Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (7587)

Vierailija
7381/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai tuleeko rusina, peräti suklaarusina

Vain yksi on varmaa.

Vierailija
7382/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kahta ei vaihda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7383/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Pitäkää toi.

Vierailija
7384/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään susta s**tanasti, vaikken sitä ujouttani koskaan sulle sanonut. Pistit jutun poikki. Saankohan enää tilaisuutta sanoa sitä? 💔😿

Siis et ehtinyt sanoa, että tykkäät ja toinen laittoi seurustelun poikki. (Ehkä juuri siksi)

Usein ehditään seurustella ennen kuin on tietoa tykkäämisen määrästä. :P

Mä en alkaisi edes seurustelemaan, jos en tykkäisi tyypistä. Sitten tulee myöhemmin ehkä rakkaus.

Sama

Vierailija
7385/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultimo 💕

Kullitimo

Vierailija
7386/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on heijastus/varjo korkeammasta minuudesta, samalla tavalla tavalla kuin käden varjo on heijastus kädestä. On harhaa kuvitella, että ihmisen minuus on olemassa irrallisena ja itsenäisenä, ajallisesti rajoitettuna ja väliaikaisena, samalla tavalla kuin olisi harhaa kuvitella että käden varjo on olemassa itsenäisenä rajallisena olentona. 

Käsitän tämän siten että tarkoitat samaa kuin ihmisen tietoisuus, "minä" tässä kehossa. Tietoisuus on käytännössä henkesi.

Voit ajatella henkesi elämää kuoleman jälkeen siten että katselet täysin rauhallisena ympäristöäsi, olet vain olemassa. Paljon tämän parempaan tulkintaan hengen elämästä kuoleman jälkeen emme pääse. Toki tämä harjoitus on hyvä myös itsetuntemusta kehitettäessä ja aistikkuutta treenatessa. Auttaa kehittämään ymmärrystä jos haluaa ajatella samalla asioita.

Vierailija
7387/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai tuleeko rusina, peräti suklaarusina

Vain yksi on varmaa.

Verot? Totta.

Vierailija
7388/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttekö teattereissa? 

SinkkuBoy

Kyllä täytyy käydä. Ruuhkavuodet ovat vieneet liikaa aikaa vuosikaudet.

Vierailija
7389/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘..

Vierailija
7390/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös läheisyyttä ja seksiä läsnäolevana, saat kaikesta enemmän.

Ymmärrettävästi tunteet ovat joskus ikäviä ja kipeitäkin mutta kannattaa vain uskaltaa. Kaikki menee kyllä ohi ja helpottaakin. Ota silti kaikki hyöty ja oppi vaikeistakin asioista ja paikoista.

Vierailija
7391/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tartte duunii oon self made PA jäbä

Cool mutta menehän töihin kuitenkin. Kiität itseäsi jatkossa.

Vierailija
7392/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on heijastus/varjo korkeammasta minuudesta, samalla tavalla tavalla kuin käden varjo on heijastus kädestä. On harhaa kuvitella, että ihmisen minuus on olemassa irrallisena ja itsenäisenä, ajallisesti rajoitettuna ja väliaikaisena, samalla tavalla kuin olisi harhaa kuvitella että käden varjo on olemassa itsenäisenä rajallisena olentona. 

Käsitän tämän siten että tarkoitat samaa kuin ihmisen tietoisuus, "minä" tässä kehossa. Tietoisuus on käytännössä henkesi.

Voit ajatella henkesi elämää kuoleman jälkeen siten että katselet täysin rauhallisena ympäristöäsi, olet vain olemassa. Paljon tämän parempaan tulkintaan hengen elämästä kuoleman jälkeen emme pääse. Toki tämä harjoitus on hyvä myös itsetuntemusta kehitettäessä ja aistikkuutta treenatessa. Auttaa kehittämään ymmärrystä jos haluaa ajatella samalla asioita.

Jotain tollasta. Sillä erotuksella, että se "korkeampi" minä on todellisempi kuin ihminen olentona. Ihmisellä on aikakäsitys, se on todellisuudessa harhaa. Sitä tarkotin kun sanoin, että samalla tavalla kuin 2d varjo on heijastus 3d objektista, 3d objekti eli vaikka ihminen heijastus 4d/5d objektista. Todelliselle muodolle ei ole olemassa aikaa, joka rajoittaisi jne.

Vierailija
7393/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on ettei ole mitään mahdollisuuksia.

There's no chances.

Vierailija
7394/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tollasta. Sillä erotuksella, että se "korkeampi" minä on todellisempi kuin ihminen olentona. Ihmisellä on aikakäsitys, se on todellisuudessa harhaa. Sitä tarkotin kun sanoin, että samalla tavalla kuin 2d varjo on heijastus 3d objektista, 3d objekti eli vaikka ihminen heijastus 4d/5d objektista. Todelliselle muodolle ei ole olemassa aikaa, joka rajoittaisi jne.

Okei, joo käsitän mitä haluat sanoa. Olen itsekin yrittänyt ajatella sitä oloa pidemmälle, jotakin sen suuntaista sen voisi ajatella olevan. Henkimaailmasta sanotaan että ero on selkeä ihmisen olotilaan.

Vierailija
7395/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei myöskään ajattelisi, että varjo on todellisempi kuin kohde, joka synnyttää varjon. 

Vierailija
7396/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä 🤍

Vierailija
7397/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen sua oli kiva kattella, mutta nyt lähinnä kuvottaa.

Lusään vielä, että ei liity ulkonäköön vaan luonteeseen.

Miks sä sit häntä kattelet..?

Ja miksi hän ansaitsee kuvotuksen tunteen?

Hapan on, hihhih. :P

Jospa ei haluu, että tollotat häntä? Sivusta vaan. 

Vierailija
7398/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ei voi sanoa muuta, kuin et niin sinäkin kuvotat minua, sillä saralla. Olen kuitenkin ystävällinen. Kuten huomasit tänään varmasti. Ps. Menin eteenpäin ja seurustelen. Ja siitä ei tiedä vielä kukaan. Enkä aio sitä tiedottaa siellä. Tietänet miksi. Olit aivan oikeassa. Ansaitsen parasta. Ja ei ole käynyt mielessäkään, mitä "ex" siihen sanoo. Sivusta

Vierailija
7399/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ei voi sanoa muuta, kuin et niin sinäkin kuvotat minua, sillä saralla. Olen kuitenkin ystävällinen. Kuten huomasit tänään varmasti. Ps. Menin eteenpäin ja seurustelen. Ja siitä ei tiedä vielä kukaan

Welcome welcome:

Vierailija
7400/7587 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, joo käsitän mitä haluat sanoa. Olen itsekin yrittänyt ajatella sitä oloa pidemmälle, jotakin sen suuntaista sen voisi ajatella olevan. Henkimaailmasta sanotaan että ero on selkeä ihmisen olotilaan.

"Henkimaailma" sanoo että ootte väärällä saitilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi