Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7586)
Mutta mitä tapahtui miehelle joka on ollut suojeltuna koko elämänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tollasta. Sillä erotuksella, että se "korkeampi" minä on todellisempi kuin ihminen olentona. Ihmisellä on aikakäsitys, se on todellisuudessa harhaa. Sitä tarkotin kun sanoin, että samalla tavalla kuin 2d varjo on heijastus 3d objektista, 3d objekti eli vaikka ihminen heijastus 4d/5d objektista. Todelliselle muodolle ei ole olemassa aikaa, joka rajoittaisi jne.
Okei, joo käsitän mitä haluat sanoa. Olen itsekin yrittänyt ajatella sitä oloa pidemmälle, jotakin sen suuntaista sen voisi ajatella olevan. Henkimaailmasta sanotaan että ero on selkeä ihmisen olotilaan.
Syvyys on yliarvostettua.
Mitä meinaat?
Toiset tykkäävät kahlata rantaviivan tuntumassa ja osa sukeltaa syvään rauhaan mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Jos rupeaa kynnysmatoksi niin alkaa lähinnä psyyke repeilemään. Tähän en vain ole pystynyt koskaan, ihan luonnotonta. Itsearvostus on varmasti perinnöllistä.
Niin kyllä mä tiedän, että mun olisi helpompaa ilman sun kaltasia kusipäitä.
Näytit tyrmäävältä sun ruskeissa treenivaatteissa. Huomasin myös, että oon tainnut lukea sun käytöstä jo pitkään väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tollasta. Sillä erotuksella, että se "korkeampi" minä on todellisempi kuin ihminen olentona. Ihmisellä on aikakäsitys, se on todellisuudessa harhaa. Sitä tarkotin kun sanoin, että samalla tavalla kuin 2d varjo on heijastus 3d objektista, 3d objekti eli vaikka ihminen heijastus 4d/5d objektista. Todelliselle muodolle ei ole olemassa aikaa, joka rajoittaisi jne.
Okei, joo käsitän mitä haluat sanoa. Olen itsekin yrittänyt ajatella sitä oloa pidemmälle, jotakin sen suuntaista sen voisi ajatella olevan. Henkimaailmasta sanotaan että ero on selkeä ihmisen olotilaan.
Mitä meinaat?
Se on sellainen arvoituksellinen nokkeluus. Ei vain puhuva, vaan harvinaisen iskevä. Mäisk.
Mietitkö koskaan miten vähällä olet selvinnyt ja päässyt kaikesta? Kannattaisi miettiä. Olet kuitenkin katsonut kaikkea kärsimystäni ihan vierestäkin. Lopuksi päätit arvostaa itseäsi ja viedä minulta kaikki loputkin. Rohkeaa, en ehkä itse pystyisi koskaan läheskään samaan.
Ei tuntunu hyvältä tänään kun et katsonu mua, N.
Leikki sikseen. Työt odottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rupeaa kynnysmatoksi niin alkaa lähinnä psyyke repeilemään. Tähän en vain ole pystynyt koskaan, ihan luonnotonta. Itsearvostus on varmasti perinnöllistä.
Niin kyllä mä tiedän, että mun olisi helpompaa ilman sun kaltasia kusipäitä.
Aina väärä kohde. Käytöstapoja. Ilkeys ei ole seksikästäkään.
Kaveriehdotuksiin tuli KRP ja veripalvelu, miksiköhän?
Mistä lähtien sulla on ollu tatuointi? 🤨 Vai oonko vaan tuijotellu ihan muita kohtia sussa koko tän ajan?
Jos sun kollegasi olisi ollut reilumpi, mä olisin antanut namut takaisin. Mutta nyt mä pistän ne poskeeni ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun kollegasi olisi ollut reilumpi, mä olisin antanut namut takaisin. Mutta nyt mä pistän ne poskeeni ihan itse.
Vai niin... 😇
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö koskaan miten vähällä olet selvinnyt ja päässyt kaikesta? Kannattaisi miettiä. Olet kuitenkin katsonut kaikkea kärsimystäni ihan vierestäkin. Lopuksi päätit arvostaa itseäsi ja viedä minulta kaikki loputkin. Rohkeaa, en ehkä itse pystyisi koskaan läheskään samaan.
Voi kuule sä et edes taida tietää mistä kaikesta sitä on selvitty. Eikä vain niin vain vähällä.
Oot vaan tollanen spoilattu runkku.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuntunu hyvältä tänään kun et katsonu mua, N.
Lupaan toljottaa huomenna. Welcome welcome.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien sulla on ollu tatuointi? 🤨 Vai oonko vaan tuijotellu ihan muita kohtia sussa koko tän ajan?
Oot 🙃