdollistaisi jotain parempaakin. Ihanaa viikonloppua kuitenkin sinne!
Kannattaa keskittyä niihin, jotka osaavat tehdä näitä tärkeitä muutoksia elämässään kun tulevat huonosti kohdelluiksi nykyisessä tilanteessaan, mutta ennenkaikkea kannattaa keskittyä jo monta kuukautta vapaina olleisiin. Näin minä aion tehdä eli kaipaan ainoastaan sinkkuja lesboja, jotka tietävät mitä haluavat ja tietävät rajansa. En aio kaivata ketään jolle olen kakkonen kun hän löytää ihastuksensa minuun keskeltä dysfunktionaalista heterosuhdetta. Järjellä ajatellen siitä ei seuraa mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet valmis luopumaan haaveistasi ja tavoitteistasi pitääksesi kiinni nykyisestä parisuhteestasi. Tavallaan varsin kunnioitettavaa, mutta mitä se sitten kertoo parisuhteesi laadusta ja onko se hyväksi sulle? Pelkään että ajan myötä luovut itsestäsi kokonaan ja se on suru, koska olet jotain todella erityistä ja arvokasta. Itsekkäästi ajatellen se on myös surullista , että asetat nykyisen säilyttämisen kaiken edelle, koska ethän sinä silloin voi koskaan omakseni tulla, vaikka muutos mahdollistaisi jotain parempaakin. Ihanaa viikonloppua kuitenkin sinne!
Kaikki tapahtuu vaiheittain. Irtautuminen etääntyneestäkin parisuhteesta on haastavaa, mutta on käynnissä epävarmasta tulevaisuudesta huolimatta. Tarvitaan vain se viimeinen sysäys.
Seli seli näin on ihan hyvä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä tuntee. Muuta vastausta tuohon ei voi antaa tai saada. Muu on lässytystä ja selityksiä. 🤌
Sulla on tollanen rom-com -filosofia jolla on helppo selittää ihan mitä vaan epästabiilia käytöstä.
Joo hei älä yritä leikkiä viisasta anonyymisivulla. Kukaan ei anna pisteitä siitä 🤌
No miks sä sitten täällä viisastelet.
Haha 🤌🤦
Mäkin olin kerran tosi rakastanut ja ihan varma siitä että tää on nyt se oikea. Kyllä sen tietää, eikö! No en saanu sitä miestä, se valitsi toisen. Myöhemmin oltiin samoissa bileissä ja osuin paikalle tilanteessa jossa tää romeo löi sitä naistaan.
Sen jälkeen en oo paljon painoa laittanut sisäisille äänille. Päätöksiä ohjaa järki, tunteet puretaan vaikka täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olin kerran tosi rakastanut ja ihan varma siitä että tää on nyt se oikea. Kyllä sen tietää, eikö! No en saanu sitä miestä, se valitsi toisen. Myöhemmin oltiin samoissa bileissä ja osuin paikalle tilanteessa jossa tää romeo löi sitä naistaan.
Sen jälkeen en oo paljon painoa laittanut sisäisille äänille. Päätöksiä ohjaa järki, tunteet puretaan vaikka täällä.
Ei ne tunteet purkamalla lähde.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kyseessä voi olla jonkun perheenjäsenen haaveet ja tavoitteet. Tuhoaisitko tärkeän maailmanmestaruus odotukset itsesi vuoksi?
Ei toimi ei, ikävää että ei ikinä enää saa jutella missään erään kans.
Huomenta naantalilaistunut miesope. 💞
Vierailija kirjoitti:
Huomenta upea turkulaistunut opettajanainen 💞
Ajattelen sinua.
Ruotsinkielinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen en oo paljon painoa laittanut sisäisille äänille. Päätöksiä ohjaa järki, tunteet puretaan vaikka täällä.Ei ne tunteet purkamalla lähde.
Purkamalla niiden kanssa pärjää, ajan kanssa laimenee. En mäkään oikeastaan enää kaipaa, muistelenpa vaan toisinaan yhtä, jonka kanssa aika oli väärä pian 10 vuotta sitten.
Voisit uppoutua minuun. Olisin vakavasti sen tarpeessa,
Kollegalle terkkuja, oon hieman hämilläni mutta iloinen. Tiedäthän, olet paras.
Mä oikeastaan kaipaan sitä, että olisi edes jotain tunteita. Hämärästi muistelen, että se tuntui siltä kuin olisi elossa isolla E:llä. Ei ne kuitenkaan näköjään täältä tartu, ne tunteet siis. Pöh.
Vierailija kirjoitti:
Kollegalle terkkuja, oon hieman hämilläni mutta iloinen. Tiedäthän, olet paras.
Tiina?
Aleksanderille rakkautta täältä ujolta sohvaprinsessalta. Pyydä mun numero jo!
Täällä olisi rakas kulta syli ja kainalo aina sulle. Olisi ihana nauttia vkl sun kanssa. Olet rakkain nainen mulle ikinä.
Voisiko kaivattuni reagoida, kiitos?
Vierailija kirjoitti:
Naisen rakkaus ei ole koskaan pyyteetöntä.
Juu. Huomaa siinäkin tilanteessa, kun vaihdat (oman) autosi pienempään. Ei siinä mitään. Voin jättää tienvarteen, jos kyyti ei kelpaa. Toteavasti.