Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7587)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tollasta. Sillä erotuksella, että se "korkeampi" minä on todellisempi kuin ihminen olentona. Ihmisellä on aikakäsitys, se on todellisuudessa harhaa. Sitä tarkotin kun sanoin, että samalla tavalla kuin 2d varjo on heijastus 3d objektista, 3d objekti eli vaikka ihminen heijastus 4d/5d objektista. Todelliselle muodolle ei ole olemassa aikaa, joka rajoittaisi jne.
Okei, joo käsitän mitä haluat sanoa. Olen itsekin yrittänyt ajatella sitä oloa pidemmälle, jotakin sen suuntaista sen voisi ajatella olevan. Henkimaailmasta sanotaan että ero on selkeä ihmisen olotilaan.
"Henkimaailma" sanoo että ootte väärällä saitilla!
Onpas nyt erikoista kun ei osata sopeutua ollenkaan. Ketjussa jauhetaan kaikenlaista paskaa niin sekaan mahtuu aivan varmasti kaikki järkevätkin asiat. Voi ohittaa jos ei yhtään sielua väräytä nämä asiat. Ei jaksa tapella turhan takia.
M<3E. Rakkautta elämääsi, hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on ettei ole mitään mahdollisuuksia.
There's no chances.
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tollasta. Sillä erotuksella, että se "korkeampi" minä on todellisempi kuin ihminen olentona. Ihmisellä on aikakäsitys, se on todellisuudessa harhaa. Sitä tarkotin kun sanoin, että samalla tavalla kuin 2d varjo on heijastus 3d objektista, 3d objekti eli vaikka ihminen heijastus 4d/5d objektista. Todelliselle muodolle ei ole olemassa aikaa, joka rajoittaisi jne.
Okei, joo käsitän mitä haluat sanoa. Olen itsekin yrittänyt ajatella sitä oloa pidemmälle, jotakin sen suuntaista sen voisi ajatella olevan. Henkimaailmasta sanotaan että ero on selkeä ihmisen olotilaan.
"Henkimaailma" sanoo että ootte väärällä saitilla!
Onpas nyt erikoista kun ei osata sopeutua ollenkaan. Ketjussa jauhetaan kaikenlaista paskaa niin sekaan mahtuu aivan varmasti kaikki järkevätkin asiat. Voi ohittaa jos ei yhtään sielua väräytä nämä asiat. Ei jaksa tapella turhan taki
Kukaan ei vaan jaksa enää mitään järkevää kirjoittaa kun 90% on täyttä sontaa. Aina kun tätä ketjua vilkaisee niin joku jauhaa kakkosesta, joku uskonnoista, joku omista mt-ongelmistaan...
Tulitkohan siis sanoneeksi, ettei ylläsi ollut pikkuhousuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on ettei ole mitään mahdollisuuksia.
There's no chances.
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus.
Ainahan se on mielesssä.
Mut hypätään nyt ensin.
Ai että oli kaunisra tekstiä, kiitos💖
Rattoisaa iltaa kaivatulleni !
Kukaan ei vaan jaksa enää mitään järkevää kirjoittaa kun 90% on täyttä sontaa. Aina kun tätä ketjua vilkaisee niin joku jauhaa kakkosesta, joku uskonnoista, joku omista mt-ongelmistaan...
Niin joo, en minäkään ole jaksanut enää ketjussa asioida ja ilakoida. Nyt käydessä oli hyvä kommentti joka oli pakko noteerata.
Keskustelutaitoisia ihmisiä saalistan tulevaisuudessa, toivon että silmä tarttuu sellaisiin kulkiessa.
Vierailija kirjoitti:
Rattoisaa iltaa kaivatulleni !
Kiitos samoin, rattoa ja iloa iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulitkohan siis sanoneeksi, ettei ylläsi ollut pikkuhousuja?
Tuuletuksen takiakin, eikä kukaan huomaa pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
M<3E. Rakkautta elämääsi, hyvää yötä!
Kuulostaa minulta, muttei ole. Kyllä mun kaipaukset on kaipailtu. -eräs M
Vierailija kirjoitti:
Niin joo, en minäkään ole jaksanut enää ketjussa asioida ja ilakoida. Nyt käydessä oli hyvä kommentti joka oli pakko noteerata.
Keskustelutaitoisia ihmisiä saalistan tulevaisuudessa, toivon että silmä tarttuu sellaisiin kulkiessa.
Sillälailla, se on oikein. Tarkistathan vielä keskustelun aiheen otsikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillälailla, se on oikein. Tarkistathan vielä keskustelun aiheen otsikosta.
Sinä se vain jaksat. Hyvää iltaa kaikille.
Nyt mun sydämellä on kiire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen sua oli kiva kattella, mutta nyt lähinnä kuvottaa.
Lusään vielä, että ei liity ulkonäköön vaan luonteeseen.
Miks sä sit häntä kattelet..?
Ja miksi hän ansaitsee kuvotuksen tunteen?
Hapan on, hihhih. :P
Jospa ei haluu, että tollotat häntä? Sivusta vaan.
Minä, äärimmäisen selvästi sivusta kettuviittauksen heittäneenä tosiaan toljottelin joka suuntaan, sääliö. :o
Tässä se kuvotus kulminoituu, eli kaksinaamaisuudessa. Sulla niitä naamoja/ maskeja riittää. Oot narsunainen.