Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7586)
Halaisitkohan hellästi jokapäivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tollasta. Sillä erotuksella, että se "korkeampi" minä on todellisempi kuin ihminen olentona. Ihmisellä on aikakäsitys, se on todellisuudessa harhaa. Sitä tarkotin kun sanoin, että samalla tavalla kuin 2d varjo on heijastus 3d objektista, 3d objekti eli vaikka ihminen heijastus 4d/5d objektista. Todelliselle muodolle ei ole olemassa aikaa, joka rajoittaisi jne.
Okei, joo käsitän mitä haluat sanoa. Olen itsekin yrittänyt ajatella sitä oloa pidemmälle, jotakin sen suuntaista sen voisi ajatella olevan. Henkimaailmasta sanotaan että ero on selkeä ihmisen olotilaan.
"Henkimaailma" sanoo että ootte väärällä saitilla!
Shimmer ja Shine lensivät matolla supattamaan meitsin korvaan myös tämän salaisuuden😀
Vierailija kirjoitti:
Halaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaan mahdollista.
Mä en kaipaa ketään mutta näin niin häiritsevän unen että tarvisin hyvän unitulkitsijan apua. Tänne en kirjoita.
Ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Hyvän yön halaus x x sinne mailien taa Kaivattu mies.
Vierailija kirjoitti:
Halaisin koko ajan, rakas.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Mistä muuten alkaisin jos musta vielä uudestaan kertoisin.
Tulinkin takaisin vielä käymään. Keitin kahvia ja ajattelin poiketa.
On ihanaa olla vapaa. Ei tarvinnutkaan olla loppuelämää lähinnä muita varten. Kalliiksi tuli vähän kaikella tavalla mutta saapahan ajatella itseänsä lähinnä.
Vapaata ihmistä koitetaan rajoittaa mutta täytyy vain puolustaa itseänsä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten alkaisin jos musta vielä uudestaan kertoisin.
Mielenkiintoinen kysymys.
Jos rupeaa kynnysmatoksi niin alkaa lähinnä psyyke repeilemään. Tähän en vain ole pystynyt koskaan, ihan luonnotonta. Itsearvostus on varmasti perinnöllistä.
Olet.