Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7586)
Multa ei negoja. Pelkkää plussaa.
Ihan sairasta porukkaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Halaisitkohan hellästi jokapäivä?
Ei päivää, jolloin et kokisi olevasi rakastettu.
Tiedättekö mitä kaikkea olen joutunut kokemaan ja kun kirjoitan siitä edes hieman, te pahoinpitelette vielä lisää? Jos tietäisitte niin häpeäisitte aivan varmasti.
Olen insinööriaivo mutta haluan pyöriä taidepiireissä. What a struggle
Samaan aikaan olen auttanut teitä muita. Olen ainoita kohteliaita ihmisiä täällä. En koskaan kiusaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko lopettaa sen haukkumisen, te lyötte jo maassa makaavia.
Millä tavalla maassa makaavia. Näähän aukoo päätä täällä koko ajan ihan kun odottais, että noille solvauksille kukaan tekis mitään.
Jota ei taida kuulua. Kun eihän ne kehtaa edes päin katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon samaa mieltä. Kannattaa muistaa että ihmisillä voi olla muita raskaita asioita elämässä, jotka ahdistaa niitä. Vaikkei ne avautuisi niistä. Olkaa vähän kivempia toisillenne 🙏
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien sulla on ollu tatuointi? 🤨 Vai oonko vaan tuijotellu ihan muita kohtia sussa koko tän ajan?
Vuodesta 2009. Eli kauan. Pidän sen yleensä piilossa.
Hei J,
Toisinaan kun mietin sua mietin kai vapautta. Jotenkin ajattelin kun kohdattiin, että sun kanssa voisin olla vapaa. Asiat olisi rentoja ja ymmärtäisit mun vitsejä.
Mut rehellisesti en enää tiedä onko niin. Tulkitsinko väärin, tunnustelinko väärin ajatuksia. Ja nykyään ei enää nähdä. Mietitköhän mua koskaan?
Voispa olla vähemmän jumissa.
Älä anna katkeruuden kylmettää rakkauttasi 💗
Vierailija kirjoitti:
Hei J,
Toisinaan kun mietin sua mietin kai vapautta. Jotenkin ajattelin kun kohdattiin, että sun kanssa voisin olla vapaa. Asiat olisi rentoja ja ymmärtäisit mun vitsejä.
Mut rehellisesti en enää tiedä onko niin. Tulkitsinko väärin, tunnustelinko väärin ajatuksia. Ja nykyään ei enää nähdä. Mietitköhän mua koskaan?
Voispa olla vähemmän jumissa.
Kannattaa aina kysyä mieltä vaivaavat asiat, siten saa helpommin vastauksia. Elämän täytyy jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Älä anna katkeruuden kylmettää rakkauttasi 💗
Tässä on kyse muustakin kuin sun katkeruudesta. Että eipä moisesta ole pelkoa. Minkään henkilökohtaisen ihanteeni eteen en ole tarvinnut keneltäkään ikinä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet silloin kun et ikävöi minua?
Ei ole tullut vielä sellaista tilannetta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää.
Mikä?
Tuleva. 😊
Aiotko tehdä ratkaisevan siirron kaivattusi suhteen?
Sivusta. Hyvää iltaa, olen yrittänyt jo useita kertoja. Naisesta kyse. Terveisin mies.
Nyt te olette kuulleet että olen oikeasti nolo, sisältä ja ulkoa.