Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7222)
Ei tule enää minulta sulle viestiä pikku Elli. On joku muu, on jotkut muut, jotka mieleni ovat täyttäneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H, koska sais audienssin?
Heti kun teet jotain kuten lähestyt irl.
Kelaa viesteissä vaikka marraskuulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kestäisitkö naista joka antaa älyllistä haastetta. Naista joka osaa antautua ja omistautua. Naista joka ei vaadi mitään. Kestäisitköhän tämän kaiken.
Kyllä mikäli saisi myös kakkosta
Miksi te miehet ette voi keskemänne harrastaa noita juttuja? Kun se selkeästi enemmän kiinnostaa miehiä kuin naisia. On selkeä epäsuhta, kun naisia kiinnostaa vähemmän pakoputken rassaus ja miehillä se on joku muotivillitys.
Vierailija kirjoitti:
Kestäisitkö naista joka antaa älyllistä haastetta. Naista joka osaa antautua ja omistautua. Naista joka ei vaadi mitään. Kestäisitköhän tämän kaiken.
Epäilisin pyyteettömyyden aitoutta. En voisi sille mitään. Epäilisin.
Olisin ollut valmis kaikkeen jo viisi vuotta sitten. Se olisi muuttanut kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H, koska sais audienssin?
Heti kun teet jotain kuten lähestyt irl.
Kelaa viesteissä vaikka marraskuulle.
No eipä oo tullu viestejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mikäli saisi myös kakkosta
Miksi te miehet ette voi keskemänne harrastaa noita juttuja? Kun se selkeästi enemmän kiinnostaa miehiä kuin naisia. On selkeä epäsuhta, kun naisia kiinnostaa vähemmän pakoputken rassaus ja miehillä se on joku muotivillitys.
Koska ei tässä mitään h8m8ja olla
Vierailija kirjoitti:
Ystävänpäivänä et ajatellut minua erityisesti. Ei erityisiä sanoja tai sellaista. Joskus ilman on parempi kuin kierrätettynä.
Nyt olet väärässä. Laitoin muutaman pienen mutta lämpimän viestin. Perinteisesti en halua 14.2. häiritä sen enempää.sivusta
Toivottavasti siulla oli kiva laskiaispyhä. Itelläin päivä kului nukkuissa ja myropon kanssa ährätessä saahaksein erästä eräpäivää muuttaaksein. Käyn kohta iltapalalle, tarjoisin siullekin nainen jos vainen oisit täällä seuranain, toivon että pian jo oisimme saman katon alla. Hyvää yötä lounaaseen, rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ollut valmis kaikkeen jo viisi vuotta sitten. Se olisi muuttanut kaiken.
No myöhäistä se nyt on. Se juna meni jo.
Onneksi en ole Elli. Kyllä ämmänä parempi.
En toivo mitään niin paljon kuin sitä, että susta tulee onmellinen, J
Luulen, että vaan jotkut itäisten maiden slaavit ja jotkut baltit katsoo silleen.
Hyvää yötä hyville, unettomuutta urpoille kiusaajille.
Tiedät, et haluut näyttää mulle.
Hyvät yöt ammoille. muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä.
No ei taaskaan ole... heh
M nainen oli söpö, mutta se katsoi mua niin intensiivisesti. Sillä tavalla, ettei se kaikilta naisilta ihan taida luonnistua. Se ei ollut sellainen rakkaudentäytteinen ja ihaileva katse.